10/10 fÀrgmatchning dÀr! SÄ snyggt!Dagens deskdiver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
10/10 fÀrgmatchning dÀr! SÄ snyggt!Dagens deskdiver
Nope. Charmig som den Àr.Hade ni bytt glas pÄ denna eller lÄtit den vara? Jag pendlar lite fram och tillbaka.
Jag hade ocksÄ behÄllt glaset, men det Àr nÀra grÀnsfall för min del.Hade ni bytt glas pÄ denna eller lÄtit den vara? Jag pendlar lite fram och tillbaka.
Ja det Àr grÀnsfall som du sÀger. Om en period av överbliven tid och energi skulle sammanfalla med att att jag snubblar över ett ersÀttningsglas sÄ byter jag vÀlJag hade ocksÄ behÄllt glaset, men det Àr nÀra grÀnsfall för min del.
BÄde och för mig, tycker den fina tavlan förtjÀnar ett bra glas. Men samtidigt passar patinan bra med det övriga!Hade ni bytt glas pÄ denna eller lÄtit den vara? Jag pendlar lite fram och tillbaka.
Har den hÀr skönheten frÄn Sanda diskuterats tidigare?
SANDA âAqualandâ-look digi/ana 5 ATM dykarur klocka digital analog
Utropspris: 149 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-04-27 11:27:08. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Har den hÀr skönheten frÄn Sanda diskuterats tidigare?
SANDA âAqualandâ-look digi/ana 5 ATM dykarur klocka digital analog
Utropspris: 149 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-04-27 11:27:08. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Kan inte förstÄ hur det kan finnas nÄgon lönsamhet i att plagiera klockor i den prisklassen.
Den Àr tÄlig, sÄ lÄngt som en dykarkvarts kan bli. DÀremot sÄ Àr det fÄ klockor som Àr tÄligare Àn en g shock dock. Det Àr klart aqualand kommer ha mer framtrÀdande mÀrken Àn en gshock, men det skapar ju bara patina och en cool historia sÄ jag sÀger kör!Aqualand eller g-shock
KÀnner att jag villhöver en ny arbetsklocka. Vilken idag Àr en g-shock GA-810B-1A4.
G-shock Àr ju alltid g-shocks, men Àr eventuellt sugen pÄ att testa en aqualand dÄ jag gillar retro-stuket. Nu till frÄgan, hur stÀller den sig jÀmfört med en g-shock? Jobbar som brandman sÄ den behöver vara rejÀlt tÄlig.
Köp en av varje beggad hÀr pÄ KS sÄ kan du sÀlja den ena utan nÀmnvÀrd förlust sen. Eller sÄ behÄller du bÄdaAqualand eller g-shock
KÀnner att jag villhöver en ny arbetsklocka. Vilken idag Àr en g-shock GA-810B-1A4.
G-shock Àr ju alltid g-shocks, men Àr eventuellt sugen pÄ att testa en aqualand dÄ jag gillar retro-stuket. Nu till frÄgan, hur stÀller den sig jÀmfört med en g-shock? Jobbar som brandman sÄ den behöver vara rejÀlt tÄlig.
Den Àr tÄlig, sÄ lÄngt som en dykarkvarts kan bli. DÀremot sÄ Àr det fÄ klockor som Àr tÄligare Àn en g shock dock. Det Àr klart aqualand kommer ha mer framtrÀdande mÀrken Àn en gshock, men det skapar ju bara patina och en cool historia sÄ jag sÀger kör!
Hehe, jag fÄr utkik efter en aqualand pÄ köp och sÀlj.Köp en av varje beggad hÀr pÄ KS sÄ kan du sÀlja den ena utan nÀmnvÀrd förlust sen. Eller sÄ behÄller du bÄda
Jag har bÄde en Aqualand och tvÄ g-shocks (den ena till salu men för att köpa en annan G)
AnvĂ€nder de typ lika mycket. Men för riktigt tunga grisjobb finns det inget som slĂ„r en g-shock. Hade jag sjĂ€lv varit brandman hade jag tveklöst gĂ„tt för en ny G Ă€ven om den inte Ă€r lika âroligâ som en Aqualand. Men jag röstar för mitt första alternativ. En av varje beggad och behĂ„ll bĂ„da
Mycket fina aquasHeads-up pÄ dessa 2. StÄl och titan Enzo.
Yes betydligt bĂ€ttre, men det Ă€r nog bara JP2007-17W som kommer med den typen.Ăr nya banden mjukare?