• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Sorubim

Audemars
@MrPlow . OriginallÀnken rekommenderas. Alltid trevligt att ha en bra lÀnk att tillgÄ. BekvÀmt med ratcheting clasp...

aq_oran10.jpg
 

Padde

Breitling
Har suktat efter exakt en sĂ„dan hĂ€r i 15 Ă„r. Fick Ă€ntligen tummen ur. Är vĂ€ldigt nöjd. Tycker den Ă€r skitsnygg, dessutom Ă€lskar jag blĂ„a tavlor!
 

Bilagor

  • IMG_7037.JPG
    IMG_7037.JPG
    95.9 KB · Visningar: 83

Kung S

Breitling
_20160501_082248.JPG
collage-1462130162559.jpg

God afton allesammans!
Ska fortsÀtta trÄka ut er med bilder av en och samma klocka.. (Har ju bara en:oops:)
Blev sÄ förtjust i natobandet som jag köpte sÄ jag blev det nÄgra till. Dom var alldeles för skrikiga i fÀrgen sÄ jag gjorde följande:
Tog lite försiktigt med sandpapper innan jag kokade banden en timme i lite vatten med 1dl havssalt , 1st flaska pressad citronsaft och en halv flaska pressad lime.
(luktade piss i hela huset..:wtf:)
Sen en vÀnda i tvÀttmaskinen och Àr ganska nöjd med resultatet!
Nu ska det sista patinan skaffas genom anvÀndningen av den ena medan den andra fÄr hÀnga i solen. /S
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
_20160501_082248.JPG
collage-1462130162559.jpg

God afton allesammans!
Ska fortsÀtta trÄka ut er med bilder av en och samma klocka.. (Har ju bara en:oops:)
Blev sÄ förtjust i natobandet som jag köpte sÄ jag blev det nÄgra till. Dom var alldeles för skrikiga i fÀrgen sÄ jag gjorde följande:
Tog lite försiktigt med sandpapper innan jag kokade banden en timme i lite vatten med 1dl havssalt , 1st flaska pressad citronsaft och en halv flaska pressad lime.
(luktade piss i hela huset..:wtf:)
Sen en vÀnda i tvÀttmaskinen och Àr ganska nöjd med resultatet!
Nu ska det sista patinan skaffas genom anvÀndningen av den ena medan den andra fÄr hÀnga i solen. /S
Underbar hÀngivenhet! Hur kom du fram till metoden, och brygden?

EDIT: Och Bra resultat, sÄklart!
 
Senast Àndrad:

Sammeh

Cartier
_20160501_082248.JPG
collage-1462130162559.jpg

God afton allesammans!
Ska fortsÀtta trÄka ut er med bilder av en och samma klocka.. (Har ju bara en:oops:)
Blev sÄ förtjust i natobandet som jag köpte sÄ jag blev det nÄgra till. Dom var alldeles för skrikiga i fÀrgen sÄ jag gjorde följande:
Tog lite försiktigt med sandpapper innan jag kokade banden en timme i lite vatten med 1dl havssalt , 1st flaska pressad citronsaft och en halv flaska pressad lime.
(luktade piss i hela huset..:wtf:)
Sen en vÀnda i tvÀttmaskinen och Àr ganska nöjd med resultatet!
Nu ska det sista patinan skaffas genom anvÀndningen av den ena medan den andra fÄr hÀnga i solen. /S
TvÄ delade zulus Àr grymma! Vanliga zulus leder till att klockan blir för hög och med orginalgummit sitter klockan inte bra pÄ armen...
 

Kung S

Breitling
Underbar hÀngivenhet! Hur kom du fram till metoden, och brygden?

EDIT: Och Bra resultat, sÄklart!
LÀste igenom hela "Nöta Nato" trÄden hÀr pÄ KS och grubblade ett bra tag pÄ nÄgot som skulle vara logiskt och lÀtt genomförbart. MÄste erkÀnna att jag kanske hade nog lite tur med..:)
TvÄ delade zulus Àr grymma! Vanliga zulus leder till att klockan blir för hög och med orginalgummit sitter klockan inte bra pÄ armen...
HÄller med! StÄllÀnk kan iofs vara snyggt men tycker att det blir lite kallt pÄ vintern.
 
Topp