• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Senaste tillskottet i samlingen, AY5000-13W...
orachro01.jpg

Tillsammans med kusinen (JP1010-00Y)...
orachro02.jpg

Skjuter in ett par frĂ„gor i trĂ„den om det Ă€r okej? Höll precis att köpa en JP2000-08E pĂ„ Skywatches, men det dök upp annat betalsĂ€tt Ă€n med kort. NĂ„gon som handlat dĂ€r och vet om man kan handla med Visa eller MasterCard? Är förresten JP2000-08E bra eller inte bra enligt Aqualand-kĂ€nnare? NĂ„gon som sitter pĂ„ en?

Skjuter in ett par frĂ„gor i trĂ„den om det Ă€r okej? Höll precis att köpa en JP2000-08E pĂ„ Skywatches, men det dök upp annat betalsĂ€tt Ă€n med kort. NĂ„gon som handlat dĂ€r och vet om man kan handla med Visa eller MasterCard? Är förresten JP2000-08E bra eller inte bra enligt Aqualand-kĂ€nnare? NĂ„gon som sitter pĂ„ en?
Köp via EBay. Har alltid lÀgsta pris pÄ nya Aqualand och dÄ har du eBay Ä paypal bakom dig ifall det Àr nÄt. Sök efter Citizen Aqualand JP2000 och sortera efter pris. Det Àr den Fetaste nyköpsklockan man kan fÄ för tvÄ papp.

Köp via EBay. Har alltid lÀgsta pris pÄ nya Aqualand och dÄ har du eBay Ä paypal bakom dig ifall det Àr nÄt. Sök efter Citizen Aqualand JP2000 och sortera efter pris. Det Àr den Fetaste nyköpsklockan man kan fÄ för tvÄ papp.
Tack för toppentips! Köper du vanligen via US eBay eller UK eBay?

Mywatcheshub har jag köpt frÄn tvÄ ggr, ofta bra pris pÄ aqualand. Skywatches handlade jag en g-shock av för mÄnga mÄnga Är sedan. Ok men inte alls lika smidigt som sidan ovan.

La precis in en bestÀllning frÄn Ebay pÄ en JP2000, saknad klocka sen JP2004:an sÄldes för nÄgra Är sen:)

Ska börja leta nÄt vettigt utbytesband, gummi med butterflyspÀnne, har ni nÄgot tips?

Som föregÄende talare sagt, kolla Ebay. Köpte precis en JP2000 för 2,1, finns mÄnga sÀljare med nÄt tusental affÀrer och bra omdömen:)

Haha den lÄg ute lÀnge och vi hade en del mailande, tjejen som sÄlde och jag... Kom aldrig till avslut dock trots att hon sÀnkte priset rÀtt bra.

Grattis till klockan. (Som jag faaaaan borde klippt ...)
Hehe, jasÄ, ja jag högg direkt nÀr jag sÄg den. Den hade alltsÄ legat ute lÀnge dÄ. Du var alltsÄ en sÄn dÀr "blocketsnackare" i detta fallet. ;):D

SkÀmt Äsido, den Àr i fint skick, inga större blessyrer förutom skada pÄ glaset vid 12. Den kom dock som "head only" och saknade bandstift.

Senast Àndrad:
Hehe, jasÄ, ja jag högg direkt nÀr jag sÄg den. Den hade alltsÄ legat ute lÀnge dÄ. Du var alltsÄ en sÄn dÀr "blocketsnackare" i detta fallet. ;):D

SkÀmt Äsido, den Àr i fint skick, inga större blessyrer förutom skada pÄ glaset vid 12. Den kom dock som "head only" och saknade bandstift.
Hade legat ute sedan 22 juli.

Ibland fÄr man ju inte till det, kommer inte till skott.....

Tillbaka
Topp