Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBGE015
Fin som snus! Ny?
SBGE015
DefinitionsfrÄga, fick den i mÄndags.Fin som snus! Ny?
Aha, stort grattis!DefinitionsfrÄga, fick den i mÄndags.
Sent svar men satan i gatan vad fin!
SBGE015
Gamla tavlor och gammal skyltning, det gÄr segt i Dublin.Oj, vad trevligt det var hÀr. I Dublin.
Borde vara prutlÀgeGamla tavlor och gammal skyltning, det gÄr segt i Dublin.
Exakt vad jag tÀnkte men jag ville inte skriva det.Borde vara prutlÀge
Jag sÀger nej, men om de gör det Àr det vÀldigt svagt lim.NÄgon som har koll pÄ om GS kör med loctite eller annan gÀnglÄsning pÄ sina lÀnkskruvar?
Exakt vad jag tÀnkte men jag ville inte skriva det.
Borde vara prutlÀge
Omöjligt att svara pÄ, vet inte vad de har prutkultur dÀr. Jag hade frÄgat om det var 50% off eftersom det Àr gamla modeller, det bör ju öppna upp en diskussion.Mm, jag gillar gamla looken. Hur mycket tror ni Àr prutbart imorgon?
Vad var det du fick till hos Magnussons? @Omega21jul1969 en vanlig rabatt pÄ andra mÀrken brukar ju kunna ligga pÄ 20-25%. Man vet ju att marginalerna pÄ klockor Àr stora för tillverkarna, handlarna har ju inte lika stor marginal förstÄs, men sÀkert har dom 40-60% Gör som yonsson föreslog och se vart det lederOmöjligt att svara pÄ, vet inte vad de har prutkultur dÀr. Jag hade frÄgat om det var 50% off eftersom det Àr gamla modeller, det bör ju öppna upp en diskussion.
Jag valde faktiskt lite lim dÄ jag ÀndÄ har en flaska Loctite 222 hemma, kÀnns tryggast sÄJag sÀger nej, men om de gör det Àr det vÀldigt svagt lim.
EnjoyĂntligen kom mejslarna sĂ„ att jag kunde korta lĂ€nken och börja anvĂ€nda min GS. Vilka sjukt jĂ€kla minimala lĂ€nkskruvar!
Tack Äter igen @KenKun för en god affÀr
Snygg!SBGV019G med nymonterat Hirsch i blÄtt croco, och GS viklÄs. Blev ju hur bra som helst