Rille
Silver
FÄr helt enkelt hoppas att nÄgon rÄkar ut för en tillfÀllig sinnesförvirring snart..Min hÀngde en smula löst i fredags men jag rannsakade mig sjÀlv och har valt att behÄlla. TyvÀrrmen min röst pÄ att du skaffar en
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr helt enkelt hoppas att nÄgon rÄkar ut för en tillfÀllig sinnesförvirring snart..Min hÀngde en smula löst i fredags men jag rannsakade mig sjÀlv och har valt att behÄlla. TyvÀrrmen min röst pÄ att du skaffar en
![]()
De tillverkar en jÀvla massa fler klockor Àn GS. Samtidigt Àr det dÀr inte acceptabelt i prisklassen.De kanske inte har högre krav Àn sÄ?
Jag som nybörjare pÄ GS bifogar denna bild:
En bra dag helt enkelt
![]()
Visst Àr det en bra dag
![]()
Nu slarvas det friskt med ref. i trÄden. Vi mÄste hÄlla samma höga klass som klockornaInstÀmmer, idag Àr en bra dag!![]()
Om det Àr över hela varvet borde det gÄ att fixa tycker jag.Det hÀr med sekundvisare pÄ kvartsare och index förresten...
Sekundvisaren pÄ min sbgn003 missar index med nÄgon grad eller tvÄ (en sekund motsvarar sex grader).
Det Àr sÄ pass lite sÄ det inte stör, men det syns om man kollar lite noggrannare.
Hade för mig att sekundvisaren pÄ GS alltid skulle trÀffa index.
Om det Àr sÄ, tror ni KM globen kan justera den?
Sorry. Min Àr en SBGN005, (svarar för de andraNu slarvas det friskt med ref. i trÄden. Vi mÄste hÄlla samma höga klass som klockorna![]()
Hej, jag har samma âproblemâ och jag var och kollade med KM i Globen. De sa att de kunde skicka den till GS service center som garantiĂ€rende, men det skulle ta nĂ„gra veckor. Jag har inte skickat in min Ă€nnu, anvĂ€nder den varje dag - men planen Ă€r att göra det sĂ„ smĂ„ningomDet hĂ€r med sekundvisare pĂ„ kvartsare och index förresten...
Sekundvisaren pÄ min sbgn003 missar index med nÄgon grad eller tvÄ (en sekund motsvarar sex grader).
Det Àr sÄ pass lite sÄ det inte stör, men det syns om man kollar lite noggrannare.
Hade för mig att sekundvisaren pÄ GS alltid skulle trÀffa index.
Om det Àr sÄ, tror ni KM globen kan justera den?
Tack för hjÀlpen nÀr man Àr en slarver med refSorry. Min Àr en SBGN005, (svarar för de andra); nr tvÄ Àr en 003, och sist i ledet en 001.
DĂ„ kommer jag att göra likadant. AnvĂ€nder min vĂ€ldigt ofta ocksĂ„, fortfarande lika förtjust i den som nĂ€r jag köpte den.Hej, jag har samma âproblemâ och jag var och kollade med KM i Globen. De sa att de kunde skicka den till GS service center som garantiĂ€rende, men det skulle ta nĂ„gra veckor. Jag har inte skickat in min Ă€nnu, anvĂ€nder den varje dag - men planen Ă€r att göra det sĂ„ smĂ„ningom![]()
Ja, vet det. Var menat som en liten ironisk/kylig kommentar. Gissningsvis hÄller deras klockor högre standard Àn sÄDe tillverkar en jÀvla massa fler klockor Àn GS. Samtidigt Àr det dÀr inte acceptabelt i prisklassen.
Ăr det nĂ„gon som sett SBGR259 personligen och vet hur tavlan Ă€r pĂ„ SBGR259?
GÄr den mer Ät silver eller Àr den mer Ät det gula hÄllet?
![]()
Har sett lite bilder pÄ den, gillar tavlan, men titanen och den blÄnerade sekundvisaren kÀnns ju lite roligt.Mer som champagne.
Kolla sbgr251, riktigt snygg silvertavla.
Fikade vid FÀltöversten och tittade in pÄ Klockmaster dÀr den trevliga personalen insisterade pÄ att vi inte bara kan titta man mÄste prova ocksÄ. Ingen affÀr idag men alltid trevligt att fÄ klÀmma lite!
![]()
Det Àr vÀl en SBGA211?SBGA407?
Vad listar den?
Det Àr vÀl en SBGA211?![]()
Nja... För mycket Citizenvibb. Om du gillar stilen, kör turtlegummit?Testar band. Originalet Àr för bedrövligt men det hÀr blev coolt!
![]()
Testar band. Originalet Àr för bedrövligt men det hÀr blev coolt!
![]()
Har inte du precis startat en trÄd dÀr du sökte klocka för högst 3K? In och skapa köpes annons istÀlletOm nÄgon sÀljer sin Àr jag intresserad
Den dÀr har en vÀldigt smakfull fÀrg kombo tycker jag, skulle en GMT införskaffas Àr den nr1 pÄ min lista. NjutTrodde som vanligt att jag skulle göra debut i trÄden med nÄgot annat, i detta fall med spring drive. Var sur pÄ mig sjÀlv att jag inte knep klockan som @Zingo77 sÄlde, sÄ nÀr en annan dök upp var jag tvungen att slÄ till. Det kan vara början pÄ en lÄng vÀnskap.
![]()
Tack @Pete11 för en angenÀm affÀr.
/B
Superduperkvarts Àr inte fy skam det heller.Trodde som vanligt att jag skulle göra debut i trÄden med nÄgot annat, i detta fall med spring drive. Var sur pÄ mig sjÀlv att jag inte knep klockan som @Zingo77 sÄlde, sÄ nÀr en annan dök upp var jag tvungen att slÄ till. Det kan vara början pÄ en lÄng vÀnskap.
![]()
Tack @Pete11 för en angenÀm affÀr.
/B
Verkligen inte.Superduperkvarts Àr inte fy skam det heller.![]()
Tack. Det ska jag göra.Den dÀr har en vÀldigt smakfull fÀrg kombo tycker jag, skulle en GMT införskaffas Àr den nr1 pÄ min lista. Njut![]()