God morgon alla aquas
God eftermiddag byter jag till!
NÀr lillkillen vaknar ska two-tone fÄ bekÀnna fÀrg..
Fun fact (för mig) - Min C022 Àr nu pÄ Klockmaster för glasbyte och provtryckning. Hoppas det blir bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God morgon alla aquas
Sprutsol och nytillskottet pÄ. NÄgra bra tips pÄ band till aqualand? Canvas och nato tÀnker jag. Alternativt sailcloth
VÀldigt fint! Vart kommer det dÀr frÄn om man fÄr frÄga?
Canvas Àr mumma
RÀtt sÀker pÄ att det Àr vad jag vet forumets duktigaste bandtillverkare @oddfaceVÀldigt fint! Vart kommer det dÀr frÄn om man fÄr frÄga?
Jaha, hur gÄr det för mig dÄ? LÀmnade in den hos Step In. Visade sig att den analoga delen har gett upp, batteribyte gjorde inte susen tyvÀrr. Kanske det som Ur & Penn ocksÄ upptÀckt, men som de glömde sÀga?Ja, kanske borde fÄ tummen ur och fixa det sjÀlv⊠RÀdd för att rÄka fippla sönder nÄgot med mina grisklövar bara!
Annars blir det nog Step In
Prometium kan fÄ den fÀrgen ibland.NyförvÀrvet: C022 med hÀrligt grÄ index (lite svÄrt att fÄnga pÄ bild).
Det Àr ett nato frÄn HavestonVad har du för band pÄ bilden? Letar ocksÄ nÄgot snyggt grÄtt/beige/grönt canvasband
Har för mig nÄgon hade lycka med nÄgon typ av acnekrÀm för inte sÄ lÀngesedan. Ta en kik nÄgra sidor tillbakshittade mitt gamla blekta zulu, mycket trevligt! Fortfarande ett mysterium hur man bleker nya, eller löste nÄgon det förut?
Fan sÄ somrig komboDagens badsÀllskap pÄ vitt ND-gummi istÀllet för lÀnken:
Kul! Varmt vÀlkommen in i vÀrmenKöpte mig min första Aqualand idag. Gillar klockan men jösses maken pÄ obekvÀmt gummiband har jag inte varit med om.
Förslag pÄ bra passande armband, bÄde gummi eller textil etc uppskattas stort?
Toppen, ska spana in lite nato band. TackKul! Varmt vÀlkommen in i vÀrmen
För mig personligen sÄ tycker jag nato fungerar bÀst. Har ett frÄn Zuludiver som Àr det bÀsta jag testat.
Tycker det Àr svÄrt att hitta bra gummin, gillar att orginalgummit gÄr frÄn 24 till 20 mm, men som du sÀger Àr det sjukt obekvÀmt