Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Rotorn Àr hÀrligt tokig.SBGJ021 rykande fÀrsk frÄn Globen! Skulle ju bara kika och klÀmma men det gick ju som det gick à terigen magi frÄn Den UppÄtgÄende Solens Rike. Nu blir det nudlar Ànda till pÄsk!
Jepp, minst sagt udda men grymt lÀcker!Kul! Rotorn Àr hÀrligt tokig.
Sjukt stilig Hur har det gĂ„tt med den du hade till försĂ€ljning? Ăr den flippad eller Ă€r det black week pĂ„ den nu?SBGJ021 rykande fĂ€rsk frĂ„n Globen! Skulle ju bara kika och klĂ€mma men det gick ju som det gick Ă terigen magi frĂ„n Den UppĂ„tgĂ„ende Solens Rike. Nu blir det nudlar Ă€nda till pĂ„sk!
Det blir nog en Black Week light..... Egentligen ingen panik att sĂ€lja den utan jag fick helt enkelt tĂ€nka om gĂ€llande framtida inköp nĂ€r jag sĂ„g denna.Sjukt stilig Hur har det gĂ„tt med den du hade till försĂ€ljning? Ăr den flippad eller Ă€r det black week pĂ„ den nu?
Riktigt snygg Àr den! stort grattis!SBGJ021 rykande fÀrsk frÄn Globen! Skulle ju bara kika och klÀmma men det gick ju som det gick à terigen magi frÄn Den UppÄtgÄende Solens Rike. Nu blir det nudlar Ànda till pÄsk!
Bra köpt! Den Àr grym.SBGJ021 rykande fÀrsk frÄn Globen! Skulle ju bara kika och klÀmma men det gick ju som det gick à terigen magi frÄn Den UppÄtgÄende Solens Rike. Nu blir det nudlar Ànda till pÄsk!
Trifectan frÄn Ärets BasemÀssa blev komplett igÄr. SBGD001, SBGJ021 samt SBGJ019.
SBGJ021 rykande fÀrsk frÄn Globen! Skulle ju bara kika och klÀmma men det gick ju som det gick à terigen magi frÄn Den UppÄtgÄende Solens Rike. Nu blir det nudlar Ànda till pÄsk!
Grattis!
Nr ? /500?
Hovleverantör KM Globen, ja!Snyggt!
SĂ„g 017 GMT pĂ„ FĂ€ltöversten. Den var riktigt lĂ€cker Ă€ven den. ĂndĂ„ kul att du landar tvĂ„ GMT typ inom 1 mĂ„nad
Din SBGJ021, kom frÄn Globen ocksÄ?
Kul med den fÀrgen pÄ tavlan, och ruggigt cool rotor. Grattis!SBGJ021 rykande fÀrsk frÄn Globen! Skulle ju bara kika och klÀmma men det gick ju som det gick à terigen magi frÄn Den UppÄtgÄende Solens Rike. Nu blir det nudlar Ànda till pÄsk!
DÄ landade nr. 250, 270 & 299 pÄ forumet. MÄste vara ganska unikt för en LTD klocka? MÄnga med bra smak.
Gratulerar. FruktansvĂ€rt fin klocka!Ăntligen tillbaka i Gs-klubben!
Tack ska du ha!Gratulerar. FruktansvÀrt fin klocka!
Jag Àlskar dykaren pÄ bild, men varje gÄng jag testar tycker jag den Àr stor! snygg som f*n Àr den!Vad sugen jag blir.. hittade dessa bilder pÄ mobilen, tvÄ av mina tidigare GS.
Det Àr kanske dags att förnya samlingen med en GS kanske.
SBGJ001
SBGA029
Jag Àlskar dykaren pÄ bild, men varje gÄng jag testar tycker jag den Àr stor! snygg som f*n Àr den!
Hur Àr kÀnslorna för GMTn sÄhÀr nÄgra dagar senare? den Àr riktigt grym pÄ bild!Samma. Hade gÀrna velat ha den, men den dÀr för tok för stor och lÄsningen Àr alldeles för blaffig. Hade de gÄtt ner till 40mm och snajdat till den lite sÄ hade min 114060 fÄtt lÀmna..
Hur Àr kÀnslorna för GMTn sÄhÀr nÄgra dagar senare? den Àr riktigt grym pÄ bild!
HÄller med om boettformen, den Àr verkligen GS och stilren. Hade en sbgv007 och den Àr liknande i formen, snyggt med de raka linjerna!JorÄ. Helt ok
Bra balans i design.. Dock precis pÄ grÀnsen för att bli lite för tjock för min smak, men det fÄr man ta med GMT+datum komplikation..
Ălskar boettformen som jag tycker Ă€r riktigt fin och Ă€r stor anledningen till att jag valde den.. Tavlan gĂ„r ju inte av för hackor heller. Den sitter bekvĂ€mt pĂ„ handleden.
Alla ytor Àr nÀstan polerade, vissa ytor rÀtt stora. LÀtt att bli kladdig. Det Àr vÀl nackdelen.
Storleken var bra pÄ mig men lÄsningen... alldeles för klumpig tyvÀrr. Annars en mycket roligare klocka Àn tex 114060.Jag Àlskar dykaren pÄ bild, men varje gÄng jag testar tycker jag den Àr stor! snygg som f*n Àr den!
Ja men precis. den Àr roligare och snyggare! tycker ju att de borde ha sett över lÄsen innan 42mm Quartzarna kom ut.Storleken var bra pÄ mig men lÄsningen... alldeles för klumpig tyvÀrr. Annars en mycket roligare klocka Àn tex 114060.
HÄller med dig, en SBGX117 med smidigare lÄsning hade varit en given klocka i samlingen.Ja men precis. den Àr roligare och snyggare! tycker ju att de borde ha sett över lÄsen innan 42mm Quartzarna kom ut.
Behövs ju ingen lume nÀr de har GS-visare.HÄller med dig, en SBGX117 med smidigare lÄsning hade varit en given klocka i samlingen.
Men... GS dykarna Àr sÄ grymt fina pÄ alla andra sÀtt sÄ vem vet, kanske har överseende vad gÀller lÄsen om det dyker upp nÄgot intressant.
Annars Àr SBGJ021 en enormt lÀcker klocka, synd bara att den saknar lume. Annars hade den varit en het kandidat inför nÀsta inköp.
Haha, true that. Bara Äka och handla med andra ordBehövs ju ingen lume nÀr de har GS-visare.
Just do it!Haha, true that. Bara Ă„ka och handla med andra ord