Sorubim
Guld
Cool bild. Ju mer sliten en Aqualand blir desto tuffare blir den.
Dagens klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool bild. Ju mer sliten en Aqualand blir desto tuffare blir den.
Dagens klocka
Bra komplement till Colten
à terstÄr bara att hitta ett annat band. Somnade med Aqualanden pÄ men vaknade vid 5 snÄret av att bandet satt lika skönt som taggtrÄd runt armen.
Hahaha...Bra komplement till Colten
à terstÄr bara att hitta ett annat band. Somnade med Aqualanden pÄ men vaknade vid 5 snÄret av att bandet satt lika skönt som taggtrÄd runt armen.
Ser vÀldigt bra ut minsann! 24mm mellan luggarna, right?Hahaha...
Inte bara jag som tycker det Àr oskönt Det sitter bra utanpÄ torrdrÀkten men annars föredrar jag nylonstronk pÄ min.
Kan rekommendera https://www.watchgecko.com/morellato-u-0359.php till dig och alla med Aqualands pÄ originalband, det Àr tillverkat i riktigt gummi och Àr vÀldigt mjukt och följsamt till skillnad frÄn originalbandet.
Hahaha...
Inte bara jag som tycker det Àr oskönt Det sitter bra utanpÄ torrdrÀkten men annars föredrar jag nylonstronk pÄ min.
Moratellobandet som jag lÀnkar till Àr inte tillverkat av Citizen om det Àr det du menar.Tack! Ska kollas upp! Bara för att vara sÀker, bandet som liknar originalet Àr alltsÄ inte ett original?
Moratellobandet som jag lÀnkar till Àr inte tillverkat av Citizen om det Àr det du menar.
Jag har ett Moratello pĂ„ min Aqualand och det Ă€r som natt och dag jĂ€mfört med originalet!Ok, har du testat det sjĂ€lv? Ăr det stor skillnad mot originalet tycker du?
Smaken Àr olika Jag tycker Aqualand gör sig absolut bÀst pÄ zulu eller band i originalstuk.Schyst! kollar runt pÄ eBay nu, det hÀr kanske skulle vara snyggt ocksÄ
Japp. 24 mm. Kostar typ 2 pund med bra nylonstronk frÄn Cousins UK.Ser vÀldigt bra ut minsann! 24mm mellan luggarna, right?
Jag kan rekommendera Bonetto Cinturini mod 300 D/L om du vill ha en lite "renare" look + viklÄs. Jag har flera sÄna hÀr sjÀlv i 22 & 20mm. Har ocksÄ sett 24mm pÄ nÄn Aqualand "Enzo" hÀr pÄ forumet om jag inte minns fel.
PĂ„ en av mina (22mm)...
Och pÄ min Omega 2264 (20mm)...
Orbris Morgan!!Bra komplement till Colten
Orbris Morgan!!
Jag har kört ett sÄdant orange i sommar och ska bestÀlla ett mörkare (troligen svart) nu i veckan
Grym pÄ Zulu ocksÄ!Tack, har nÄgra zulu, nÄt gummi och ett Morellato pÄ ingÄng
Om det finns en "lucka" för att komma Ät "axlarna" pÄ stiften, sÄ gÀller det bara att ha ett passande verktyg som fÄr grepp.Finns det nÄgon med ett bra knep för att "ta bort" originalgummit pÄ en JP-1010. Det sitter ju relativt tajt mot boetten och lucka lÀmnas för att fÄ fatt pÄ sprintarna.
NÄgon? Eller Àr det helt enkelt bara att "bÀnda" sÄ gott det gÄr? (har ett vanligt bandverktyg att tillgÄ)
Om det finns en "lucka" för att komma Ät "axlarna" pÄ stiften, sÄ gÀller det bara att ha ett passande verktyg som fÄr grepp.