Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skadar inte med fler trevliga bilder, eller hur
Coolt! Grattis!
Hela tiden har min far haft en fullset "enzo" liggande utan att sÀga nÄgot. Köpt ny av honom i Sthlm pÄ 90-talet. Dröjde inte lÀnge innan han blev utan kompletterat med nÄgra Zulu samt provtryckning och batteribyte!
Coolt! Grattis!
Hahaha fy fan va coolt!!!
Hela tiden har min far haft en fullset "enzo" liggande utan att sÀga nÄgot. Köpt ny av honom i Sthlm pÄ 90-talet. Dröjde inte lÀnge innan han blev utan kompletterat med nÄgra Zulu samt provtryckning och batteribyte!
För er som vill ha en egen "enzo"!
SlÀnger upp en bild pÄ senaste köpet. MÄste jag bara hitta ett bonetto gummi som passar, Àven om jag gillar att det glappar lite .
Tackar!TvÀrcool! Har nog ett passande Bonetto liggande. Kan kolla senare.
Ser riktigt bra ut pÄ grönt zulu med guld-detaljer.Ett nyförvÀrv pÄ nytt zuluband
Do it!Varför sÄlde jag min Aqualand egentligen?? Borde köpa en ny genast.
SÀlj och köp en ny pÄ Aqualand EBay. GÄr nog smidigare.Har blivit sugen pÄ en aqualand pÄ sista tiden och undrar om nÄn vill byta en jp2000 mot min skx007.
Har lagt upp en bytesannons men tÀnkte att det hÀr kan vara rÀtt plats att frÄga ocksÄ...
Jo, men jag tÀnkte testa ett byte först...SÀlj och köp en ny pÄ Aqualand EBay. GÄr nog smidigare.
Jag har en Citizen JP-2000 som Àr perfekt beater pÄ jobbet med gummiarmbandet Àr sÄ sjukt stelt.
Har svagt minne av att jag lÀste pÄ KS att det fanns att köpa bÀttre gummiband som ser ut som originalet?
Har sökt lite men hittar inte, nÄgon som vet vad det var?
Med vÀnlig hÀlsning Fredde