Ja men vart kan man köpa aqualand nya ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehehe passar nog pÄ detTyvÀrr ingen aning Simpatico. Tror man fÄr leta vrak till vrakpriser. Men du kan alltid frÄga om inte Compiss kan montera av visarna fr en av sina 100 aqualands...
Vad menar du? I butik eller pÄ nÀtet?Ja men vart kan man köpa aqualand nya ??
Postar i denna trĂ„d idag. Ăr sommaren slut nu?
Postar i denna trĂ„d idag. Ăr sommaren slut nu?
Inte dÄ HÀr skiner solen
Morgonpigg eller Àr det kvÀllssol?
Ser skönt ut iaf!
Fint vÀder = aqualand
KvÀllssol, sundowner time Blickar ut över indiska oceanen, ganska nice.
Edit. ALLT vÀder för en Aqualand, dock ENZOn stanna hemma denna gÄng.
SkÀmt och sido, Ät vilket hÄll strÀvar du att renodla mot?
SÄÄÄ dÀr ja! Idag kom OM bandet.
Det gula trivdes jag aldrig med men zulut var grymt samt det blÄ jag haft pÄ senaste veckorna.
Men shiiiit vad najs detta orangea gummi frÄn OM Àr!
Första intrycket Ă€r grymt! Ăver förvĂ€ntan!
Trodde först att det skulle vara styvt men icke! LÀtt vaniljdoftande men man kÀnner ocksÄ lukten av gummit men absolut inget som stör eller som luktar starkt. Tycker Àven designen Àr en av de absolut schysstaste nÀr det kommer till gummin. @Sorubim jag vet att du snÀllt nog skrev att om jag blev missnöjd med detta sÄ köper du det av mig men jag tvivlar starkt pÄ att jag kommer göra mig av med detta det blÄa samt det gula Àr up for grabs dock
Respekt för den dÀr du! Ich gratuliere Dir!
Finns det nÄ kÀrlek till ecozillan? Eller fÄr jag linjalen över fingrarna med den hÀr posten? Haha. Det borde finnas en aqualand med blÄ lume, betydligt trevligare Àn grönt tycker jag.
Jag o brorsan (jag med zuluÂŽt)
Var lite nyfiken pÄ ecozilla för nÄgra Är sedan. En i titan med "suppa" adapters vore intressant att testa.
Kommer ihÄg att jag sett nÄn mod dÀr man tagit bort fÀrgen i siffrorna pÄ vridringen... och sandblÀstrat? Hmmm, kommer inte riktigt ihÄg hur den sÄg ut, men cool var den iaf.
Titanium med suppa adaptrar
Jepps de e min! Tack En rejÀl pjÀs!Din? Cool!
Sicken jÀÀÀvla griiiis.Titanium med suppa adaptrar
Den dÀr Àr skönt galen!Titanium med suppa adaptrar
Vad Àr det för modell, ref,osv?Jepps de e min! Tack En rejÀl pjÀs!
Citizen BJ8044-01E Titanium "Ecozilla".Vad Àr det för modell, ref,osv?