m84
Basic
Jag undrar hur den hÀr kombon skulle se ut! det Àr inte dÄligt, men jag tror att jag föredrar de kvinnliga ÀndlÀnkarna pÄ originalarmbandet. tack för att du delar med dig!Dagens jobbklocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag undrar hur den hÀr kombon skulle se ut! det Àr inte dÄligt, men jag tror att jag föredrar de kvinnliga ÀndlÀnkarna pÄ originalarmbandet. tack för att du delar med dig!Dagens jobbklocka!
mÀrkte just nu, Àr pilsymbolen pÄ urtavlan pÄ 'enzo' lysande?GÄrdagens Enzo
Passar riktigt bra och de "manliga" ÀndlÀnkarna sluttar nerÄt rejÀlt sÄ det funkar helt ok Àven pÄ smalare handleder.Jag undrar hur den hÀr kombon skulle se ut! det Àr inte dÄligt, men jag tror att jag föredrar de kvinnliga ÀndlÀnkarna pÄ originalarmbandet. tack för att du delar med dig!
Nej jag tror inte det. PVD Enzoân har ju guldfĂ€rgad pil.mĂ€rkte just nu, Ă€r pilsymbolen pĂ„ urtavlan pĂ„ 'enzo' lysande?
verkligen, men den hĂ€r du postade har en vit pil med guldkontur. precis som indexen, det var dĂ€rför jag frĂ„gade.Nej jag tror inte det. PVD Enzoân har ju guldfĂ€rgad pil.
tack för heads-upPassar riktigt bra och de "manliga" ÀndlÀnkarna sluttar nerÄt rejÀlt sÄ det funkar helt ok Àven pÄ smalare handleder.
Ah ok. Kan kolla men lysmassan pĂ„ den dĂ€r Ă€r rĂ€tt död överlagâŠverkligen, men den hĂ€r du postade har en vit pil med guldkontur. precis som indexen, det var dĂ€rför jag frĂ„gade.
Nej.Ingen som vill sÀlja en C022 till mig?
SnÄlt!
#FOMOIngen som vill sÀlja en C022 till mig?
#JOMO
Tror jag har en pÄ lÀnk, men den analoga delen behöver rengöras och smörjas uppIngen som vill sÀlja en C022 till mig?
HĂ€ftigt att se, en till specen, sĂ„ mycket mindre klocka som rollen verka nĂ€stan lika stor som aqualanden. Aqualanden Ă€r verkligen en âlitenâ stor klocka Mysig bild förresten, jag Ă€r inte bitter
Tack, ja Aqualanden Ă€r riktigt bra faktiskt!HĂ€ftigt att se, en till specen, sĂ„ mycket mindre klocka som rollen verka nĂ€stan lika stor som aqualanden. Aqualanden Ă€r verkligen en âlitenâ stor klocka Mysig bild förresten, jag Ă€r inte bitter
Funderar pĂ„ om man ska köpa en sĂ„n till sommaren! Har inte Ă€gt en modern Aqualand sĂ„ det kanske Ă€r dags.VĂ€cker lite liv i trĂ„den, trevlig SöndagâŠ
Bara köp, har aldrig Ă€gt ngn gammal , nya ok , minus banden, alldeles fĂ„r hĂ„rda, jag köpte AM pĂ„ en gĂ„ngâŠFunderar pĂ„ om man ska köpa en sĂ„n till sommaren! Har inte Ă€gt en modern Aqualand sĂ„ det kanske Ă€r dags.
MÀrkligt med Aqualand utan repor/dingsFunderar pÄ om man ska köpa en sÄn till sommaren! Har inte Àgt en modern Aqualand sÄ det kanske Àr dags.
HÄller med! TÀnkte köpa din faktiskt!MÀrkligt med Aqualand utan repor/dings
Haha, du har ju sÄ mycket annat, du fÄr vÀl leka med dom!HÄller med! TÀnkte köpa din faktiskt!
Du med ju, du har ju en Sub? Man behöver vÀl inte flera dykarur?Haha, du har ju sÄ mycket annat, du fÄr vÀl leka med dom!