Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om man ska börja leta efter en SBGA125? Vart Àr bÀsta stÀllet att börja?
Om man tÀnker utanför ks köpes.
SvÄrt att ogilla denna boett
SBGJ
![]()
Tack, barnsligt förtjust i denna!Fett. Dykklockan som ser fetare ut Àn deepsea!![]()
Jag gissade det!Tack, barnsligt förtjust i denna!
![]()
![]()
@Fujoor Denna Àr en av orsakerna till att jag sÀljer av lite annat.
Ăven kul att se att rolex Ă€r typ sĂ€mst av dom som jĂ€mförs, tom Omega klĂ„r Rolex i finish.Den hĂ€r videon passar lika bra i SeikotrĂ„den ocksĂ„, men lĂ€nkar den hĂ€r istĂ€llet. En kort jĂ€mförelse mellan bland andra Grand Seiko, Patek och Seiko. Att GS har sĂ„n finish Ă€r ju inte förvĂ„nande egentligen. Kul Ă€r dock att en Seiko Samuraj faktiskt hĂ„ller hög klass.
SÀger ju alltid att GS spöar allt pÄ detaljnivÄ innanför glaset.Den hÀr videon passar lika bra i SeikotrÄden ocksÄ, men lÀnkar den hÀr istÀllet. En kort jÀmförelse mellan bland andra Grand Seiko, Patek och Seiko. Att GS har sÄn finish Àr ju inte förvÄnande egentligen. Kul Àr dock att en Seiko Samuraj faktiskt hÄller hög klass.
Vad fan hÀnde med Rolex GMT hand?!Den hÀr videon passar lika bra i SeikotrÄden ocksÄ, men lÀnkar den hÀr istÀllet. En kort jÀmförelse mellan bland andra Grand Seiko, Patek och Seiko. Att GS har sÄn finish Àr ju inte förvÄnande egentligen. Kul Àr dock att en Seiko Samuraj faktiskt hÄller hög klass.
Omega har ju schysst finish, Rolex Ă€r blÀÀÀ. Pissfinish pĂ„ index, visare och tavla i jĂ€mförelse med annat i samma prisklass.Ăven kul att se att rolex Ă€r typ sĂ€mst av dom som jĂ€mförs, tom Omega klĂ„r Rolex i finish.
FörstÄr verkligen inte hypen med Rolex, schyssta och bra klockor men sÄ jÀkla sönderprisade. MÄste ha bland det sÀmsta i bang for the Buck.Omega har ju schysst finish, Rolex Àr blÀÀÀ. Pissfinish pÄ index, visare och tavla i jÀmförelse med annat i samma prisklass.
Flockbeteende i sin renaste form.FörstÄr verkligen inte hypen med Rolex, schyssta och bra klockor men sÄ jÀkla sönderprisade. MÄste ha bland det sÀmsta i bang for the Buck.
SÀger ju alltid att GS spöar allt pÄ detaljnivÄ innanför glaset.Kul med macro!
Vad fan hÀnde med Rolex GMT hand?!
Man undrar ju hur det dĂ€r slinker igenom QC...Japp, och det Ă€r just det som fick mig helt sĂ„ld. Ăger ingen, men vet vad jag har mitt sikte instĂ€llt pĂ„ iallafall!
Bra frÄga, föga imponerande![]()
Man undrar ju hur det dÀr slinker igenom QC...
En bra dag helt enkelt![]()
Visst Àr det en bra dag![]()
Visst Àr det en bra dag
![]()
TjusigtInstÀmmer, idag Àr en bra dag!![]()
Min hÀngde en smula löst i fredags men jag rannsakade mig sjÀlv och har valt att behÄlla. TyvÀrrGrymma! Testade bÄda i Globen i veckan och tror det blir mitt nÀsta köp.. om ni ledsnar sÄ...![]()