Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin! InvÀntar 38/39mm springdrive, datum med samma index. Kommer dock aldrig hÀnda men men!
Gillade din regel i paneraitrÄden - ingen Gilla utan ref!Kom gÀrna ihÄg att skriva referensnummer nÀr ni lÀgger upp foton sÄ alla lurkers kan lÀra sig.
Jag kör samma över hela forumet.Gillade din regel i paneraitrÄden - ingen Gilla utan ref!![]()
Klokt, jag som Àr en extrem lurker behöver det!Kom gÀrna ihÄg att skriva referensnummer nÀr ni lÀgger upp foton sÄ alla lurkers kan lÀra sig.
Brrrrraaaaaa!!SÄhimlanöjd
![]()
![]()
![]()
TackKom gÀrna ihÄg att skriva referensnummer nÀr ni lÀgger upp foton sÄ alla lurkers kan lÀra sig.
![]()
SBGA407 Àr i och för sig 40mm men ÀndÄ. Eller du kanske menar att du vill slippa gÄngreserven?
Sbgw235
Ruskigt bra och kul att ha dig hÀr i trÄden vÀnnen!SÄhimlanöjd
![]()
![]()
![]()
Lite sugen men har inte den mÀngden lösa pengar pÄ klockkontot. Bara klockor som ska sÀljas/bytasIngen som vill ha en grym quartzare? Trodde den skulle gÄ i ett nafs.
TyvÀrr inte dagsaktuell bild....men passa pÄ nu medan jag fortfarande försöker fÄ loss lite pengar. Snart kanske jag löser det pÄ annat sÀtt och drar tillbaka annonsen!
![]()
Den har sin charm, Àven om den inte riktigt talar till mig. Men jag mÄste ÀndÄ frÄga, vad Àr det som gör att just denna modell verkar Äka jojo mellan Àgarna?Ingen som vill ha en grym quartzare? Trodde den skulle gÄ i ett nafs.
TyvÀrr inte dagsaktuell bild....men passa pÄ nu medan jag fortfarande försöker fÄ loss lite pengar. Snart kanske jag löser det pÄ annat sÀtt och drar tillbaka annonsen!
![]()
Den har sin charm, Àven om den inte riktigt talar till mig. Men jag mÄste ÀndÄ frÄga, vad Àr det som gör att just denna modell verkar Äka jojo mellan Àgarna?
Man "mÄste" ha lÀnk till den imho. Kommer inte riktigt till sin rÀtta pÄ strap (inget jag har provat iaf), speciellt inte pÄ orginalbandet som ser bÀttre ut pÄ bild Àn i verkligheten. Kommer definitivt inte slÀppa min sÄvida det inte dyker upp nÄn annan verk/tavel-variant med samma boett.Den har sin charm, Àven om den inte riktigt talar till mig. Men jag mÄste ÀndÄ frÄga, vad Àr det som gör att just denna modell verkar Äka jojo mellan Àgarna?
Samma hÀr.... Fel tillfÀlle annars hade jag klippt den dÀr omgÄende. As snygg helt enkelt. O vÀldigt mycket klocka för pengarna ... Men tyvÀrr inte just nu.Lite sugen men har inte den mÀngden lösa pengar pÄ klockkontot. Bara klockor som ska sÀljas/bytas
Fint att byta ut ett par Rangemans mot denna skönhet
Inga Rangeman som lÀmnat mig Ànnu faktiskt, hittills har det varit lite annat smÄtt & gott.Fint att byta ut ett par Rangemans mot denna skönhet![]()
Mycket bra och jag gjorde exakt samma sak som dig med min sbgn003Ojoj, det tog ett tag att hitta rÀtt klocka men nu har den anlÀnt. En lite försenad födelsedagspresent Ät mig sjÀlv nu nÀr man fyllt jÀmnt
Har varit skeptisk till att betala dyra pengar för ett kvartsverk men jag gillar exaktheten pÄ den hÀr pjÀsen
Ha en bra dag GS-folk!
![]()
Ref var det ju ocksÄ dÄ, SBGN001.
En liten bild pÄ senaste tillskottet!
SBGW235
![]()
Tror det dÀr Àr min favorit-GS med den lÀnken. SJUK combo.En liten bild pÄ senaste tillskottet!
SBGW235
![]()