• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

C028 pÄ ammolÀder :) Alltid retar det upp nÄgon, @Gummo ;)

20150827_105149.jpg

Joinar hÀrmed klubben :)

Minns att jag suktade efter en Aqualand som tonÄring pÄ 90-talet - men hade aldrig rÄd.
Jag hade istÀllet en cool liten Casio som hade djupmÀtare, arw-320. (Den visade lufttryck och altitud ocksÄ!)
3201-400x500.jpg

Men nu jÀvlar. Dyker en del sjÀlv sÄ nÀsta sommar ska den testas i adriatiska havet ......

wQlZY_DAWMpPaT7-rVrUJoNm00yXGCpwWWKl5o2Kb0a0=w1388-h1041-no

Ska definitivt testa den pÄ en nato btw.

Joinar hÀrmed klubben :)

Minns att jag suktade efter en Aqualand som tonÄring pÄ 90-talet - men hade aldrig rÄd.
Jag hade istÀllet en cool liten Casio som hade djupmÀtare, arw-320. (Den visade lufttryck och altitud ocksÄ!)
3201-400x500.jpg

Men nu jÀvlar. Dyker en del sjÀlv sÄ nÀsta sommar ska den testas i adriatiska havet ......

wQlZY_DAWMpPaT7-rVrUJoNm00yXGCpwWWKl5o2Kb0a0=w1388-h1041-no

Ska definitivt testa den pÄ en nato btw.

Gratulerar och vÀlkommen!
Om du kan fÄ tag pÄ en sÄ rekommenderar jag originallÀnken, den Àr grymt bekvÀm med ratcheting clasp. Annars sÄ finns det en mÀngd olika gummin att testa. Bonetto Cinturini och Obris Morgan för att nÀmna ett par.

wow! jag mÄste köpa en sÄn dubbel-digitalare som jag inte orkar googla upp modellnamnet pÄ just nu. Den vÀxer sakta men sÀkert i mina ögon =)

Vad kör ni för gummiband pÄ era Aqualands?

Inbillar mig att ett Isofrane skulle kunna vara snyggt men t.ex. OBris Morgan finns vÀl inte i 24mm?

Jahap!
SÄhÀr 31 sidor senare inser jag att det Àr kört!
Nu ÄterstÄr bara att bestÀmma om det blir med eller utan blingigt guld! BÄda Àr balla!
Ser nÄgra oysterband i trÄden! DÄ blir det rikigt stiligt! Hur har ni gjort? Funkar det att köpa ett valfritt 24mmers via ebay frÄn kina? Hittar inga orginal! Förutom stÄllÀnk kÀnns grÄ eller grön Zulu given!

den hÀr modellen Àr jag besatt av. Haft pÄ mig alla mina dyk. har Àven en med vit tavla...
hittade en variant med vit tavla men i helstÄl pÄ fuerteventura. TyvÀrr satt bezeln löst och sÀljaren hÀvdade att "det ska vara sÄ" sÄ jag vÀnde pÄ klacken. Men den klockan har jag varken sett före eller efter. Och pÄ svenska marknaden har de inte funnits pÄ lÀnge lÀnge...
saknar bara den med titan (som denke flashar) men tycker inte den Àr sÄ vansinnigt snygg att den kommer fÄ kosta massa bara för att göra samlingen komplett...
1stpost_TTT16.jpg

LÄnad bild, min med ljusa tavlan Àr mycket mögligare...
l002.jpg
Àlskar modellen men hittar ingen vill köpa en :/

Tillbaka
Topp