JaHaha, stort tack! Man kanske borde komplettera med en tvÄton?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JaHaha, stort tack! Man kanske borde komplettera med en tvÄton?
Mumma... LÀnken Àr sÄ cool ocksÄ, mÄste ha en.Kontrar med en C0-trippel
TÀnk dig en svart titanlÀnk pÄ Enzon!Kontrar med en C0-trippel
Ja det hade det varit âThe âTĂ€nk dig en svart titanlĂ€nk pĂ„ Enzon!
Jag var nere pĂ„ ca. 2 meter med mig stĂ„lis i somras.Ăr det inga hĂ€r som dyker med sina aqualand?
99 procent av oss:Ăr det inga hĂ€r som dyker med sina aqualand?
Jag Ă€r kanske nĂ€rmst dĂ„? Ăr gammal KJ och har varit nere pĂ„ 2 meter i Ă„r.99 procent av oss:
Vi har alltid vetat att du tillhör samhĂ€llets 1%!Jag Ă€r kanske nĂ€rmst dĂ„? Ăr gammal KJ och har varit nere pĂ„ 2 meter i Ă„r.
Ive got 99 problems but @Staafen aint oneVi har alltid vetat att du tillhör samhÀllets 1%!
âoarrangeradeâHar kommer föresten ett par vĂ€ldigt spontana och oarrangerade bilder pĂ„ dagens Aqualand.
Riktigt snyggt!Har kommer föresten ett par vÀldigt spontana och oarrangerade bilder pÄ dagens Aqualand.
"HjĂ€lp jag snubblade-och-rĂ„kade-sĂ€tta-kameran-pĂ„-ett-stativ-och-startade-kameraappen", hĂ€nder hela tiden vet du vĂ€l.âoarrangeradeâ
Ăr det inte den nya med grön tavla bara att det Ă€r usel bild?What is this? Ăr det en kĂ€nd variant?
Det har du nog helt rĂ€tt i. Den boetten med svart tavla var inte helt dumt ju? Typ en modern stĂ„lenzo.Ăr det inte den nya med grön tavla bara att det Ă€r usel bild?
Nej det hade varit coolt faktiskt!Det har du nog helt rÀtt i. Den boetten med svart tavla var inte helt dumt ju? Typ en modern stÄlenzo.
Franken-Enzo menar du?NÄgon som vet om man kan nyckla i en "gammal" svart tavla i dom nyare svarta boetterna? Göra en egen fattigmans enzo?
Apapap...nu ska vi inte blanda ihop saker hÀr. En stÄÄl-enzo(untrue-enzo) Àr inte franken.StÄl-Enzo?
Reagerade ocksÄ med intresse pÄ den bilden och trodde boetten var mörkgrön. Hade inte heller varit sÄ dumt.Det har du nog helt rÀtt i. Den boetten med svart tavla var inte helt dumt ju? Typ en modern stÄlenzo.
Apapap...nu ska vi inte blanda ihop saker hÀr. En stÄÄl-enzo(untrue-enzo) Àr inte franken.
2015 tror jag Ă€r samma som idag. Baklocket pĂ„ de Ă€ldre, dvs C022 mfl Ă€r platt jĂ€mfört med de moderna som bygger lite mer. Jag har bĂ„da och de bĂ€rs faktiskt ganska lika.Ăr lite sugen pĂ„ en aqualand igen och funderar pĂ„ att köpa en..men funderar pĂ„ ni pratat om tunnare boett osv pĂ„ dom Ă€ldre? NĂ€r va de de? Ăr ev sugen pĂ„ @hepanter:s aqualand han har ute pĂ„ k&s eller köpa en ny pĂ„ ur o Penn. Hans Ă€r frĂ„n 2015,Ă€r den samma som att köpa en ny pĂ„ ur o p?
De gamla med tunnare baklock slutade göras i mitten pĂ„ 90-talet. De köper man bara om man inbillar sig att det Ă€r roligare med gamla klockor. De finns iofs i svart och two tone i vilket de nyare JP2000 inte gör. Eller, ja, two tone finns nog men de ser man sĂ€llan. Som Staafen sĂ€ger sĂ„ sitter de Ă€ndĂ„ ganska lika. Du slipper dessutom det meckiga och frekventa batteribytandet om du köper nyare.Ăr lite sugen pĂ„ en aqualand igen och funderar pĂ„ att köpa en..men funderar pĂ„ ni pratat om tunnare boett osv pĂ„ dom Ă€ldre? NĂ€r va de de? Ăr ev sugen pĂ„ @hepanter:s aqualand han har ute pĂ„ k&s eller köpa en ny pĂ„ ur o Penn. Hans Ă€r frĂ„n 2015,Ă€r den samma som att köpa en ny pĂ„ ur o p?