Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BerĂ€ttade för hustrun under middagen att jag lagt ut min SBGW235 pĂ„ sĂ€ljes. Hennes kommentar... âVarför sĂ€lja den klocka som Ă€r finast?â
Kommer ofta mycket kloka ord. Tog ut den i solen och insÄg att jag mÄste varit sinnesförvirrad. Ett beslut skall fÄ mogna fram, nu alldeles för hastigt.... Jag Àr tillbaka
![]()
BÀsta klockan jag köpt pÄ 20 Är tror jag. Och dÄ har det nog lÄgt rÀknat snurrat 200+ (10 klockor om Äret Àr vad jag intalar mig sjÀlv men det kan nog vara mer Àn det dubbla)...
![]()
Snyggt! FÄr man frÄga vilken affÀr det handlar om?Blev med snowflake idag igen...
![]()
Butiken hade rÀtt trevlig uppsÀttning GS, nya och bÀttre begagnade...
Sbga375 (nog den bÀsta i line-upen just nu)
![]()
En sbgh266...sjukt fin tavla, grym tyngd..,
![]()
En av de nyare âdressarnaâ..
![]()
![]()
Blev med snowflake idag igen...
![]()
Butiken hade rÀtt trevlig uppsÀttning GS, nya och bÀttre begagnade...
Sbga375 (nog den bÀsta i line-upen just nu)
![]()
En sbgh266...sjukt fin tavla, grym tyngd..,
![]()
En av de nyare âdressarnaâ..
![]()
![]()
Snyggt! FÄr man frÄga vilken affÀr det handlar om?
Kul!
Snowflaken Àr grym men fasen vad jag gillar 375...
Ok, tack för svar men dÄ kan jag nog slÄ bort tanken pÄ ett besök inom en snar framtidTack!
Timeless luxury watches i Dallas...
Dina bilder vann mig. Funderar pÄ ett marinblÄtt lÀder pÄ min dito... eller sÀtta pÄ lÀnken kanskeBÀsta klockan jag köpt pÄ 20 Är tror jag. Och dÄ har det nog lÄgt rÀknat snurrat 200+ (10 klockor om Äret Àr vad jag intalar mig sjÀlv men det kan nog vara mer Àn det dubbla)...
![]()
Skruva bort kraftreservindikatorn, köp en kvartsklocka i samma storlek och byt tavla...Spring drive indikatorn borde ALLTID gömmas pÄ baksidan.
Globenbesök... sÄ mÄnga man vill ha... mÄste... hÄlla... igen... men... fan...
De har precis fÄtt in den nya SBGK005
JÀkligt fin dressig sak, boettform o kupad glas som följer varandras linjer. Tavlan, jÀkligt snygg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser en SBGA375G dÀr. Helt magisk!Globenbesök... sÄ mÄnga man vill ha... mÄste... hÄlla... igen... men... fan...
JÀkligt fin dressig sak, boettform o kupad glas som följer varandras linjer. Tavlan, jÀkligt snygg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Va precis ocksÄ dÀr! Den Àr riktigt fin. HÀr har du en dj 116234 för jÀmförelseInget köp?
Hur upplevde du storleken?
Jag kom mig aldrig för att prova, gillar ju mt Iwate mönstret men kommer inte riktigt överens med symmetrin i den tavlan.
Inget köp, var inne med en GS för spa behandling.Inget köp?
Hur upplevde du storleken?
Jag kom mig aldrig för att prova, gillar ju mt Iwate mönstret men kommer inte riktigt överens med symmetrin i den tavlan.
Ser mycket bÀttre ut Àn trÄkbilderna pÄ hemsidan.Va precis ocksÄ dÀr! Den Àr riktigt fin. HÀr har du en dj 116234 för jÀmförelse
![]()
![]()
Maken till ostÀdad urtavla..... Ser ju ut som ett tonÄrsrum!![]()
Om ni vill ha riktig huvudvÀrk sÄ kolla pÄ vissa av Springdrivekronograferna dÀr kraftreservmÀtaren skymmer logotypen vid fullt uppdrag. Det Àr sÄdant som fÄr @Molle att ligga vaken pÄ nÀtterna.![]()
Usch. Inte bra![]()
Om ni vill ha riktig huvudvÀrk sÄ kolla pÄ vissa av Springdrivekronograferna dÀr kraftreservmÀtaren skymmer logotypen vid fullt uppdrag. Det Àr sÄdant som fÄr @Molle att ligga vaken pÄ nÀtterna.![]()
Globenbesök... sÄ mÄnga man vill ha... mÄste... hÄlla... igen... men... fan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ganska sÀker pÄ att det Àr en Sbgx265, och den Àr blÄ som skiftar i olika blÄ nyanser. VÀldigt blÄDen mittersta bilden, med klockor som har 9F-urverk, har en ljusblÄ variant som jag tror Àr en sbgv...nÄnting...?
Ăr det nĂ„gon som vet om den Ă€r lika ljusblĂ„ under naturligt ljus, dvs utomhus?
NÄgon som har prövat viklÄsen till GS? BekvÀma? Bygger mycket pÄ höjden?