Ăr det C029 som Ă€r den riktiga Enzo? Har ju sett vanliga som blivit PVDade och sĂ„lts som Enzo.
C029 Àr nog den pvd:ade titanium versionen, C023 Àr two tone versionen om jag inte Àr helt fel ute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det C029 som Ă€r den riktiga Enzo? Har ju sett vanliga som blivit PVDade och sĂ„lts som Enzo.
Ja jÀvlar, ser rÀtt sliten ut men det Àr ju sÄ det ska vara. Haffar du den inte?
NÄgon borde, sjukt billigtJa jÀvlar, ser rÀtt sliten ut men det Àr ju sÄ det ska vara. Haffar du den inte?
Jag har försökt men han svarar inte ens.NÄgon borde, sjukt billigt
Lus lÀste annonsen och sÄg att det Àr en c023, som Àr den svarta metall versionen. SÄ det Àr inte den "riktiga" enzon sÄ att sÀga, rÀtta mig nÄgon om jag har felJag har försökt men han svarar inte ens.
Precis, funderade ocksÄ över 023. Den riktiga enzon Àr alltsÄ c029 och Àr i titan? Medan den dÀr Àr i stÄl?Lus lÀste annonsen och sÄg att det Àr en c023, som Àr den svarta metall versionen. SÄ det Àr inte den "riktiga" enzon sÄ att sÀga, rÀtta mig nÄgon om jag har fel
Han har Àven sÀnkt priset till 170 dollar
Precis, den Àr i stÄl men fabriks pvd:ad som jag förstÄr det. Den fanns nog i tvÄ utföranden frÄn fabrik dÄ, stÄl och titanium om jag tolkat det rÀttPrecis, funderade ocksÄ över 023. Den riktiga enzon Àr alltsÄ c029 och Àr i titan? Medan den dÀr Àr i stÄl?
Jo, det passar i pusslet som jag fÄtt ihop nÀr jag googlat runt ocksÄPrecis, den Àr i stÄl men fabriks pvd:ad som jag förstÄr det. Den fanns nog i tvÄ utföranden frÄn fabrik dÄ, stÄl och titanium om jag tolkat det rÀtt
Den Ă€r snygg men gillar inte lĂ€nken. Jag har ett gult "typ" tropic som kanske skulle passa? Har Ă€ven Ă€ntligen fĂ„tt ivĂ€g en bestĂ€llning pĂ„ orange OM sĂ„ Ă€ven det kommer din vĂ€g om jag inte diggar det fast det verkar lovande. Ăven mitt nyköpta blĂ„a kanske jag fimpar...Den har fĂ„tt vila i lĂ„dan ett tag nu. Fick komma ut idag, redo direkt. Varenda skrĂ„ma, repa och ding pryder sin plats perfekt pĂ„ den hĂ€r favoriten.
Den Ă€r snygg men gillar inte lĂ€nken. Jag har ett gult "typ" tropic som kanske skulle passa? Har Ă€ven Ă€ntligen fĂ„tt ivĂ€g en bestĂ€llning pĂ„ orange OM sĂ„ Ă€ven det kommer din vĂ€g om jag inte diggar det fast det verkar lovande. Ăven mitt nyköpta blĂ„a kanske jag fimpar...
Tro mig, det kommer jag absolut att göraOk, det Àr nog en smaksak, jag tycker den gör sig absolut bÀst pÄ lÀnk. Testade ett gummi en svÀng (finns nog bilder lÀngre bak i trÄden om jag inte minns fel), men lÀnken Äkte snabbt pÄ igen. Och dÀr fÄr den stanna . Du kan kanske posta bilder hÀr i trÄden nÀr OM gummit dykt upp sÄ vi andra nördar fÄr se hur det sitter .
Det stÀmmer att C028 och C029 Àr i titan och pvd. Finns Àven C026 (meter) och C027 (feet), vilka ocksÄ Àr i titan och pvd.Det som jag har lÀst mig till pÄ olika forum Àr att CO28 och CO29 Àr i titanium och pvd och dom andra CO22-23 Àr i stÄl med pvd. Sen Àr CO28 i meter och CO29 i Feet pÄ djupmÀtaren om inte jag minns fel. Har dock inte koll pÄ co22-23 i meter resp feet.
Du Àr sÄ dÀr sjuk pÄ ett bra sÀtt!!
NÀ köpte billigaste pÄ bukten frÄn Singapore.NÄgon som vet om creationwatches slutat med aqualands....köpte inte du dÀr @Gummo ?
Njae, du Àr vaken. Andra kan sÀkert detta bÀttre men pÄ min gamla analoga mÄste man aktivera djupmÀtaren först (dÄ rör sig djupmÀtarvisaren till kl 12). Sedan krÀvs att man kommer ner nÄgon meter under ytan inom en rimlig tid för att den ska fungera vill jag minnas.Har skaffat mig en Aqualand rÀtt nyligen och en frÄga dök upp kring funktionerna pÄ den:
Ska den kunna mÀta tryck och hur lÄngt under ytan man Àr? Eller Àr det bara nÄt jag har drömt ihop?
Hmm okej, fÄr ta och tappa upp ett bad och se vad jag kan lösa helt enkeltNjae, du Àr vaken. Andra kan sÀkert detta bÀttre men pÄ min gamla analoga mÄste man aktivera djupmÀtaren först (dÄ rör sig djupmÀtarvisaren till kl 12). Sedan krÀvs att man kommer ner nÄgon meter under ytan inom en rimlig tid för att den ska fungera vill jag minnas.
MisstÀnkte nÀstan det. NÄja fÄr kolla runt lite till innan man ger sig ut pÄ bukten och fiskar.TyvÀrr ingen aning Simpatico. Tror man fÄr leta vrak till vrakpriser. Men du kan alltid frÄga om inte Compiss kan montera av visarna fr en av sina 100 aqualands...
Har en donatorklocka liggandes hemma, som du kanske kan vara intresserad av att ta över. Dra ett PM.Skulle behöva fÄ tag pÄ bÄda visarna till en aqualand co22-23, vart vÀnder man sig?
Bukten gav inget förutom donatorer.