Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀnd pÄ frÄgan, varför ska du inte slÄ till?Funderar pÄ att slÄ till pÄ denna. http://www.creationwatches.com/prod...th-meter-promaster-jp2004-07e-jp2004-948.html
Vad sÀger ni Àr det bara att slÄ till eller?
Jadu den frÄgan har jag inget svar pÄVÀnd pÄ frÄgan, varför ska du inte slÄ till?
Sen jag skaffade min Aqualand (en modernare variant, finns pÄ bild tidigare i trÄden) sÄ har dom andra klockorna mest fÄtt sitta pÄ avbytarbÀnken. Rolexen har stannat...
Du kan antagligen sÀlja den du gillar minst utan alltför stor förlust. Min Sumo har blivit vÀldigt liggandes sen Aqualand dök upp. Den visar ju inte djupJadu den frÄgan har jag inget svar pÄ
StÄr mellan den och en Seiko dykare men kanske ska slÄ till pÄ bÀgge istÀllet..
Bara slÄ till! Aqualand Àr en riktigt cool dykare, jag hade dock valt en utan gulddetaljerFunderar pÄ att slÄ till pÄ denna. http://www.creationwatches.com/prod...th-meter-promaster-jp2004-07e-jp2004-948.html
Vad sÀger ni Àr det bara att slÄ till eller?
Attans, du fick mig att klicka pÄ "köp-knappen" jag ocksÄ. Nu hoppas jag att den kommer lagom till semestern pÄ fredag nÀsta veckaSÄ dÄ var en bestÀllning lagd pÄ en aqualand och en seiko babytuna.. FÄr se vilken jag fastnar mest för.
Hehe det hÀr forumet Àr farligt, man rycks med sÄ lÀttAttans, du fick mig att klicka pÄ "köp-knappen" jag ocksÄ. Nu hoppas jag att den kommer lagom till semestern pÄ fredag nÀsta vecka
Nu sÄg jag att sekundvisaren startade igen sÄ nu Àr det bara att köra pÄ
Paketet med min Aqualand har precis kommit fram till mitt ombud vilket betyder att den kom fram pÄ mindre Àn ett dygn efter det att den skickades, Imponderande! Visst, den Àr bestÀlld frÄn Danmark och inte Singapore, men ÀndÄ. Nu invÀntar jag bara lunchen sÄ bÀr det av direkt till ombudet! Den bestÀlldes pÄ ren impuls frÄn klockor365 dÄ jag ville ha en ny och inte begagnad samt att jag ville vara garanterad leverans innan fredag dÄ jag gÄr pÄ semester. Har nÄgon handlat av dem tidigare?
TyvÀrr Àr det för sent... Den sitter redan pÄ armenDÄ antar jag att du bjuder pÄ paketöppning snart.
FÄr man fortfarande med dykartubslÄdan eller var det bara pÄ 90talet?TyvÀrr Àr det för sent... Den sitter redan pÄ armen
Ingen dykartub dessvÀrre, den kom i en "vanlig" svart liten lÄda..FÄr man fortfarande med dykartubslÄdan eller var det bara pÄ 90talet?
Ăntligen lite sol! För sjutton, pöjkar och flickor, skynda er ut och bĂ€ttra pĂ„ b....... blekningen
En till ute och vÀdrar sig:
(Inomhus för tillfÀllet för fotografering). Tur att de inte har termometer, det Àr ju inte alltför varmt i vinden trots allt...
Tror du kollat fel nummer. Borde finnas ett annat nummer bak. AlltsÄ INTE det som följer C520, utan ett annat separat.Nu skall klockan vara hyfsat ny, men jag undrar om nÄgon kan hjÀlpa mig att datera nÀr den Àr tillverkad? Har kikat lite i trÄden men finner bara hur man daterar de Àldre aqualand modellerna t.ex. c022. Serienumret pÄ den jag köpt Àr S044898 vilket borde innebÀra att den Àr tillverkad i april nÄgot Är, dock vet jag inte vad S stÄr för..
EDIT: jag kanske Àr ute och cyklar men jag gissar att jag har förstÄtt allt rÀtt.
Jag insÄg det strax efter jag lade upp inlÀgget. 541020156 Àr det enda tÀnkbara serienumret som jag har funnit.Tror du kollat fel nummer. Borde finnas ett annat nummer bak. AlltsÄ INTE det som följer C520, utan ett annat separat.
SÄ vitt jag vet Àr det luddigare ju Àldre klockan Àr, dÄ den inte visar tiotal i Ärtalet (?). Dvs om en klocka Àr frÄn 87 eller 97Jag insÄg det strax efter jag lade upp inlÀgget. 541020156 Àr det enda tÀnkbara serienumret som jag har funnit.