Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sitter som en smÀck!SBGX063, som det snackats lite om! Riktigt bra klocka
Ha sÄ kul pÄ eventet ikvÀll, ni som ska dit!
![]()
Sbga281 kom I början av 2017. Runt Basel, april-maj? Det Àr klart en 081 kan vara ifrÄn Jan-maj samma Är... Àr den tillverkad eller sÄld 2017? Kanske spelar mindre roll, men det var det Äret nya loggan kom. Be att fÄ se pappren om du Àr osÀkerKan nÄgon hjÀlpa mig ta reda pÄ mellan vilka Är sbga081 tillverkades? SÄg en annons dÀr det stod 2017, tyckte det lÀt lite nytt.
Den Àr kanon. Men den pÄ bilden Àr ingen 063SBGX063, som det snackats lite om! Riktigt bra klocka
Ha sÄ kul pÄ eventet ikvÀll, ni som ska dit!
![]()
Vet jag ju!! Googlat för mycket referenser, rÀttat nu!!!Den Àr kanon. Men den pÄ bilden Àr ingen 063
Detta Àr sbgx063
![]()
Riktigt fin! Inte tittat pÄ den tidigare.Supernöjd med min SBGX291.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt sugen pÄ SBGE-varianterna och i synnerhet SBGE015. Vad kan sÀgas om den? @yonsson du hade en sÄn och jag misstÀnker att det Àr din gamla som ligger pÄ K&S. Har kollat runt lite och folk verkar lyriska, Àr det sÄ enkelt att den Àr asgrym ?
Ăger ingen men har testat nĂ€r tillfĂ€lle getts. Helt klart en favorit i sportsegmentet som trots sin storlek sitter vĂ€ldigt bra pĂ„ handleden. Nackdelen med titanarn Ă€r enligt mig gulddetaljerna, i synnerhet dĂ„ lyset försvinner i GMT-ringen i och med det. Hade den sett ut som som stĂ„lvarianten skulle jag haft den sen lĂ€nge.Sjukt sugen pĂ„ SBGE-varianterna och i synnerhet SBGE015. Vad kan sĂ€gas om den? @yonsson du hade en sĂ„n och jag misstĂ€nker att det Ă€r din gamla som ligger pĂ„ K&S. Har kollat runt lite och folk verkar lyriska, Ă€r det sĂ„ enkelt att den Ă€r asgrym ?
Jag hÄller ocksÄ dem högt, bland de bÀsta GS - riktigt fina!
Blir ocksÄ sugen pÄ @M021 s som ett insteg i GS-vÀrlden men tveksam till om den Àr för lik en Rolex GMT.
Ăger ingen men har testat nĂ€r tillfĂ€lle getts. Helt klart en favorit i sportsegmentet som trots sin storlek sitter vĂ€ldigt bra pĂ„ handleden. Nackdelen med titanarn Ă€r enligt mig gulddetaljerna, i synnerhet dĂ„ lyset försvinner i GMT-ringen i och med det. Hade den sett ut som som stĂ„lvarianten skulle jag haft den sen lĂ€nge.
SjÀlv gillar jag guldet starkt och jag tÀnker att en SBGE015 skulle vara en ordentlig uppgradering frÄn min 216570..
Riktigt fin den dÀr! Kanske ska sluta vela...![]()
SBGV245
För er som velar kan jag meddela att 19k för en sÄn hÀr Àr en no-brainer.
Minns inte vem jag sÄlde till men den Àr grym! SÄlde den bara för att jag hade för mÄnga titanklockor.Sjukt sugen pÄ SBGE-varianterna och i synnerhet SBGE015. Vad kan sÀgas om den? @yonsson du hade en sÄn och jag misstÀnker att det Àr din gamla som ligger pÄ K&S. Har kollat runt lite och folk verkar lyriska, Àr det sÄ enkelt att den Àr asgrym ?
Allt jag sÀljer gÄr ju upp i pris nÀr det ska sÀljas vidare eftersom jag sÀljer allt för billigt.Verkar dessutom ha gÄtt upp i pris sen yonsson sÄlde den.
Hade den haft öppen baksida hade jag nog tagit den ÀndÄ. GS gör för fina verk för att döljas.
Tror snarare det automatiskt blir premium nÀr det har varit Yonsson Àgt.Allt jag sÀljer gÄr ju upp i pris nÀr det ska sÀljas vidare eftersom jag sÀljer allt för billigt.
Minns inte vem jag sÄlde till men den Àr grym! SÄlde den bara för att jag hade för mÄnga titanklockor.
Den har ju massa lyspasta för bövelen.Ang SBGE015, riktigt bra klocka.
Avsaknaden av lysmassa Àr inget man tÀnker pÄ enligt mig, det kompenseras med guldindex dagtid. SÄ hittar ni en kör, denna gick fort.
Ang priset sÄ mÄste man ju ta höjd för det stÀndiga pruteri som föregÄr, sÄ I detta fall blev alla parter nöjda skulle jag tro,![]()
Ja, den Ă€r ju vĂ€ldigt rundad undertill och i titan. Samt att kronan Ă€r kl 4 och att den saknar kronskydd.Ăr den som andra GSar att den gömmer proportionerna? RĂ€tt biffiga mĂ„tt.
Jo men lÀste det som "för lite"/avsaknad!Den har ju massa lyspasta för bövelen.
Jo men lÀste det som "för lite"/avsaknad!
Ăger ingen men har testat nĂ€r tillfĂ€lle getts. Helt klart en favorit i sportsegmentet som trots sin storlek sitter vĂ€ldigt bra pĂ„ handleden. Nackdelen med titanarn Ă€r enligt mig gulddetaljerna, i synnerhet dĂ„ lyset försvinner i GMT-ringen i och med det. Hade den sett ut som som stĂ„lvarianten skulle jag haft den sen lĂ€nge.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vÀljer detta framför mer lume alla dagar i veckan. GS har ju ÀndÄ den vitare och sÀmre lumen.