C028 Skulle âbaraâ byta batteri Ă„t en kollega pĂ„ denna som legat i byrĂ„lĂ„dan mÄÄÄÄnga Ă„r. SĂ„ klart kĂ€rvade den analoga delen efter sĂ„ lĂ„ng tid sĂ„ idag tog jag tag i vad som behövs göras nĂ€r det hĂ€nder. Nej det Ă€r inga hjul som behöver bytas som nĂ„gon i trĂ„den sa att Ur o Penn hĂ€vdade. Bara vanlig service med rengöring och ny frĂ€sch olja. SĂ€tter i hop resten i veckan. Och ni som Ă€r skarpsynta, helt rĂ€tt det Ă€r bara en skrotvisare pĂ„ som test
 Skulle âbaraâ byta batteri Ă„t en kollega pĂ„ denna som legat i byrĂ„lĂ„dan mÄÄÄÄnga Ă„r. SĂ„ klart kĂ€rvade den analoga delen efter sĂ„ lĂ„ng tid sĂ„ idag tog jag tag i vad som behövs göras nĂ€r det hĂ€nder. Nej det Ă€r inga hjul som behöver bytas som nĂ„gon i trĂ„den sa att Ur o Penn hĂ€vdade. Bara vanlig service med rengöring och ny frĂ€sch olja. SĂ€tter i hop resten i veckan. Och ni som Ă€r skarpsynta, helt rĂ€tt det Ă€r bara en skrotvisare pĂ„ som test 

Skulle âbaraâ byta batteri Ă„t en kollega pĂ„ denna som legat i byrĂ„lĂ„dan mÄÄÄÄnga Ă„r. SĂ„ klart kĂ€rvade den analoga delen efter sĂ„ lĂ„ng tid sĂ„ idag tog jag tag i vad som behövs göras nĂ€r det hĂ€nder. Nej det Ă€r inga hjul som behöver bytas som nĂ„gon i trĂ„den sa att Ur o Penn hĂ€vdade. Bara vanlig service med rengöring och ny frĂ€sch olja. SĂ€tter i hop resten i veckan. Och ni som Ă€r skarpsynta, helt rĂ€tt det Ă€r bara en skrotvisare pĂ„ som test

Grymma ni Ă€r!!
 Grymma ni Àr!! 

Slaktade bandet frĂ„n en gammal pannlampa. Blev rĂ€tt schysst!?
 Slaktade bandet frÄn en gammal pannlampa. Blev rÀtt schysst!?