NÄgon som testat kardborre i B&R-stil pÄ sin Aqualand? KÀnns som det kunde vara ganska snyggt. NÄgot likt detta...
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittar du sÄdana in stock nÄgonstans?NÄgon som testat kardborre i B&R-stil pÄ sin Aqualand? KÀnns som det kunde vara ganska snyggt. NÄgot likt detta...
Hmm, det har du rÀtt i. Googlade bara fram bilden. De fanns ju i överflöd pÄ ebay tidigare. HÀr verkar det finnas med PVD-spÀnne iaf.Hittar du sÄdana in stock nÄgonstans?
Ăr det nĂ„gon som har bytt batteri sjĂ€lv pĂ„ JP2000/2004 modellerna med ett CR2016 batteri? Hur svĂ„rt kan det vara liksom? NĂ„gon som har en vettig lĂ€nk till en guide eller nĂ„n video som förklarar steg för steg hur dom gör? Behövs det t.ex AC-reset? Vart sitter reseten? Jag hittar inget pĂ„ youtube som rör just dom hĂ€r modellerna.
Finns det framförallt nÄgon vettig anledning till varför inte folk gör detta sjÀlva?
Skulle uppskatta en liten guide dÄ! Vilka skruvar du behöver lossa osv? Hur man fÄr vÀck batteriet. Vilka mejslar som behövs osv.Har gjort det sjÀlv pÄ tvÄ stycken, inga konstigheter!
Skulle uppskatta en liten guide dÄ! Vilka skruvar du behöver lossa osv? Hur man fÄr vÀck batteriet. Vilka mejslar som behövs osv.
Och efter det sÄ kom den ut utan problem? Inget vÄld behövdes?Var ett tag sedan dock! Men lossade boetten, sen ser du tydligt vilka skruvar som behöver lossas för att fÄ bort batteriet. De Àr smÄ, sÄ mindre stjÀrnskruvmejsel Àr att föredra.
Och efter det sÄ kom den ut utan problem? Inget vÄld behövdes?
BerÀttar hur du bar dig Ät. Vart tog du natot frÄn? Vart fick du velcrot ifrÄn. Jag vill ocksÄ ha ett! Kan tÀnka mig göra ett sjÀlv bara du avslöjar dina hemligheter!Om jag hade haft mer av den gamla stronken hade du lÀtt fÄtt ett. Ska göra ett med 24mm spÀnne av snuttarna som Àr kvar. Om det blir bra sÄ fÄr du velcrostrapet
Hittade ett gammalt spÀnnband i diket för nÄgra Är sen som jag tvÀttade och sparade. Velcro 20mm frÄn random Clas Olsson sybehör sen en mÀssingsögla frÄn slaktat zulu. TÀnkte göra en tvÄdelad variant som det dÀr BellRoss du postade. Bara sÀtta zuluögla istf pvd-spÀnnet.BerÀttar hur du bar dig Ät. Vart tog du natot frÄn? Vart fick du velcrot ifrÄn. Jag vill ocksÄ ha ett! Kan tÀnka mig göra ett sjÀlv bara du avslöjar dina hemligheter!
Smart! Ska leta efter spÀnnband hos fruns förÀldrar.Hittade ett gammalt spÀnnband i diket för nÄgra Är sen som jag tvÀttade och sparade. Velcro 20mm frÄn random Clas Olsson sybehör sen en mÀssingsögla frÄn slaktat zulu. TÀnkte göra en tvÄdelad variant som det dÀr BellRoss du postade. Bara sÀtta zuluögla istf pvd-spÀnnet.
26-27cm blev lite lĂ„ngt men flĂ€rpen gör det lĂ€tt att dra av. Ăr det kardborre hela vĂ€gen smetar det kanske fast.
Nu försöker du bara provocera mig sÄ att du ska fÄ skriva hur djupt du dykt med din och i vilka oroshÀrdar den varit med. GÄr inte pÄ det dÀr!SkÀmskudde pÄ mig, ser att min digitala klocka inte Àr synkad........
BÄda klocka verkar vet hur en frostnatt skall tas, Àven om din förmodligen burits av en kontorsnisse med en faiblesse för att bÀra klockor pÄ undersidan av handleden...
Det dĂ€r bandet var riktigt snyggt!26-27cm blev lite lĂ„ngt men flĂ€rpen gör det lĂ€tt att dra av. Ăr det kardborre hela vĂ€gen smetar det kanske fast.
Hittade ett till skönt spÀnnband...
Tack! Gjorde ett svart one-piece med mÀssingsögla till Enzon ocksÄ.Det dÀr bandet var riktigt snyggt!