• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Denna fĂ„r lĂ„ngt ifrĂ„n den handledstid den förtjĂ€nar, dock sĂ„ Ă€lskar jag den nĂ€r den vĂ€l plockas fram. Funderingar pĂ„ att flippa slĂ„s bort nĂ€r den Ă„ker pĂ„ men kommer tillbaka sĂ„ snart den ligger undanstoppad. JĂ€vla osund relation vi har jag och Enzon😂 sĂ„ ska man flippa eller inte?đŸ€·â€â™‚ïž
66E18375-2DFB-4316-94FE-D6AB57ED17B2.jpeg

Senast Àndrad:
Denna fĂ„r lĂ„ngt ifrĂ„n den handledstid den förtjĂ€nar, dock sĂ„ Ă€lskar jag den nĂ€r den vĂ€l plockas fram. Funderingar pĂ„ att flippa slĂ„s bort nĂ€r den Ă„ker pĂ„ men kommer tillbaka sĂ„ snart den ligger undanstoppad. JĂ€vla osund relation vi har jag och Enzon😂 sĂ„ ska man flippa eller inte?đŸ€·â€â™‚ïž
Flippa och köp en Enzo! 😁

Jag kan ta över!? 💰

Staafens hemslöjd! 😄

Ska försöka göra ett band av en rem frÄn försvarets gamla skyddsmaskvÀska. Sista bilden Àr som jag nog tÀnkt att det ska se ut. Eventuellt placerar jag flaggan pÄ flÀrpen man viker upp. Vad tror ni?

2022_1122_12203600-01.jpeg
2022_1122_12210200-01.jpeg
2022_1122_12322300-01.jpeg

Staafens hemslöjd! 😄

Ska försöka göra ett band av en rem frÄn försvarets gamla skyddsmaskvÀska. Sista bilden Àr som jag nog tÀnkt att det ska se ut. Eventuellt placerar jag flaggan pÄ flÀrpen man viker upp. Vad tror ni?

2022_1122_12203600-01.jpeg
2022_1122_12210200-01.jpeg
2022_1122_12322300-01.jpeg
Supertrevligt projekt! Lagom nivĂ„ đŸ‘đŸŒ Inte som trĂ„darna som ploppar upp nu nĂ€r folk ska köpa mark, bygga en finmekanisk verkstad för att sedan tillverka verktyg för att kunna frĂ€sa en egen boett. (Otroligt imponerande lĂ€sning i dessa trĂ„dar sĂ„klart 😄) Men hur gamla behöver barn bli innan man kan börja fundera pĂ„ att Ă€gna en stund Ă„t sina intressen igen?

Supertrevligt projekt! Lagom nivĂ„ đŸ‘đŸŒ Inte som trĂ„darna som ploppar upp nu nĂ€r folk ska köpa mark, bygga en finmekanisk verkstad för att sedan tillverka verktyg för att kunna frĂ€sa en egen boett. (Otroligt imponerande lĂ€sning i dessa trĂ„dar sĂ„klart 😄) Men hur gamla behöver barn bli innan man kan börja fundera pĂ„ att Ă€gna en stund Ă„t sina intressen igen?
Hahaha! Mina Àr 3 och 8 Är och jag har exakt 0 min över. Nu Àr jag sjukskriven sÄ i mÄn av ork tÀnkte jag göra detta. Gav dock upp direkt nyss nÀr nÄlen inte gick igenom kardborrbandet. FÄr samla energi och fortsÀtta imorgon eller en annan dag.

Hahaha! Mina Àr 3 och 8 Är och jag har exakt 0 min över. Nu Àr jag sjukskriven sÄ i mÄn av ork tÀnkte jag göra detta. Gav dock upp direkt nyss nÀr nÄlen inte gick igenom kardborrbandet. FÄr samla energi och fortsÀtta imorgon eller en annan dag.
PĂ„ tal om sjukskrivning kan jag pĂ„ fullaste allvar (med en gnutta humor) sĂ€ga att jag aldrig varit sĂ„ nĂ€ra utbrĂ€ndhet som under min förĂ€ldraledig nu 😅 Tar pĂ„ krafterna att kĂ€nna sig sĂ„ otillrĂ€cklig under lĂ„ng tid! PĂ„ jobbet kommer man ju Ă€ndĂ„ in i perioder av upplevd kontroll 😄 Oavsett vad du Ă€r sjukskriven för sĂ„ hoppas jag det gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll đŸ’ȘđŸŒ

Sorry för OT. Kompenserar med bild.

9F6E13B8-6A66-4D00-91DD-79CDCDC582F0.jpeg

Tillbaka
Topp