LÀdret passar riktigt bra.Jahaja.. börjar veckan med att byta band.
Tror de slutar med att jag behÄller det mjuka ammolÀdret pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀdret passar riktigt bra.Jahaja.. börjar veckan med att byta band.
Tror de slutar med att jag behÄller det mjuka ammolÀdret pÄ
HĂ„ller med! ĂverlĂ€gset skönast oxĂ„LĂ€dret passar riktigt bra.
Gillar bandet!Ăntligen fĂ„tt tummen ur och bytt batteri
Hojta nÀr du tröttnat!SÄ fick jag ocksÄ Àntligen vara med hÀr. En -85:a i fint skick dök upp idag.
Kul köp för nÄgon! Det var inte @Staafen som köpte en till hoppas jag? Gick den hÀr pÄ forumet, pÄ Tradera?1992 NOS Enzo, ligger pÄ sÀlj/bytes.
Ăppna locket o kolla hur det ser ut. Be en bön till batterigudarna först bara och hĂ„ll tummarna för att dom gamla batterierna inte lĂ€ckt.Ny pĂ„ forumet och hittar guldkorn till trĂ„dar hela tiden! Blev inspirerad att rota fram min gamla dykare som legat underst i byrĂ„lĂ„dan lÀÀÀÀnge, gissar 15 Ă„r, kanske lĂ€ngre. Om jag googlat rĂ€tt Ă€r den frĂ„n 1992 vilket stĂ€mmer bra, det Ă„ret tog jag dykcert och jag skaffade klockan dĂ„. Trodde att den kanske var lite Ă€ldre, har för mig att jag köpte den begagnad, men jag minns nog fel Isf. Orginalbandet Ă€r slut sedan lĂ€nge, men har kvar metalldelarna till det i alla fall om man skulle skaffa nĂ„gon nygjord kopia.
Vad tror expertisen om att fÄ igÄng den om den legat sÄ lÀnge med urladdat batteri?
Var fĂ„r man tag pĂ„ en packning? Och batterier? Eller Ă€r de tillrĂ€ckligt standard för att hitta var som helst?Ăppna locket o kolla hur det ser ut. Be en bön till batterigudarna först bara och hĂ„ll tummarna för att dom gamla batterierna inte lĂ€ckt.
Om allt ser ok ut bestÀll hem nya batterier o packning o skruva ihop den igen.
@UVFoto borde ha koll?Var fÄr man tag pÄ en packning? Och batterier? Eller Àr de tillrÀckligt standard för att hitta var som helst?
Grymt! Plockar fram skruvmejseln imorgon och kollar lĂ€get. Tack!batt e 3 st 395 SR927SW, Renata eller Maxell e bĂ€st kvalitĂ©. Packningar finns pĂ„ ebay. Antingen kopior för en hundring eller orig runt 400 inkl frakt. Ăr den gamla hel & inte styv sĂ„ Ă„teranvĂ€nd.
Haha nej jag Àr oskyldig denna gÄng. Jag har ju en redan men i titan, det fÄr rÀcka.Kul köp för nÄgon! Det var inte @Staafen som köpte en till hoppas jag? Gick den hÀr pÄ forumet, pÄ Tradera?
Tack!fett behövs inte, packningen e statisk till skillnad mot knappar osv som rör sig. risken e att fettet slÀpper kem inuti. MisstÀnker att packningen e silikon & dÄ kommer silikonfettet att lösa upp packningen & fÄ den at svÀlla.
Varta funkar. de flesta e kina nu ÀndÄ
bra idé, bytte precis den pÄ en enzo som inte pep. rengör Àven kontaktytan pÄ "högtalaren" i locket.