atmosfarsvetare
Silver
Kör blÄ AqL 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Bandet Àr nog det sÀmsta jag burit nÄgonsin.Köpte mig min första Aqualand idag. Gillar klockan men jösses maken pÄ obekvÀmt gummiband har jag inte varit med om.
Förslag pÄ bra passande armband, bÄde gummi eller textil etc uppskattas stort?
Har precis samma combo och det Àr min favorit bad-klockaKör blÄ AqL 2
Hur kÀnns singlepass med kardborre? Inte vÄgat bestÀlla ifall det Àr oskönt typ nato med kardborre?
DÄ fÄr du snabba dig innan den platsen blir upptagen ocksÄtopp! DÄ slinker det nog med ett sÄnt i nÀsta bestÀllning. FÄr kanske lugna mig lite, fick hem en vÀska som hÄller 36 band idag, vart en plats ledig haha!
Brukar dyka upp pÄ forumets k&s 1-2 ggr/Är. Har du brÄtttom finns ju tex ebay. Men dÀr kostar dom 2-3 ggr sÄ mkt.Hej
Jag letar efter en Citizen Enzo i titan!
Ăr det nĂ„gon pĂ„ forumet som sĂ€ljer en Enzo eller vet hur man fĂ„r tag i en?
Mvh Patrik
Kan du rekommendera nÄgon som kan göra ultraljudsrengöring? Jag har nemligen observerat en del ''dödsryckningar'' pÄ min AqualandTrevlig rackare!. Om den har gamla batterier i sig(Àr 3st i 370 storlek) sÄ Àr det bara att hopppas pÄ att den klarat sig frÄn lÀckage.
Har haft en del Aqualands med lÀckt syra överallt och lyckats rÀdda nÄgot kretskort men förödande Àr det helt klart nÀr tre batterier pissar. Ett annat vanligt fenomen Àr oxid i den analoga delen vilket fÄr sekundvisaren att sitta fast. Dödsryckningar kan man observera som ett tecken pÄ liv och dÄ Àr det bara att öppna upp och ultraljudstvÀtta(ibland gÄ in med glasfiberpenna och ta bort ytligt rost).
Lite moebius quartz-oljeklickar och det blir finemang.
Sign me up!För mÄnga Är sedan körade vi en riktad gtg med bara Aqualands. Det var jÀkligt kul. Kanske dags igen
Riktigt fin bild
Mycket trevlig vridring! Gjort nÄgot speciellt för att fÄ den att se ut sÄ?