Tycker du ska köra pÄ. Kan vara bra att haJag satt faktiskt med de dÀr tvÄ i varukorgen hÀromdagen och var sugen. Men sedan tÀnkte jag att det Àr lite onödigt med tre stycken.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska köra pÄ. Kan vara bra att haJag satt faktiskt med de dÀr tvÄ i varukorgen hÀromdagen och var sugen. Men sedan tÀnkte jag att det Àr lite onödigt med tre stycken.
HÄller med!Tycker du ska köra pÄ. Kan vara bra att ha
Jag fÄr ocksÄ den till februari 91. Första tre siffrorna i numret, 1 = 91 och 02 = februari. Om jag minns rÀtt!Citizen Aqualand 1991 februari C022-088093 Y two tone
Utropspris: 200 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-11-20 19:40:17. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
FrÄn vilket Ärtal Àr denna ifrÄn? Googlar man lite sÄ fÄr jag det till 99. Men stÄr 91 i annonsen
Det stÀmmer tror jag, iaf Äret.Jag fÄr ocksÄ den till februari 91. Första tre siffrorna i numret, 1 = 91 och 02 = februari. Om jag minns rÀtt!
@Zorin sÀger att jag mÄste ha en tvÄton sÄ tÀnkte bjuda pÄ denna!Citizen Aqualand 1991 februari C022-088093 Y two tone
Utropspris: 200 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-11-20 19:40:17. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
FrÄn vilket Ärtal Àr denna ifrÄn? Googlar man lite sÄ fÄr jag det till 99. Men stÄr 91 i annonsen
Tack snÀllt.Jag fÄr ocksÄ den till februari 91. Första tre siffrorna i numret, 1 = 91 och 02 = februari. Om jag minns rÀtt!
HÀr Àr jag nÀr annonsen kom upp pÄ Tradera! TÀnkte köra en sniper i slutet...sÄ du hade tÀnkt bjuda pÄ denna alltsÄ?
HÀr Àr jag nÀr annonsen kom upp pÄ Tradera! TÀnkte köra en sniper i slutet...sÄ du hade tÀnkt bjuda pÄ denna alltsÄ?
Har faktiskt en tendens att behÄlla mina vintage klockor i jÀmförelse med allt annat. Jag kan vÀl köpa den och skulle jag trötta/inte gilla sÄ kan du fÄ ta över. Deal?HÀr Àr jag nÀr annonsen kom upp pÄ Tradera! TÀnkte köra en sniper i slutet...sÄ du hade tÀnkt bjuda pÄ denna alltsÄ?
Vilken bra deal!Har faktiskt en tendens att behÄlla mina vintage klockor i jÀmförelse med allt annat. Jag kan vÀl köpa den och skulle jag trötta/inte gilla sÄ kan du fÄ ta över. Deal?
#biddingwar I love it!
Det kanske gömmer sig Ànnu en till sniper i buskaget...HÀr Àr jag nÀr annonsen kom upp pÄ Tradera! TÀnkte köra en sniper i slutet...sÄ du hade tÀnkt bjuda pÄ denna alltsÄ?
Det Àr nog flera som ligger i buskarna och trycker!Det kanske gömmer sig Ànnu en till sniper i buskaget...
Du fÄr vÀl testa pÄ ett fint nato som matchar denFn anvÀnder nÀstan bara denna, har mest vintage annars, men vÄgar ej anvÀnda för bad, kajaking och annat sommarkul
Vilken skönhetDen har nÀrvaro helt klart
Nu ska vi se, kan det vara jp1090-86eVilken skönhet
Vad Àr det för ref.?