...
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig det ligger tvÄ köpesannonser uppe sÄ den lÀr gÄ ivÀg fort.Har lagt ut den hÀr till salu:
Man blir förÀlskad pÄ en Aqualand bara med att titta pÄ dina bilder...!31 dagar med en och samma Aqualand. Det var nÀstan för lÀtt! Ett bra tillfÀlle att komma lite nÀrmare detta exemplar dock, en riktigt keeper.
Det har varit fÄ gÄnger jag har kÀnt att jag velat ha nÄgon annan klocka pÄ mig. C022 har fÄtt vara med pÄ lite allt möjligt och har tagit tiden för cykelpendlingen varje dag, genom regn och rusk.
Under mÄnaden har jag roterat runt pÄ ganska fÄ band. Favoriterna Àr Watchwear-velcro-canvaset, svart singlepass zulu och grÄa Barton-gummit.
Vad heter bandet? Snygg kombo!Aqua-tisdag
Svarar mig sjÀlv,
SlÄs varje gÄng jag bÀr den hÀr hur bra den Àr, det hÀnder mycket i design och tavla men i en fantastisk balans.
SlÄs varje gÄng jag bÀr den hÀr hur bra den Àr, det hÀnder mycket i design och tavla men i en fantastisk balans.
+1 pÄ datumvisning. Helt onödig funktion pÄ dessa imo.Svarar mig sjÀlv,
- Minus ocentrerad bezel och datumvisningen