Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trist, det Àr ju ballt.Noterade att Citizen verkar ha tagit bort den klassiska dekompressionstabellen pÄ gummit pÄ den senaste batchen av JP2000-08E. Ni som köpt dessa relativt nyligen, kan ni bekrÀfta detta?
- SÄ hÀr ser min nyaste ut:
- NĂ€r RI försatt mig i âburgarkomaâ har jag svĂ„rt att hĂ„lla garden uppe âŠRiktigt nöjd med denna, tur att jag har min Aqualand-kran @Hans B 1955. RĂ€cker med att muta honom med burgare sĂ„ blir det affĂ€r.
Imorgon landar den blÄ varianten pÄ lÀnk, bilder kommer.
Har du fortfarande kvar den? Rekord!Riktigt nöjd med denna, tur att jag har min Aqualand-kran @Hans B 1955. RÀcker med att muta honom med burgare sÄ blir det affÀr.
Imorgon landar den blÄ varianten pÄ lÀnk, bilder kommer.
Vilket pĂ„hopp! Ăr lugn nu för tidenHar du fortfarande kvar den? Rekord!
Batteribytardags! Hungrig rackare...Vad var det nu det betydde nÀr kolonet blinkade som besatt?
Hur jÀkla coolt som helst! Jag visste inte ens att den dÀr modellen fanns i titan.Dagens fÄngst
NOS 5812 Titanium JDM uppfiskad frÄn bukten
Indeed!Hur jÀkla coolt som helst! Jag visste inte ens att den dÀr modellen fanns i titan.
EditHmmm, vilken modell gÄr under smeknamnet "Solo Italia"?
kom igen nu grabbar, tvinga mig inte att googla denna frÄga och hamna pÄ hundra nya trÄdar.Vad Àr det för skillnader förutom gummit pÄ de "nya" aqualungsen vs den klassiska svarta (JP2000-08E)?
Magiskt insert pÄ den dÀr!Titantorsdag!
Tack gubben! Ja det Àr hÀrligt faktiskt.Magiskt insert pÄ den dÀr!
- Bild pÄ lÄs/dykarförlÀngning!Riktigt lyckad modell, tavlan leker fint med ljuset. LÀnken kÀnns helt OK, perfekt med dykarförlÀngningen som gÄr att justera nÀr handleden svÀller.
Justerbart 20mm totalt.- Bild pÄ lÄs/dykarförlÀngning!
Finns det nÄgot referensnummer pÄ lÀnken?Justerbart 20mm totalt.
Ser ej nÄgon mÀrkning pÄ lÀnken tyvÀrr.Finns det nÄgot referensnummer pÄ lÀnken?
- Vill ha den blÄ pÄ lÀnk nu!Justerbart 20mm totalt.
SÄg att den kommit ner i pris redan, kolla Chrono24- Vill ha den blÄ pÄ lÀnk nu!
Orange timvisare? SĂ„na nymodigheterâŠSjukt snygga!
Hoppade dock köp av blÄ Aqualanden, insÄg att orange timvisare Àr ett mÄste...