• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

PXL_20220325_075805284-01.jpeg

LÀngesedan jag bar denna, jisses vad bra den Àr. Speciellt under sÄna svÄra och tuffa förhÄllanden som nu nÀr man Àr pÄ det lokala fiket för en kaffe.
Om jag fick önska nÄgot skulle det vara den dÀr lite mörkare boetten som sitter i nya slÀppet med full-lume tavlan.
DÄ skulle den smÀlta in lite bÀttre bland kaffebönorna och trÀgolvet.

IMG_20220401_192705.jpg

Den som fÄr fram referensnumret pÄ lÀnken till den nya JP2000-67L och rent utav hittar en reservdels-ÄterförsÀljare som har den tillgÀnglig uppnÄr hjÀltestatus.

Den som fÄr fram referensnumret pÄ lÀnken till den nya JP2000-67L och rent utav hittar en reservdels-ÄterförsÀljare som har den tillgÀnglig uppnÄr hjÀltestatus.
Detta kommer lÄta roligt men ring Ur & Penn. Jag ringde dem gÀllande en reservdel och de kollade upp med Citizen pÄ nÄgon dag och ringde tillbaka. De kan ta in reservdelar och vÀldigt trevligt bemötande med.

Detta kommer lÄta roligt men ring Ur & Penn. Jag ringde dem gÀllande en reservdel och de kollade upp med Citizen pÄ nÄgon dag och ringde tillbaka. De kan ta in reservdelar och vÀldigt trevligt bemötande med.
Tack för gott rĂ„d! Det ska jag absolut prova. Nu har ju inte Ur & Penn just JP2000-67L i sitt sortiment men det kanske inte spelar nĂ„gon roll? De kanske kan jaga fram reservdelar frĂ„n Citizen oavsett om de sĂ€ljer den aktuella klockan eller ej. Återkommer!

Tack för gott rĂ„d! Det ska jag absolut prova. Nu har ju inte Ur & Penn just JP2000-67L i sitt sortiment men det kanske inte spelar nĂ„gon roll? De kanske kan jaga fram reservdelar frĂ„n Citizen oavsett om de sĂ€ljer den aktuella klockan eller ej. Återkommer!
Den jag frÄgade om finns inte heller hos dem sÄ jag tror att de kan lösa det ÀndÄ. Sedan kan det sÀkert vara lite beroende pÄ vem som svarar i butiken men tjejen jag pratade med var vÀldigt hjÀlpsam.

Tillbaka
Topp