Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Roligt att du Àr tillbaka!Back in black
Omöjligt att inte bli sugen pÄ Aqualand igen nÀr du lÀgger upp sÄ fina bilder pÄ dina Din Enzo Àr helt fantastisk, dessutom bra Är pÄ denRoligt att du Àr tillbaka!
Haha vad snÀll du Àr!Omöjligt att inte bli sugen pÄ Aqualand igen nÀr du lÀgger upp sÄ fina bilder pÄ dina Din Enzo Àr helt fantastisk, dessutom bra Är pÄ den
Jag har för mig att jag haft pÄ det tidigare men kan testa.Vet nÄgon om detta stÀmmer?:
PĂ„ de gamla C0XX-modellerna sĂ„ kan man tydligen stĂ€lla in ljudindikering, alltsĂ„ ett âpipâ, som lĂ„ter varje hel timme sĂ„ som pĂ„ mĂ„nga digitala klockor. I normallĂ€get (tidsvisning) sĂ„ trycker man in den övre vĂ€nstra och övre högra knappen samtidigt varpĂ„ ett bekrĂ€ftelseljud ska höras. Nu ska funktionen för ljudindikering för varje timme vara pĂ„. Gör om proceduren för att stĂ€nga av funktionen.
Jag har ingen C0XX-modell och det funkar inte pÄ de nyare JP-modellerna. Inget revolutionerande med detta förstÄs men vore kul om nÄgon kunde testa.
RÀtt mÄnad pÄ den ena ocksÄ! Farligt
Haha! Min Àr frÄn juli 1987. Tror att det var första Äret Enzo i titan tillverkades men kan ha fel.RÀtt mÄnad pÄ den ena ocksÄ! Farligt
TvÄ tydliga pip exakt 22.00.Vet nÄgon om detta stÀmmer?:
PĂ„ de gamla C0XX-modellerna sĂ„ kan man tydligen stĂ€lla in ljudindikering, alltsĂ„ ett âpipâ, som lĂ„ter varje hel timme sĂ„ som pĂ„ mĂ„nga digitala klockor. I normallĂ€get (tidsvisning) sĂ„ trycker man in den övre vĂ€nstra och övre högra knappen samtidigt varpĂ„ ett bekrĂ€ftelseljud ska höras. Nu ska funktionen för ljudindikering för varje timme vara pĂ„. Gör om proceduren för att stĂ€nga av funktionen.
Jag har ingen C0XX-modell och det funkar inte pÄ de nyare JP-modellerna. Inget revolutionerande med detta förstÄs men vore kul om nÄgon kunde testa.
Kontorsaqua
Vad har du för band pÄ den dÀr?
Sa du svensk midsommar?SkÄnsk vinter
TypSa du svensk midsommar?
Jag har för mig att man kan trycka ut tuben ganska lĂ€tt eller sitter den hĂ„rt pĂ„ din?FĂ„tt hem bandet frĂ„n @Anders W och det kĂ€nns supertrevligt! TĂ€nkte montera CitizenspĂ€nnet men stötte pĂ„ patrull nĂ€r jag skulle ha loss âpiggenâ. Som bekant gĂ„r det en metallcylinder genom gummibandet och sĂ„klart sitter sprinten fast runt den
Inte hunnit fundera klart hur jag ska gÄ tillvÀga Àn men lutar vÀl att jag kapar cylindern dÀr i mitten sÄ jag fÄr loss piggen. Tror det blir svÄrt att ta avlÀgsna hela cylindern utan att bandet stryker med.
Klockan Àr fortfarande pÄ U&P sÄ tyvÀrr inga bilder med bandet Ànnu.
Okej! KÀnde lite pÄ den snabbt men fick gÀster som störde mitt i jobbet. Ska kolla igen senJag har för mig att man kan trycka ut tuben ganska lÀtt eller sitter den hÄrt pÄ din?