Kommer ev att lÀgga ut den KSSpÀnnande! Har faktiskt sneglar lite pÄ den. Vore kul att se nÄn modig sjÀl kombinera den med en tvÄtons lÀnk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kommer ev att lÀgga ut den KSSpÀnnande! Har faktiskt sneglar lite pÄ den. Vore kul att se nÄn modig sjÀl kombinera den med en tvÄtons lÀnk!
OK! Hur bÀrs den upplever du?Kommer ev att lÀgga ut den KS
Jag som mest bÀr G-shock har inga problem med storleken , dock upplever jag den nÄgot top-tung.OK! Hur bÀrs den upplever du?
Just nu har jag min Seamaster Chrono som mÀter 16,7 mm pÄ höjden. DET Àr topptungJag som mest bÀr G-shock har inga problem med storleken , dock upplever jag den nÄgot top-tung.
Tillbaka pÄ armen igen efter en mÄnad med en annan dykare.
Tror det blir Enzo för mig ocksÄ idag. Den Àr sÄ sjukt trevlig. Men vad Àr det för band?
NÄgon som vet om gummit frÄn den nya JP2000 med lumetavla gÄr att köpa löst?
Detta kommer lÄta roligt men ring Ur & Penn. Jag ringde dem gÀllande en reservdel och de kollade upp med Citizen pÄ nÄgon dag och ringde tillbaka. De kan ta in reservdelar och vÀldigt trevligt bemötande med.Den som fÄr fram referensnumret pÄ lÀnken till den nya JP2000-67L och rent utav hittar en reservdels-ÄterförsÀljare som har den tillgÀnglig uppnÄr hjÀltestatus.
Tack för gott rÄd! Det ska jag absolut prova. Nu har ju inte Ur & Penn just JP2000-67L i sitt sortiment men det kanske inte spelar nÄgon roll? De kanske kan jaga fram reservdelar frÄn Citizen oavsett om de sÀljer den aktuella klockan eller ej. à terkommer!Detta kommer lÄta roligt men ring Ur & Penn. Jag ringde dem gÀllande en reservdel och de kollade upp med Citizen pÄ nÄgon dag och ringde tillbaka. De kan ta in reservdelar och vÀldigt trevligt bemötande med.
Den jag frÄgade om finns inte heller hos dem sÄ jag tror att de kan lösa det ÀndÄ. Sedan kan det sÀkert vara lite beroende pÄ vem som svarar i butiken men tjejen jag pratade med var vÀldigt hjÀlpsam.Tack för gott rÄd! Det ska jag absolut prova. Nu har ju inte Ur & Penn just JP2000-67L i sitt sortiment men det kanske inte spelar nÄgon roll? De kanske kan jaga fram reservdelar frÄn Citizen oavsett om de sÀljer den aktuella klockan eller ej. à terkommer!
Snart kommer det en Tiffany blue som sÀljs för 200k av grÄhandlare.Nu Àr det dag igen
NÄn slags nyutgÄva som sÀljs... nÄnstans.
Ăr det bara jag som tycker denna nya fĂ€rgpsykos Ă€r ett övergrepp pĂ„ ett helgonförklarat original? Full lume-tavlan Ă€r visserligen ett klassiskt Aqualand-koncept och dĂ€rmed godkĂ€nd men alla andra Ă€r inget man hurrar över.Nu Ă€r det dag igen
NÄn slags nyutgÄva som sÀljs... nÄnstans.
+1Ăr det bara jag som tycker denna nya fĂ€rgpsykos Ă€r ett övergrepp pĂ„ ett helgonförklarat original? Full lume-tavlan Ă€r visserligen ett klassiskt Aqualand-koncept och dĂ€rmed godkĂ€nd men alla andra Ă€r inget man hurrar över.
Hur gick det dÀr till?Vad gör man Ät sÄnt hÀr?
NĂ„gon urmakare som rekommenderas?
Det finns urmakare som inte gör nÄt annat Àn att laga klockor hela dagarna!Vad gör man Ät sÄnt hÀr?
Var pĂ„ 130m djup och harpunen kĂ€rvade sĂ„ jag fick knocka svĂ€rdfisken med djupmĂ€tarenâŠHur gick det dĂ€r till?
FrĂ„gan Ă€r vĂ€l om de har rĂ€tt delar och packningar till den dĂ€râŠDet finns urmakare som inte gör nĂ„t annat Ă€n att laga klockor hela dagarna!
Sjukt! Det dĂ€r hĂ€nder mig ofta men mitt glas sitter kvar.Var pĂ„ 130m djup och harpunen kĂ€rvade sĂ„ jag fick knocka svĂ€rdfisken med djupmĂ€tarenâŠ
Klassiker...Var pĂ„ 130m djup och harpunen kĂ€rvade sĂ„ jag fick knocka svĂ€rdfisken med djupmĂ€tarenâŠ