Togs ur produktion runt 25 Är sedan sÄ har ÀndÄ viss förstÄelseJapp
SÄ dÄligt av AD att inte ta emot de gamla aquas![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Togs ur produktion runt 25 Är sedan sÄ har ÀndÄ viss förstÄelseJapp
SÄ dÄligt av AD att inte ta emot de gamla aquas![]()
Har aldrig Àgt premiumvintage som typ Rolex, men visst tar vÀl dom emot allt oavsett Älder?Jo kanske Àr som att komma med en volvo Amazon till reijmes typfast dom skulle nog serva den dÄ ÀndÄ
![]()
Tar emot gör de men kan ocksÄ förvandla den till en modern klocka. DÀrav undviker mÄnga inte serva vintage hos AD.Har aldrig Àgt premiumvintage som typ Rolex, men visst tar vÀl dom emot allt oavsett Älder?
![]()
Min C022 Àr just nu ivÀg via AD Ur & Penn. Nya batterier, trycktest och packningar: 550kr. Har inte fÄtt tillbaka den Àn som sagt, men lÄter ju braà h vad nice! Var gjorde du detta? Min loka AD ville inte ta emot min gamling. De pÄstod att alla Aqualand med skruvar pÄ baksidan kunde de inte serva lÀngre.
Okej! Intressant. Förstod de vad det var du lÀmnade in? Eller togs den okommenterat emot?Min C022 Àr just nu ivÀg via AD Ur & Penn. Nya batterier, trycktest och packningar: 550kr. Har inte fÄtt tillbaka den Àn som sagt, men lÄter ju bra![]()
Min uppfattning var att de förstod vad det var, och att den var Ă€ldre. Att den behöver skickas ivĂ€g för det Ă€r en âdykareâ som de uttryckte detOkej! Intressant. Förstod de vad det var du lĂ€mnade in? Eller togs den okommenterat emot?
Min C022 Àr just nu ivÀg via AD Ur & Penn. Nya batterier, trycktest och packningar: 550kr. Har inte fÄtt tillbaka den Àn som sagt, men lÄter ju bra![]()
SĂ„ grymt att de engagerade sig i frĂ„gan.Min uppfattning var att de förstod vad det var, och att den var Ă€ldre. Att den behöver skickas ivĂ€g för det Ă€r en âdykareâ som de uttryckte det
Fick faktiskt sms nyss om att den Àr klar! SÄ postar hÀr nÀr den Àr pÄ armen igen![]()
Jag köpte packning pÄ ebay, sen Äkta jag ner med det till lokala urisen, fick nya batterier i ocksÄ samt trycktest. 250 spÀnn ca +vad jag gav för packning vilket jag ej minns. Men jag kÀnner honom vÀl o han stÀller alltid upp och Àr vÀldigt billig. Klar pÄ nÄgra timmar medSÄ grymt att de engagerade sig i frÄgan.
Ditt inlÀgg leder bara till provokation!!! Sluta!!!Jag köpte packning pÄ ebay, sen Äkta jag ner med det till lokala urisen, fick nya batterier i ocksÄ samt trycktest. 250 spÀnn ca +vad jag gav för packning vilket jag ej minns. Men jag kÀnner honom vÀl o han stÀller alltid upp och Àr vÀldigt billig. Klar pÄ nÄgra timmar med
Kommer grÄta floder nÀr han tar pension
Kolla om denna kan vara till hjÀlp.![]()
Har lyckats med att aktivera ett larm som piper varje helt klockslagâŠ.. hur tusan stĂ€nger jag av!? Ăr en c022.
HÄller verkligen med! Dock Àr modellen en stor bjÀsse att bÀra men charmigt i mitt tyckeTÀnk vad viktig Aqualand modellen mÄste vara för citizen, sÄ mÄnga Är som den modellen har varit Àlskad. KÀnns vÀldigt tidlös. Helt sjukt vad billigt till exempel en co22 gÄr pÄ ks samt en ny JP Àr. SÄ mycket klocka för pengarna
Jag Àr sÄ van vid storleken, nÀstan alla mina klockor Àr i denna storlekenHÄller verkligen med! Dock Àr modellen en stor bjÀsse att bÀra men charmigt i mitt tycke![]()
Fick du tyst pÄ klockan? Vad har hÀnt med din Lume?![]()
Har lyckats med att aktivera ett larm som piper varje helt klockslagâŠ.. hur tusan stĂ€nger jag av!? Ăr en c022.
Grattis den dÀr Àr trevlig. Hade en sÄn med ett tag. HÀrlig lume och i solljus blir ju tavlan lite mysigt ljusgrön i tonenDÄ har man tack vare @AndersM kommit över sin första aqualand. Sitter ju som en smÀck. FörstÄr ju att man kommer behöva fler!
Tack! Ja verkligen. Ska sÀgas att den har provats i butik nÄgra gÄnger innan jag bestÀmde migGrattis den dÀr Àr trevlig. Hade en sÄn med ett tag. HÀrlig lume och i solljus blir ju tavlan lite mysigt ljusgrön i tonen![]()
Tack, hittade rÀtt efter lite om o menKolla om denna kan vara till hjÀlp.
Fick du tyst pÄ klockan? Vad har hÀnt med din Lume?
![]()
Det jÀkla pipet har irriterat mig i nÄgra dagar, jÀdra sattyg
The hidden function![]()