Skönt med folk som har koll!NÀ, kolla alla gamla tonfiskar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skönt med folk som har koll!NÀ, kolla alla gamla tonfiskar.
Haha det var jagOk, vilken av er trevliga galningar var det som berömde min klocksmak idag pÄ Hötorgets T-banestation?Första gÄngen jag rÄkat ut för det, blev hyfsat paff!
Sorry, blir en svag 2:a pÄ en 10-gradig skala.FÄr ofta höra att jag ser skrÀckinjagande ut - vad för jag för betyg![]()
Vad kostar en SBGK005 i Sverige?
Visst Àr dem limiterade pÄ nÄgot vis, innebÀr det att de de facto Àr svÄra att fÄ tag pÄ?
limiterad till 1500
verkar som listpriset pÄ opturas sida Àr borta, men har för mig att det stod 75 brak för den dÀr.
Den tavlan och den boetten tillsammans Àr riktigt snyggt. Jag har bara en 2 handare i lÄdan, men slopade dom PR och sekunden pÄ den dÀr skulle det vara en av dom coolaste, och skulle stÄ högt pÄ listan.Tack!
Verkar vÀl vettigt med tanke pÄ list i $.
Gillar det jag sett av den pÄ bild/film - men kanske Àr vÀl mycket för just den modellen kontra andra modeller. Skulle ha varit kul att klÀmma men med tanke pÄ limiterad sÄ kanske det Àr svÄrt att dyka pÄ den i butik (tycker mig dock sett nÄgra bilder hÀr pÄ den frÄn Globen...).
Den tavlan och den boetten tillsammans Àr riktigt snyggt. Jag har bara en 2 handare i lÄdan, men slopade dom PR och sekunden pÄ den dÀr skulle det vara en av dom coolaste, och skulle stÄ högt pÄ listan.
Det Àr som med sÄ mÄnga andra, man hittar nÄgot som man önskar vore annorlunda, som skulle göra den till den dÀr 10/10 som man drömmer omSjÀlv Àlskar jag tavlan - men det Àr ju lite för att man tittar pÄ klockor rÀtt ofta och gillar nÄgot unikt, frÄgan Àr om den uppfattas som rÀtt 'plojjig' i verkligheten.
Och visst, det Àr rÀtt mycket visare pÄ tavlan som kan ge ett lite rörigt intryck, speciellt med visarna i vissa lÀgen men jag stör mig inte sÄ mycket. Liiiiiite sugen pÄ att fÄ ha en sÄn dÀr pÄ armen.
FÄr ofta höra att jag ser skrÀckinjagande ut - vad för jag för betyg![]()
Ligger her:limiterad till 1500
verkar som listpriset pÄ opturas sida Àr borta, men har för mig att det stod 75 brak för den dÀr.
Se dÀr
Och hÀr med SEK?
![]()
Tack!
Kan inte nÄgon köpa, tröttna och sen sÀlja billigt till mig...![]()
Den hÀr Àr ny i lÄdan...
![]()
Trodde först att jag skulle köpa en Snowflake, sen en vit GMT HiBeat men det blev denna till slut....
Tack, normalt gillar jag inte guld och silver men sekundvisare och loggo passar vÀldigt bra med den bruna tavlan. I solljus blir tavlan mer guldbrun. VÀldigt nöjd.Grattis - grym klocka, grym tavla som alltid!!
Den Àr grymt fin, grattis!Den hÀr Àr ny i lÄdan...
![]()
Trodde först att jag skulle köpa en Snowflake, sen en vit GMT HiBeat men det blev denna till slut....
Sammanfattar ganska bra vad vi brukar sÀga hÀr men de missar en sak och det Àr att GS inte anvÀnder sig av slentrians prisökningar. Det Àr dÀrför en ny modell kan kÀnnas dyr nÀr den lanseras och prisvÀrd nÀr den funnits i nÄgra Är. Det finns massvis av modeller som funnits i över 10 Är och ÀndÄ bara fÄtt en enda prisökning.Intressant artikel med massor av intressanta kommentarer under
https://www.ablogtowatch.com/seiko-...mt8eW7ozg5k4KvYGQga2a35BO1EO0pMykZJBKMArh6xiU
Sammanfattar ganska bra vad vi brukar sÀga hÀr men de missar en sak och det Àr att GS inte anvÀnder sig av slentrians prisökningar. Det Àr dÀrför en ny modell kan kÀnnas dyr nÀr den lanseras och prisvÀrd nÀr den funnits i nÄgra Är. Det finns massvis av modeller som funnits i över 10 Är och ÀndÄ bara fÄtt en enda prisökning.
Tungt, beklagar sorgenDÀmpar söndagsÄngest...
Imorgon sista dag innan semester.
![]()
KÀnns bra ÀndÄ, bara ledig i en vecka sen blir det jobb igen...Tungt, beklagar sorgen![]()