Sanne
Basic
Ser kanon ut!Har ocksÄ rÀtt smala handleder med 16,5cm, men upplever den mindre Àn t.ex en 40mm Submariner.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser kanon ut!Har ocksÄ rÀtt smala handleder med 16,5cm, men upplever den mindre Àn t.ex en 40mm Submariner.
![]()
Varför ska man sÀlja GS?Nej nu tycker jag att ni sitter och trycker pÄ era GS lite för lÀnge... inget flöde alls i köp och sÀlj lÀngre
Tycker det ser bra ut. Hur stor Àr handleden?![]()
SmygpremiÀr för sommarklockan... jösses vad stor den ser ut pÄ bild..
Grym! Ref? Ăr de 44mm?Första gĂ„ngen jag bĂ€r denna pĂ„ 2-3mĂ„nader. Den hĂ€ngde löst men gör nog inte det lĂ€ngre
![]()
Jag tycker den ser fin ut. Med tanke pÄ att den kostar 8 sÄ ser jag ingen anledning till varför nÄgon skulle betala 13.Tycker det blir ett ganska spretigt intervall hur jag Àn gör, typ 6-13k... Orimligt att de fortfarande ligger och guppar, de Àr ju kanonbra![]()
Har för mig att nÄgon skrivit att Globen har den/fÄr tag pÄ den.SBGV245, finns den att fÄ tag pÄ i butiker i Sverige/Europa?
Kul, tack!Har för mig att nÄgon skrivit att Globen har den/fÄr tag pÄ den.
Var förbi Engströms Ur under gÄrdagen, hade tÀnkt köpa pÄ mig ett svart Hirsch Tiger Performance till Speedyn.
DÄ uppenbarar sig ett band bredvid, Robby, ocksÄ det med gummiundersida, men lite mer sportigare. TÀnkte direkt pÄ min GS GMT (och att Speedyn ÀndÄ svÀljer alla straps man kastar pÄ den), sÄ satsade lite oprövat pÄ ett sÄdant istÀllet.
Inte för att vara sÄn, men tycker faktiskt resultatet blev jÀvligt bra..
![]()
Snyggt kan vi fÄ se lite fler bilder pÄ hur den ligger mot boetten ( sida etc)?Var förbi Engströms Ur under gÄrdagen, hade tÀnkt köpa pÄ mig ett svart Hirsch Tiger Performance till Speedyn.
DÄ uppenbarar sig ett band bredvid, Robby, ocksÄ det med gummiundersida, men lite mer sportigare. TÀnkte direkt pÄ min GS GMT (och att Speedyn ÀndÄ svÀljer alla straps man kastar pÄ den), sÄ satsade lite oprövat pÄ ett sÄdant istÀllet.
Inte för att vara sÄn, men tycker faktiskt resultatet blev jÀvligt bra..
![]()
Snyggt kan vi fÄ se lite fler bilder pÄ hur den ligger mot boetten ( sida etc)?![]()
Fanns bandet i 19 mm eller körde du pÄ 20?SjÀlvklart!
![]()
![]()
![]()
Var ute i solen ocksÄ. Sjukt kul klocka det hÀr!
![]()
@Facegravy
Fanns bara inne i 20,och tror inte det gick bestÀlla i 19 heller..
Men upplever det sÀllan som nÄgot problem dÄ det Àr gummi. Visst, man fÄr vara lite extra försiktig, men man kan fortfarande rotera det pÄ andra klockor i efterhand dÄ det ÄterfÄr formen. Just i det hÀr fallet tycker jag inte heller att det syntes direkt. Robby finns ju Àven med blÄtt som bas, om man vill gÄ all in..![]()
Ska kanske prova ett svart/orange. Ănda bandet jag sett bild pĂ„ som sett bra ut.
HĂ„ller med. Letar fortfarande ett lĂ€mpligt som sluter mot boetten dockSka kanske prova ett svart/orange. Ănda bandet jag sett bild pĂ„ som sett bra ut.
Seyia tog 68 dollar. Men var slutsÄlt.Flaggar lite för att spÀnnet i Àrlighetens namn var sÄdÀr dock..
NÄgon som vet hur möjligheterna ser ut att fixa ett GS-spÀnne separat, samt kostnad för det?
Hade varit coolt om crafterblue hade gjort ett. De Àr ju bra pÄ kontrastfÀrger ocksÄ.HÄller med. Letar fortfarande ett lÀmpligt som sluter mot boetten dock
Men kör i vind. Ser bra ut @SaltkrÄkan
Dubbelhopp som pockar pÄ din uppmÀrksamhet.Har GS 9F86 nÄgon eol indikator?
Har varit owg sen den kom 8/2 faktiskt personbÀstaDet mÄste ju finnas nÄgon flippare hÀr som tröttnat pÄ sin GMT Quartz? Nu fÄr ni sluta vara egoistiska och dela med er![]()