Den dÀr var jÀdrar i mig vÀlanvÀnd! Min gamla Aqualand Àr nog i mint condition, jÀmfört med den dÀr.Trots vÀldigt torrt (och varmt) vÀder passade jag pÄ att lufta Aqualanden idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr var jÀdrar i mig vÀlanvÀnd! Min gamla Aqualand Àr nog i mint condition, jÀmfört med den dÀr.Trots vÀldigt torrt (och varmt) vÀder passade jag pÄ att lufta Aqualanden idag.
Jag kikade lite snabbt pÄ ebay men sÄg inget dÀr. Maila till ur&penn som Àr svensk AD. dom borde kunnna skaka fram
(jag mailade o frÄgade efter ett armband till en annan citizen dykare, skulle kosta 1400 o ta mellan 5-10 veckor. och dÄ kostar en hel klocka med bÄde uret och lÀnken 1700 pÄ ebay.. vÀfÀÀn ) men svar fick jag sÄ lite skruv mÄste dom kunna fÄ fram
Hamna en 2a pÄ K/S o kunde inte hÄlla mig. Alltid vart tveksam till aqualand 2, men den kÀnns jÀvligt nice! skön rasslig lÀnk med dykarförlÀngning
Calender?Citerar mig sjÀlv hehe. NÄgon som vet vad "CA" betyder som stÄr till höger i den nedre displayen? mina google skills rÀcker inte till!
Kolla med Riccardo. Tror han har, mkt trevlig och bra att ha att göra med.Fick hem den hÀr förra veckan:
FrÄn -91 om jag tolkar det rÀtt, vÀl anvÀnd med trevlig patina
Nu vÀntar jag bara pÄ leverans av nÄgra natoband, eftersom gummit inte alls föll mig i smaken!
NÄgon som vet om man kan fÄ tag pÄ nya skruvar till baklocket? Fattas dessvÀrre 2..
Perfekt! TackKolla med Riccardo. Tror han har, mkt trevlig och bra att ha att göra med.
http://www.swissforniture.it/it/citizen-aqualand-i/2202-viti-per-fondo-cassa-citizen-3993178.html
Passa pÄ stt köpa nya packningar nÀr du handlar.
Mycket bra bilder! HÀrlig patina pÄ den dÀr Aqualand!Fick hem ett grönt Natoband, monterade och knÀppte nÄgra bilder i solen
Aqualand och bilkörning Àr en ypperlig kombination.
Trist! Jag sörjer med digUnderbart Àr kort som det brukar heta.. Fungerade i 3 veckor innan den analoga delen gav upp
LÀmnade in den för batteri byte, men den ville inte gÄ igÄng ÀndÄ. Urmakaren tror det kommit in fukt dÄ den tydligen saknar packning
SÄ nu blir det till att hÀnga pÄ ebay hela dagarna och spana efter ett nytt urverk
Underbart Àr kort som det brukar heta.. Fungerade i 3 veckor innan den analoga delen gav upp
LÀmnade in den för batteri byte, men den ville inte gÄ igÄng ÀndÄ. Urmakaren tror det kommit in fukt dÄ den tydligen saknar packning
SÄ nu blir det till att hÀnga pÄ ebay hela dagarna och spana efter ett nytt urverk
Otur. Hoppas du fÄr igÄng den dÄ du har en klocka med riktigt fin patina.Underbart Àr kort som det brukar heta.. Fungerade i 3 veckor innan den analoga delen gav upp