• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Blir spÀnnande att se slutresultatet! Inspirerande, kanske ocksÄ ska försöka trÄckla ihop nÄtt band framöver.
Även om det kommer gĂ„ sĂ„ hĂ€r:
200w.gif
Haha, det kommer med största sannolikhet gÄ sÄdÀr för mig med. Jag har ju tÄlamod som en...jag vet inte vad.

Staafens hemslöjd! 😄

Ska försöka göra ett band av en rem frÄn försvarets gamla skyddsmaskvÀska. Sista bilden Àr som jag nog tÀnkt att det ska se ut. Eventuellt placerar jag flaggan pÄ flÀrpen man viker upp. Vad tror ni?

2022_1122_12203600-01.jpeg
2022_1122_12210200-01.jpeg
2022_1122_12322300-01.jpeg
Fan va nice! SĂ€tt fast nĂ„nstans under bilen och sladda runt med det under vintern sĂ„ blir det nog nice 👍

Trevlig helg kamrater!

2022_1125_14535800-01-01.jpeg
Det Ă€r bilder likt denna som gör att jag blir sĂ„ jĂ€vla förvirrad. Nu blir jag istĂ€llet för att sĂ€lja sugen pĂ„ att köpađŸ˜± har haft bĂ„de stĂ„l och tvĂ„ton innan men i JP modellerna. Nu sitter jag och dreglar över din stĂ„lis nĂ€r jag trodde att jag var klar med Aqualand för en stund,TACK!😂

Det Ă€r bilder likt denna som gör att jag blir sĂ„ jĂ€vla förvirrad. Nu blir jag istĂ€llet för att sĂ€lja sugen pĂ„ att köpađŸ˜± har haft bĂ„de stĂ„l och tvĂ„ton innan men i JP modellerna. Nu sitter jag och dreglar över din stĂ„lis nĂ€r jag trodde att jag var klar med Aqualand för en stund,TACK!😂
KS i ett nötskal

FörlĂ„t! 😂 Men de Ă€r ju helt underbara! 😃

StÄl Àr trevlig faktiskt!

20220610_193053-01.jpeg
2022_1026_14044700-01.jpeg

Tillbaka
Topp