SÄg den. Grattis till vinstenC022 okt -93, ska rengöra, olja verket & byta glas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg den. Grattis till vinstenC022 okt -93, ska rengöra, olja verket & byta glas.
Var hittade du den?C022 okt -93, ska rengöra, olja verket & byta glas.
Det Àr bara att klicka av den med nÄgot vasst men akta boetten. Vissa gÄr tom att ta av med fingrarna om man tar i lite. Jag gjorde det hÀromveckan pÄ min stÄl för att göra rent.Finns det nÄgon som vet hur man poppar av dykringen pÄ dessa? @UVFoto kanske?
Ringen pÄ min som jag köpte ny -97 börjar gÄ lite trögt. Behöver nog en rengöring.
SĂ„g det. Riktigt bra pris!Tradera
Jag upplever att den blir lite för hög med nato under boetten, sÄ provade med tvÄdelat. Det blev bÀttre, men dÄ istÀllet tappade man ju hela kÀnslan med nato...Efter 1Är pÄ lÀnk blev det tid för förÀndring. BandpÄsen för aqualand Äkte fram och nu blir det Nato ett tag!
Testa single pass nato sÄ fÄr du det bÀsta av tvÄ vÀrldar.Jag upplever att den blir lite för hög med nato under boetten, sÄ provade med tvÄdelat. Det blev bÀttre, men dÄ istÀllet tappade man ju hela kÀnslan med nato...
HĂ„ller med, klippte faktiskt av âflĂ€rpenâ pĂ„ detta nato !Jag upplever att den blir lite för hög med nato under boetten, sĂ„ provade med tvĂ„delat. Det blev bĂ€ttre, men dĂ„ istĂ€llet tappade man ju hela kĂ€nslan med nato...
Nu Àr den sÄld men vridringen finns kvar och Àr till salu.NÄgon som Àr sugen pÄ en riktigt fin C022 frÄn 1990? Kommer pÄ originalgummi eller nytt likadant iaf. Jag köpte den för 2200kr och vill ha samma, frakt tillkommer. Kan Àven sÀlja med en NOS vridring med insert för 500kr vilket var samma som jag gav.
Legat sjuk ett tag men igÄr tog jag tag i detta. KÀndes lite som att utföra hjÀrtmassage med öppen bröstkorg hehe. Efter första försöket kom den igÄng en kvart innan den stannade. PÄ andra försöket var jag lite mer bestÀmd och snurrade sekundvisaren nÄgra varv och nu ett knappt dygn senare gÄr den fortfarande. SÄ skoj! Den hÀr lÄg i lÄdan med skrot, men nu fÄr den stanna. Rensar ut rÀtt hÄrt i samlingen men vissa klockor markerar milstolpar i livet sÄ bla denna. 1992 började jag pÄ högskolan och gick och tog dykcertifikat med mina nya kursare och köpte denna i samband med det.Tack! Jag provar att knuffa lite pÄ sekundvisaren först sÄ ser vi vad som hÀnder. Uppskattar verkligen all hjÀlp!
Det Àr coolt med för smala bandLegat sjuk ett tag men igÄr tog jag tag i detta. KÀndes lite som att utföra hjÀrtmassage med öppen bröstkorg hehe. Efter första försöket kom den igÄng en kvart innan den stannade. PÄ andra försöket var jag lite mer bestÀmd och snurrade sekundvisaren nÄgra varv och nu ett knappt dygn senare gÄr den fortfarande. SÄ skoj! Den hÀr lÄg i lÄdan med skrot, men nu fÄr den stanna. Rensar ut rÀtt hÄrt i samlingen men vissa klockor markerar milstolpar i livet sÄ bla denna. 1992 började jag pÄ högskolan och gick och tog dykcertifikat med mina nya kursare och köpte denna i samband med det.
Ja jag vet, bandet Àr för smalt men det var vad jag hade pÄ lager. RÀtt bredd ska inhandlas. : )
Tack!!!https://www.cousinsuk.com/product/divers-xl-nd-limits
silikon sÄ mjuka & fina. Lite udda 21mm luggbredd sÄ antingen köper du 22mm & skÀr lite eller stÄr ut med glappet pÄ 20mm.
Tack för tips, jag tar och testar en bestÀllning dÀrifrÄn ocksÄ.https://www.cousinsuk.com/product/divers-xl-nd-limits
silikon sÄ mjuka & fina. Lite udda 21mm luggbredd sÄ antingen köper du 22mm & skÀr lite eller stÄr ut med glappet pÄ 20mm.
OK, tack! Det var just den med blÄ tavla jag gillade och Àven kombon med jubilee eller kanske klassiskt oyster. Ska hÄlla utkik!Runt 1500 pÄ gummi. Fick 2.5k för min eco nos, batt vs eco ser likadana ut.