Ja men det Àr ju din bristHar varit owg sen den kom 8/2 faktiskt personbÀsta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja men det Àr ju din bristHar varit owg sen den kom 8/2 faktiskt personbÀsta
Ser riktigt sjysst ut! Matchar GMT-visaren perfekt!SjÀlvklart!
![]()
![]()
![]()
Var ute i solen ocksÄ. Sjukt kul klocka det hÀr!
![]()
à kte frÄn min och inser nu att den borde följt med.Given pÄskklocka med sina gula inslag. SBGN001.
![]()
Solig dag - vad passar bÀttre Àn peacock...
Sbgj227
![]()
Ping @1965ekGooglat och fÄr upp olika resultat.
WR pÄ SBGW235? 30m eller mer?
3atmGooglat och fÄr upp olika resultat.
WR pÄ SBGW235? 30m eller mer?
StĂ„r inte pĂ„ klockan men ganska sĂ€ker pĂ„ 30m. Ăr 20 mil frĂ„n klockan just nu men kan kolla upp ikvĂ€ll...
Ganska sĂ€ker pĂ„ att det bara stĂ„r "water resistant" och att det i spec stĂ„r 3atm. Hade det varit mer Ă€n 3atm skulle det stĂ„tt, för jag tror inte GS anvĂ€nder sig av 5atm...StĂ„r inte pĂ„ klockan men ganska sĂ€ker pĂ„ 30m. Ăr 20 mil frĂ„n klockan just nu men kan kolla upp ikvĂ€ll...
Vad hĂ€nder? SĂ€ljer du alla GS?StĂ„r inte pĂ„ klockan men ganska sĂ€ker pĂ„ 30m. Ăr 20 mil frĂ„n klockan just nu men kan kolla upp ikvĂ€ll...
Edit: @BarbaBaba har koll![]()
Precis sÄ Àr det. StÄr bara water resistant och Àr 30m eller 3 atm som du skriver. Inget till snorkling alltsÄ...Ganska sÀker pÄ att det bara stÄr "water resistant" och att det i spec stÄr 3atm. Hade det varit mer Àn 3atm skulle det stÄtt, för jag tror inte GS anvÀnder sig av 5atm...
Ja jag har sinnesförvirringVad hÀnder? SÀljer du alla GS?![]()
Onekligen. Ăr planen Ă€nnu vassare GS?Ja jag har sinnesförvirring![]()
Hemligt men jag kommer inte minska klockkontot iaf. Finns Ă€ven en plan B med SBGW235 kvar om det skulle bli sĂ„...Onekligen. Ăr planen Ă€nnu vassare GS?
SvÄrt att toppa dressaren
Halloj! Jag Àr inte sÀrskilt insatt i Grand Seiko och hoppas pÄ att fÄ hjÀlp att hitta en klocka som jag sÄg för ett tag sen. Det var en grand seiko med typ den snyggaste tavla jag nÄnsin sett. Den var blÄ med vad jag tror "GS" skrivet över hela tavlan i ett spiralmönster. RÀcker detta som beskrivning för att hitta vilken klocka jag menar?
Den tavlan Ă€r det! Helt fantastisk. Ăr inte lika kĂ€r i designen pĂ„ resten av klockan dock. Knasigt med sidor och centerlĂ€nkar i blĂ„ keramik. Samt att den Ă€r sĂ„ massivt stor! Finns den tavlan pĂ„ andra modeller eller Ă€r det bara den?Denna? Sbgj229
![]()
Bild lÄnad frÄn web.
Den tavlan Ă€r det! Helt fantastisk. Ăr inte lika kĂ€r i designen pĂ„ resten av klockan dock. Knasigt med sidor och centerlĂ€nkar i blĂ„ keramik. Samt att den Ă€r sĂ„ massivt stor! Finns den tavlan pĂ„ andra modeller eller Ă€r det bara den?
Denna du söker efter?Halloj! Jag Àr inte sÀrskilt insatt i Grand Seiko och hoppas pÄ att fÄ hjÀlp att hitta en klocka som jag sÄg för ett tag sen. Det var en grand seiko med typ den snyggaste tavla jag nÄnsin sett. Den var blÄ med vad jag tror "GS" skrivet över hela tavlan i ett spiralmönster. RÀcker detta som beskrivning för att hitta vilken klocka jag menar?
Den mÄste det vara jag sÄg! Tack! Vad har den för modellnummer och vet du om den finns med spring drive?Denna du söker efter?
![]()
Sbgh267 Àr modellen, tyvÀrr slut i butik nÀr jag mailade runt i sthlm sÄ du fÄr nog vÀnda dig till Chrono24 för att fÄ tag pÄ ett ex. Spring drive har nog alla nyare GS, iaf majoriteten (rÀtta mig gÀrna om jag har fel)Den mÄste det vara jag sÄg! Tack! Vad har den för modellnummer och vet du om den finns med spring drive?