• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Finns det nÄgon som vet hur man poppar av dykringen pÄ dessa? @UVFoto kanske?
Ringen pÄ min som jag köpte ny -97 börjar gÄ lite trögt. Behöver nog en rengöring.
Det Àr bara att klicka av den med nÄgot vasst men akta boetten. Vissa gÄr tom att ta av med fingrarna om man tar i lite. Jag gjorde det hÀromveckan pÄ min stÄl för att göra rent.

Vid havet
20220113_104544.jpg

NÄgon som Àr sugen pÄ en riktigt fin C022 frÄn 1990? Kommer pÄ originalgummi eller nytt likadant iaf. Jag köpte den för 2200kr och vill ha samma, frakt tillkommer. Kan Àven sÀlja med en NOS vridring med insert för 500kr vilket var samma som jag gav.

2022_0109_14543100-01.jpeg

NÄgon som Àr sugen pÄ en riktigt fin C022 frÄn 1990? Kommer pÄ originalgummi eller nytt likadant iaf. Jag köpte den för 2200kr och vill ha samma, frakt tillkommer. Kan Àven sÀlja med en NOS vridring med insert för 500kr vilket var samma som jag gav.

2022_0109_14543100-01.jpeg
Nu Àr den sÄld men vridringen finns kvar och Àr till salu.

Tack! Jag provar att knuffa lite pÄ sekundvisaren först sÄ ser vi vad som hÀnder. Uppskattar verkligen all hjÀlp!
Legat sjuk ett tag men igÄr tog jag tag i detta. KÀndes lite som att utföra hjÀrtmassage med öppen bröstkorg hehe. Efter första försöket kom den igÄng en kvart innan den stannade. PÄ andra försöket var jag lite mer bestÀmd och snurrade sekundvisaren nÄgra varv och nu ett knappt dygn senare gÄr den fortfarande. SÄ skoj! Den hÀr lÄg i lÄdan med skrot, men nu fÄr den stanna. Rensar ut rÀtt hÄrt i samlingen men vissa klockor markerar milstolpar i livet sÄ bla denna. 1992 började jag pÄ högskolan och gick och tog dykcertifikat med mina nya kursare och köpte denna i samband med det.
Ja jag vet, bandet Àr för smalt men det var vad jag hade pÄ lager. RÀtt bredd ska inhandlas. : )

C9BDE3AB-A443-4F97-AC5F-81C34758804B.jpeg

Legat sjuk ett tag men igÄr tog jag tag i detta. KÀndes lite som att utföra hjÀrtmassage med öppen bröstkorg hehe. Efter första försöket kom den igÄng en kvart innan den stannade. PÄ andra försöket var jag lite mer bestÀmd och snurrade sekundvisaren nÄgra varv och nu ett knappt dygn senare gÄr den fortfarande. SÄ skoj! Den hÀr lÄg i lÄdan med skrot, men nu fÄr den stanna. Rensar ut rÀtt hÄrt i samlingen men vissa klockor markerar milstolpar i livet sÄ bla denna. 1992 började jag pÄ högskolan och gick och tog dykcertifikat med mina nya kursare och köpte denna i samband med det.
Ja jag vet, bandet Àr för smalt men det var vad jag hade pÄ lager. RÀtt bredd ska inhandlas. : )

C9BDE3AB-A443-4F97-AC5F-81C34758804B.jpeg
Det Àr coolt med för smala band

Tillbaka
Topp