• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Detta mÄste vara den trevligaste modellen av de moderna? Jag Àlskar den!

20221113_152612-01.jpeg
HÄller med, Àven om det Àr den enda jag testat och Àgt!

Innan Aqualand kĂ€nde jag mig mer som en ”Seiko dykar kille”, men nu Ă€r alla Seiko sĂ„lda och kvar Ă€r jag med dessa 😃

3DCF7B70-C26D-42BB-98B7-D4DE381D4F17.jpeg

Är lite sugen pĂ„ en aqualand igen och funderar pĂ„ att köpa en..men funderar pĂ„ ni pratat om tunnare boett osv pĂ„ dom Ă€ldre? NĂ€r va de de? Är ev sugen pĂ„ @hepanter:s aqualand han har ute pĂ„ k&s eller köpa en ny pĂ„ ur o Penn. Hans Ă€r frĂ„n 2015,Ă€r den samma som att köpa en ny pĂ„ ur o p?
Det jag dÀremot gillar med de Àldre Àr att boetten har lite mer skarpa former Àn den nya. Lite mer 80-90 talskÀnsla. Inga stora skillnader men de finns dÀr.

Det jag dÀremot gillar med de Àldre Àr att boetten har lite mer skarpa former Àn den nya. Lite mer 80-90 talskÀnsla. Inga stora skillnader men de finns dÀr.
AlltsĂ„ detta Ă€r sĂ„ sant. Även om skillnaderna Ă€r smĂ„ Ă€r det verkligen tvĂ„ ganska olika klockor nĂ€r man hĂ„ller i en av varje. Föredrar ocksĂ„ den Ă€ldre, skarpare boetten, om man skulle tvingas vĂ€lja.

AlltsĂ„ detta Ă€r sĂ„ sant. Även om skillnaderna Ă€r smĂ„ Ă€r det verkligen tvĂ„ ganska olika klockor nĂ€r man hĂ„ller i en av varje. Föredrar ocksĂ„ den Ă€ldre, skarpare boetten, om man skulle tvingas vĂ€lja.
HĂ„ller med helt. Tycker den Ă€ldre bĂ€rs smidigare pĂ„ handleden, och kör man nato som jag gillar pĂ„ Aqualand blir den Ă€ldre inte lika hög som den nya đŸ‘đŸŒ

Skulle vilja ha tag pÄ ett svart zuludiver nato i 24mm..har ni tips pÄ vettiga remmar?
Svart Zuludiver nato Àr för mig ett specifikt band. Det pÄ lÀnken nedan. Eller menar du ett svart 24mm zulu strap vilket som helst?

Svart Zuludiver nato Àr för mig ett specifikt band. Det pÄ lÀnken nedan. Eller menar du ett svart 24mm zulu strap vilket som helst?

Var nog de jag mena 👍

Tillbaka
Topp