Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den torde bara kunna finnas en enzo...
Den riktiga Àr vÀl den som anvÀndes i filmen... Vilken det nu varPVD titan?
Ahhh du tÀnkte sÄ.Den riktiga Àr vÀl den som anvÀndes i filmen... Vilken det nu var
NÀ jag har ju slutat med sÄnt. @yonsson dÀremot lÀr ju bli förbannad pÄ att du bryter mot det nyinstiftade lÀnktvÄnget hÀr pÄ KS!
Joinar hÀrmed klubben
Minns att jag suktade efter en Aqualand som tonÄring pÄ 90-talet - men hade aldrig rÄd.
Jag hade istÀllet en cool liten Casio som hade djupmÀtare, arw-320. (Den visade lufttryck och altitud ocksÄ!)
Men nu jÀvlar. Dyker en del sjÀlv sÄ nÀsta sommar ska den testas i adriatiska havet ......
Ska definitivt testa den pÄ en nato btw.
Imponerande!
Kör vÀl en samlingsbild ossÄ, bara för att visa hur sjuk jag Àr...
Strongt! LÀngtar till jag nÄr samma nivÄ om nÄgra Är
Vajert! GrÄter fortfarande inombords efter att ha sÄlt min Aqualand 2006.
Verkligen inte helt friskt ;-)
Gillar den dÀr!Faktiskt rÀtt ok lume Ànnu
Tycker klockan ser för stor ut pÄ bandet dessvÀrre.Trivs bÀttre pÄ canvas
Ănnu bĂ€ttre pĂ„ nato?Tycker klockan ser för stor ut pĂ„ bandet dessvĂ€rre.
Snarlika Bonetto finns pÄ watchbandcenter dÀr jag tror de kallas Meyhofer "Kiel" caoutchouc.Vad kör ni för gummiband pÄ era Aqualands?
Inbillar mig att ett Isofrane skulle kunna vara snyggt men t.ex. OBris Morgan finns vÀl inte i 24mm?
Àlskar modellen men hittar ingen vill köpa en :/den hÀr modellen Àr jag besatt av. Haft pÄ mig alla mina dyk. har Àven en med vit tavla...
hittade en variant med vit tavla men i helstÄl pÄ fuerteventura. TyvÀrr satt bezeln löst och sÀljaren hÀvdade att "det ska vara sÄ" sÄ jag vÀnde pÄ klacken. Men den klockan har jag varken sett före eller efter. Och pÄ svenska marknaden har de inte funnits pÄ lÀnge lÀnge...
saknar bara den med titan (som denke flashar) men tycker inte den Àr sÄ vansinnigt snygg att den kommer fÄ kosta massa bara för att göra samlingen komplett...
LÄnad bild, min med ljusa tavlan Àr mycket mögligare...