Tack! Det dĂ€r Ă€r det âgamlaâ va?Döm sjĂ€lv........![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det dĂ€r Ă€r det âgamlaâ va?Döm sjĂ€lv........![]()
![]()
Finns det ett nytt?Tack! Det dĂ€r Ă€r det âgamlaâ va?
Ja. Ett Àldre och ett lite nyare. Tror jag. Ska försöka hitta vart jag lÀste det.Finns det ett nytt?
Jag har bara hittat tvÄ? Ett 16mm. och ett 18mm,Ja. Ett Àldre och ett lite nyare. Tror jag. Ska försöka hitta vart jag lÀste det.
Jepp, i stÄl. 18mm Àr till springdrive-kronograferna och SBGV243 medan 16mm (pÄ bild ovan) Àr till resten.Jag har bara hittat tvÄ? Ett 16mm. och ett 18mm, tror jag. Mitt Àr 16mm.
https://klocksnack.se/threads/tips-pÄ-klock-shop-i-japan.59308/Ska Äka till Tokyo i december och tÀnkte fÄ med mig en snöflinga hem. Har församlingen nÄgra tips om var man hittar bÀsta pris. Senaste trippen sÄ köpte jag med mig en spb071j1 frÄn BIC camera. Fönstershoppade inget sÄ har ingen större koll pÄ deras utbud av GS
Men herrejösses!GS kiosken pÄ flygplatsen (Narita)
![]()
Limiterad kvarts
![]()
Och den trevligt petroleumblÄ Sbgv i titan
![]()
Tjuvaktig nyckelpiga med bra smak...NÄt knas med kronan pÄ min SBGN005.
![]()
Den blÄ heter 233 och den i 2t 238. Kolla GS Japanska sida om du inte hittar det du söker pÄ den internationellaMen herrejösses!Galet fin! Vad Àr det för ref pÄ denna (Sbgv'n)? Hittar ej pÄ GS hemsida..
Weltklasse! Tackar!Den blÄ heter 233 och den i 2t 238. Kolla GS Japanska sida om du inte hittar det du söker pÄ den internationellaDet som pÄ bild skiljer modellerna i stÄl vs titan Àr den 5delade lÀnken pÄ titanarna istÀllet för 3delad
Jag köpte ett sÄnt litet clip-on kit med linser till iPhonen. Macrot funkar riktigt bra efter lite trixande.
![]()
![]()
[sbgv223]
Det Àr nÄgot No Name som fanns pÄ Bic camera. En macro, en wide och en fish eye lins. TyvÀrr sÄ lÀmnar den lite mörka hörn, sÄ man fÄr zooma x1,3 för att fÄ full brÀnnvidd. Men det kostade bara 700Yen, sÄ det kan jag leva medStiligt! FÄr man frÄga vilket kit det blev?
Det Àr nÄgot No Name som fanns pÄ Bic camera. En macro, en wide och en fish eye lins. TyvÀrr sÄ lÀmnar den lite mörka hörn, sÄ man fÄr zooma x1,3 för att fÄ full brÀnnvidd. Men det kostade bara 700Yen, sÄ det kan jag leva med![]()
Grym! Blir mer o mer sugen pÄ en sÄn dÀr.SÄhimlanöjd
![]()
![]()
![]()
SÄhimlanöjd
![]()
![]()
![]()
SÄhimlanöjd
![]()
![]()
![]()