• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Dtox

Omega
image.jpeg
Tack! @Seikosthlm :)
 

joh.jonsson

Panerai
Hoy! Vad finns det för sköna lÀnkar till aqualanden? Köpte nÄgon billig skit lÀnk frÄn Ebay. Försökte slipa till ÀndlÀnkarna men de vart ba skit. SÄ passande ÀndlÀnkar Àr vÀl prio :D

Edit- VM i kamerabrus, samt 10-10 skott ;)
20160719_221154.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Hoy! Vad finns det för sköna lÀnkar till aqualanden? Köpte nÄgon billig skit lÀnk frÄn Ebay. Försökte slipa till ÀndlÀnkarna men de vart ba skit. SÄ passande ÀndlÀnkar Àr vÀl prio :D

Edit- VM i kamerabrus, samt 10-10 skott ;)
20160719_221154.jpg
Finns en originallÀnk. (Jag tror iaf att det Àr original jag har liggandes nÄgonstans).
 

Jaspero

Omega
Tack @M.L. för snabb leverans av stilig lÀnk!
MÄste bara hitta en kurs i hur jag ska bÀnda loss lÀnkbitarna, första försöket med bandstiftsverktyg resulterade i att spetsen flög ivÀg... :D alla tummar mitt i handen, jajemen!
FÄr göra ett nytt försök med liten skruvmejsel senare, dykclaspen fÄr agera extralÀnk sÄ lÀnge.
2016-08-02 18.36.11.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Tack @M.L. för snabb leverans av stilig lÀnk!
MÄste bara hitta en kurs i hur jag ska bÀnda loss lÀnkbitarna, första försöket med bandstiftsverktyg resulterade i att spetsen flög ivÀg... :D alla tummar mitt i handen, jajemen!
FÄr göra ett nytt försök med liten skruvmejsel senare, dykclaspen fÄr agera extralÀnk sÄ lÀnge.
2016-08-02 18.36.11.jpg
Tack sjÀlv för en smidig affÀr!:)
 

Jaspero

Omega
2016-08-02 18.38.25.jpg
Är jag rĂ€tt pĂ„ det ifall jag antar att jag ska trycka in den lilla kulan och samtidigt peta ut lĂ„sbiten eller vad den nu heter? Har bara haft lĂ€nkar med olika typer av stift tidigare.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Har kikat lĂ€nge i denna trĂ„d, och tidigare tyckte jag att Aqualanden var sĂ„ sjukt grĂ€slig. Men nu, efter att ha lĂ€st, blĂ€ddrat och tittat pĂ„ bilder i den hĂ€r trĂ„den sĂ„ Ă€r kĂ€nslan helt plötsligt MÅSTE HA! SĂ„ Ă€r det nĂ„gon som rĂ„kar se den hĂ€r posten och gĂ„r i sĂ€ljtankar- skicka ett PM!

Och fortsÀtt posta schysta bilder, mycket trevlig trÄd!:)
 
Topp