Den saknar djupmÀtare!Du med ju, du har ju en Sub? Man behöver vÀl inte flera dykarur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den saknar djupmÀtare!Du med ju, du har ju en Sub? Man behöver vÀl inte flera dykarur?
NÀr man ska mÀta djupet pÄ pappershögen man har pÄ skrivbordet.Den saknar djupmÀtare!
JaFĂ„r man kalla denna vintage? -85
Inte bra, dÄ Àr jag sjÀlv vintage..
Lika bra att jag köper den dÀr nu sÄ att du kÀnner dig yngre igen!Inte bra, dÄ Àr jag sjÀlv vintage..
Ah, du menar en sÄn hÀr?Nu Àr det dags kÀnner jag! Inget att vÀnta pÄ nÀr du sitter sÀr hemma i soffan, slÀpp taget!
SÄ skulle den kunna se ut ja!Ah, du menar en sÄn hÀr?
Men jag ska inte gÄ pÄ krogen med den sÄ behöver ingen lÀnk.Ah, du menar en sÄn hÀr?
Hur fick du dit lÀnken? Körde du kortare bandstift, typ 23mm? Original bandstift gÄr ju inte att komprimera i ÀndlÀnkarna sÄ att de gÄr i.Dagens jobbklocka!
StÀmmer att stiften till original gummibandet inte fungerar. Man mÄste köra med stiften som kommer med lÀnken.Hur fick du dit lÀnken? Körde du kortare bandstift, typ 23mm? Original bandstift gÄr ju inte att komprimera i ÀndlÀnkarna sÄ att de gÄr i.
Tack! Köpte lÀnken lös utan stift sÄ om du har nÄgon info om de originalstift som kom med lÀnken sÄ Àr jag ytterst tacksam.StÀmmer att stiften till original gummibandet inte fungerar. Man mÄste köra med stiften som kommer med lÀnken.
TyvÀrr ingen mer info om stiften men tÀnker att vilka random 24mm stift som helst borde fungera sÄ lÀnge de kan fjÀdra tillrÀckligt.Tack! Köpte lÀnken lös utan stift sÄ om du har nÄgon info om de originalstift som kom med lÀnken sÄ Àr jag ytterst tacksam.
Man vill ju ha rÀtt diameter pÄ stiftkroppen och Àndarna sÄ att bara ta första bÀsta 24mm kÀnns obra. FÄr kolla vidare men det Àr nyttig info för alla som funderar pÄ att skaffa nya lÀnken frÄn JP2000-67L till sin JP2000-08E.TyvÀrr ingen mer info om stiften men tÀnker att vilka random 24mm stift som helst borde fungera sÄ lÀnge de kan fjÀdra tillrÀckligt.
Passande originalstift borde vÀl gÄ att köpa via Ur & Penn?Man vill ju ha rÀtt diameter pÄ stiftkroppen och Àndarna sÄ att bara ta första bÀsta 24mm kÀnns obra. FÄr kolla vidare men det Àr nyttig info för alla som funderar pÄ att skaffa nya lÀnken frÄn JP2000-67L till sin JP2000-08E.
De vĂ€gra ju sĂ€lja reservdelar till den nya JP2000-67L. Försökte köpa just lĂ€nken av dem för ett tag sedan men fick till svar att den âĂ€r slutsĂ„ld och klockan Ă€r utgĂ„ngen ur sortimentetâ typ en vecka efter att de lanserade klockan.Passande originalstift borde vĂ€l gĂ„ att köpa via Ur & Penn?
Konstigt! Men kanske annat nu nĂ€r de haft den i lager ett tag? Lycka till!De vĂ€gra ju sĂ€lja reservdelar till den nya JP2000-67L. Försökte köpa just lĂ€nken av dem för ett tag sedan men fick till svar att den âĂ€r slutsĂ„ld och klockan Ă€r utgĂ„ngen ur sortimentetâ typ en vecka efter att de lanserade klockan.
Kan ju iofs prova pÄ nytt och bara efterfrÄga bandstiften denna gÄng.
Vilken lÀnk kör du? Har du den gamla borstade originallÀnken med ihÄliga ÀndlÀnkar sÄ funkar ju original bandstift eller motsvarande alldeles utmÀrkt.Jag köpte de hÀr till min lÀnk. Tjockaste 24mm jag har hittat.
BANDST 24 mm diam 2 mm Citize 5 st / förp.
VerkmÀstarna Gbg HB, urmakarservice. Grossist med inriktning pÄ allt en urmakare behöver.www.verkmastarna.se