• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Weberg

Audemars
Ja, det tar ett tag att fÄ ett nato att forma sig ordenligt men höjden Àr svÄr att komma runt :) Vart köpte du ditt?
Köpte pÄ Cheapestnatostraps: billigt och snabb leverans. TvÄ, tre dagar (vilket fÄr mig att undra om de skickas frÄn Sverige. Varför betalar man isf moms/tull?)
 

Kung S

Breitling
DSC_1215.JPG
DSC_1212.JPG
Hej allihopa!
Laddar upp nÄgra vardagsbilder igen.. Nu med natoband i det soliga vÄrvÀdret! :)
Ha d gott!
 
Huvudsaken Àr att du kÀnner dig nöjd och det Àr sÀkert som du sÀger, bÀttre i verkligheten. Har du testat orange gummiband?
Fast jag Àr inte nöjd... Jobbar natt idag och sitter hÀr och fantiserar om hur skönt det ska bli att slita bort det hÀr Àckliga gummit imorgon nÀr jag kommer hem. F-n, jag visste ju att jag inte gillar gummi! :facepalm:
 
Om det var ett tag sedan batterierna byttes Àr nog bÀsta rÄdet, som tictac62 nÀmner, att byta batterier. Har fÄtt för mig att den digitala delen ger med sig först vid slöa batterier. Att kontaktytorna för knapparna oxiderat Àr inte lika sannolikt, hur gammal Àr klockan?

Det var inte batteriet. Drog ut kronan HELA vÀgen och tryckte pÄ alla tre knapparna samtidigt sÄ fungerade den igen. Hade testat tidigare men inte dragit ut kronan tillrÀckligt.
 

M.M

Cartier
Det var inte batteriet. Drog ut kronan HELA vÀgen och tryckte pÄ alla tre knapparna samtidigt sÄ fungerade den igen. Hade testat tidigare men inte dragit ut kronan tillrÀckligt.

Med vÄld kommer man lÄngt ibland. Inte lÀtt att veta hur hÄrt man ska skruva, dra eller trycka pÄ dessa smÄ ting alltid. Skönt att det löste sig!
 

Simpatico

Rolex
NejdÄ hÄll dig till enklare simövningar, hÄlla andan under vatten och lite deskdiving sÄ e det lugnt.
Funkar för förvÄnansvÀrt mÄnga av oss med dykare pÄ armen. ;)
 

Dammen

Cartier
Denna trÄd Àr farlig! Blivit sjukt sugen pÄ att inhandla en Jp2000 innan sommaren kommer. Var köper man dem smidigast och billigast, sÄg att CW hade slut i lager nÀmligen. Tack! :)
 

joh.jonsson

Panerai
Tja.

Inspirerad av sommarklocka2016 trÄden sÄ började jag tÀnka pÄ nya band till aqualanden. SÄ vad kör ni för band i sommar? Oreange nato/zulu sÄ Àr det klart, eller hur tÀnker ni?
20160316_202144.jpg
 
Topp