Umberto Pelizzari
Basic
Min Aqualand kĂ€nde sig krĂ€nkt efter @Gummoâs inlĂ€gg och krĂ€ver upprĂ€ttelse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var temat ku-klux-klan?IgÄr fick aqualanden vara med pÄ lite hembakat. Jag vet inte riktigt ifall det framgÄr av bilden men jag har en del att lÀra nÀr det gÀller att göra bakelser. hoppas att det skall smaka gott nu iaf om Àn det finns en del att önska nÀr det gÀller utseendet!
Hahaha det skall förestÀlla spökenVar temat ku-klux-klan?
Grattis, och vÀlkommen! Har du en lÀnk till annonsen sÄ kan vi sÀkert hjÀlpa dig lite redan nuHar bestÀllt en Enso nu pÄ Ebay, tror dock att det Àr en "ommÄlad" men "vill ha" begÀret gick inte att stilla.
FĂ„r leta vidare efter en Ăkta tills jag har en, fĂ„r ta den tiden det tar=)
Har lÀst lite i https://klocksnack.se/threads/vilken-modell-av-citizen-aqualand-Àr-mest-intressant.47581/
om dom olika beteckningarna pÄ aqualand och blir inte klokare (klockbesattheten Àr ganska fÀrsk)
Jag tÀnker att jag fotar lite nÀr den kommer sÄ kanske man kan fÄ lite hjÀlp=)
Har precis blivit med Aquland igen! Har lite funderingar kring datering! Första siffran Àr sÄklart -94, men det Àr endast 6 siffror i kombinationen och vad menas med 00 nÀr det gÀller mÄnadsdatering. Har sjÀlvklart kollat igenom trÄden och dateringsuppgifter men blir inte klok pÄ serienumret! Tacksam för all hjÀlp. Tackar @TibbeTabb för en superklocka!.
Grattis! Just din klocka diskuterades pÄ sid 62 i denna trÄd, och vi kom vÀl mer eller mindre fram till att nollan Àr ett "O" för oktober.Har precis blivit med Aquland igen! Har lite funderingar kring datering! Första siffran Àr sÄklart -94, men det Àr endast 6 siffror i kombinationen och vad menas med 00 nÀr det gÀller mÄnadsdatering. Har sjÀlvklart kollat igenom trÄden och dateringsuppgifter men blir inte klok pÄ serienumret! Tacksam för all hjÀlp. Tackar @TibbeTabb för en superklocka!.
Tackar @theargonaut! Jo har ju sökt ett tag! Ska kolla mer noggrant. Grymt vad lurigt det var med oktober dateringenGrattis! Just din klocka diskuterades pÄ sid 62 i denna trÄd, och vi kom vÀl mer eller mindre fram till att nollan Àr ett "O" för oktober.
Min gamla ser jag! Saknar den lite faktiskt! Kul att den Àr kvar pÄ forumet!Har precis blivit med Aquland igen! Har lite funderingar kring datering! Första siffran Àr sÄklart -94, men det Àr endast 6 siffror i kombinationen och vad menas med 00 nÀr det gÀller mÄnadsdatering. Har sjÀlvklart kollat igenom trÄden och dateringsuppgifter men blir inte klok pÄ serienumret! Tacksam för all hjÀlp. Tackar @TibbeTabb för en superklocka!.
SÄ Àr det! Det Àr en klocka som man direkt Ängrar att man flippar! Aqualand ÄtervÀnder man alltid tillMin gamla ser jag! Saknar den lite faktiskt! Kul att den Àr kvar pÄ forumet!
Helt rÀtt!Tack vare er alla hÀr i trÄden sÄ har jag blivit tvungen att skaffa mig en Aqualand, vilken underbar jÀvla klocka
Har kört den pÄ Nato tills för nÄgra dagar sedan dÄ mitt borealisgummi landade i lÄdan, nu vill jag aldrig ta av mig klockan, sÄ jÀkla skönt men framförallt sÄ sjukt snyggt
Ge oss sommar nu!!