Utan tvekan bÀsta modellen GS slÀppte i Är.SBGJ019
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Utan tvekan bÀsta modellen GS slÀppte i Är.SBGJ019
SBGJ019
NopeUtan tvekan bÀsta modellen GS slÀppte i Är.
Det tycker jag!Vilken Àr den bÀsta i Är?
Denna (SBGD001)?
Du har rÀtt sÄklart, uteslöt SBGD, det Àr ju nÄgot av en hyperklocka.
Bra lista! Vart ser man enklast lista/förslag pÄ vintage ref. i Àdelmetaller?!Precis, typ dessa:
SBGW004, SBGW007 (ahhh), SBGW008, SBGW038, SBGW039, SBGC004, SBGR091, SBGR092, SBGR094, SBGJ007, SBGJ008, SBGJ010, SBGH019, SBGH020, SBGH022, SBGA089, SBGA090, SBGA092, SBGX018, SBGX019.
à ssÄ vintage förstÄs...
Bra lista! Vart ser man enklast lista/förslag pÄ vintage ref. i Àdelmetaller?!
Alla moderna GS i ett spreadsheet: https://klocksnack.se/threads/alla-moderna-gs-i-ett-spreadsheet.61197/
Tack sÄ mycket!I dokumentet kan du filtrera pÄ case material.
LĂ€gg ut en köpes?Till skillnad frĂ„n Ă€r jag pĂ„ jakt efter modern GS i stĂ„l alternativt titan. prisklass 20-30k. Quartz har jag haft sĂ„ helst spring drive eller automat ! hojta till om ni har nĂ„got ni vill bli av med ïżŒïżŒ! ïżŒïżŒ
! ïżŒïżŒ
Jag har gjort det ocksÄ! har typ Max 10 som kollat pÄ den! hÀr finns ju troligtvis alla som ens skulle kollat mon köpes i vilket fall !LÀgg ut en köpes?
GS Àr ju ganska anonyma och jag tippar pÄ att det gÄr 1000 Rolex pÄ en GS annons dÀr.GS... Börjar bli mycket nyfiken. Vart sker andrahandshandeln nÄgonstans? Uppenbart inte pÄ tex c24 med endast 112 resultat?
Tips mottages! OcksÄ tips pÄ modeller i rosé/gulguld? Hittar mycket lÀsning online men mycket jÀvla spretigt.
Ăntligen tillbaka i Gs-klubben!
Bra köp!Ăntligen tillbaka i Gs-klubben!
Tack! sÄhÀr 10 h in sÄ kÀnns den helrÀtt!Bra köp!
Fin den!!Ăntligen tillbaka i Gs-klubben!
Tack! köpt hÀr pÄ forumet ! den e frÄn 2012Fin den!!
Köpt hÀr eller pÄ nÀtet?
Ny/Gammal?
Tack! köpt hÀr pÄ forumet ! den e frÄn 2012
Testa med klockmaster i Globen eller fÀltöversten, de Àr grymmaHej!
Jag har sneglat allt mer pÄ SBGM003 som GMT-klocka.
I mitt tycke en hÀrlig kombination av sport, dress och en smula vintagevibb.
Tar tacksamt emot tips och rÄd inför innan jag börjar jakten (som jag antar Àr bÀst i Japan). PÄ Chrono24 fanns en - till samma pris som den nyare modellen.
Tack för tipset, ja, KlockmÀster har jag besökt flera gÄnger ;-). Och de Àr ju strÄlande bra. Men just den hÀr modellen har utgÄtt (det finns en nyare) sÄ jag hoppas kunna leta rÀtt pÄ en begagnad sÄ smÄningom.Testa med klockmaster i Globen eller fÀltöversten, de Àr grymma
Tack @Molle jag ska kika pÄ den modellen men jag har för mig att det Àven finns en senare version av 003:an. Hursomhelst, det Àr en hÀrlig klocka. Allt gott!@Kapten Baines, kolla ocksÄ pÄ den nya SBGJ017 (kanske var den du menade?). BÄde KM FÀltöversten och Globen har hemma.
SBGM021 var beteckningen jag for efter ;-).@Kapten Baines, kolla ocksÄ pÄ den nya SBGJ017 (kanske var den du menade?). BÄde KM FÀltöversten och Globen har hemma.
017 Àr den nya hi beat-versionen. Dyrare men coolare.Tack @Molle jag ska kika pÄ den modellen men jag har för mig att det Àven finns en senare version av 003:an. Hursomhelst, det Àr en hÀrlig klocka. Allt gott!