bartoldous
Silver
Dubbelpostar lite,GS pÄ vÀg mot GTG
sbgv005
sbgv005
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja den Àr verkligen trevlig!En av mina absoluta favoriter! Minimalistisk perfektion.
Var instÀlld pÄ en Sbgx263 frÄn början, men ju mer jag spanade desto mer vÀxte den vita.Grattis! Aldrig sett den vita i verkligheten men hoppas fÄ göra det nÄngÄngtyp de enda som kanske skulle fÄ mig att sÀlja min sbgx063
Ja boett och bandhorn bygger ju en del. Har nog nÄgot bredare handleder Àn dig dock om man ser till bildenTycker den Àr grym! Dock tycker jag den blir lite för stor pÄ mig annars hade jag nog redan haft en.
![]()
Vart har du köpt flat vent bandet?![]()
Ăr fortfarande nykĂ€r i SBGX335![]()
Watchgecko.Vart har du köpt flat vent bandet?
Ăntligen lyckades jag knipa min första Grand Seiko, nĂ€rmare bestĂ€mt en Sbgx259
Har verkligen fÄtt en dille pÄ Grand Seiko och jag tror inte det kommer förÀndras efter den hÀr klockan, vilken finish!
Ăntligen kan jag bidra med eget content i den hĂ€r trĂ„den, inte bara sitta tyst och drömma mig bort
![]()
![]()
![]()
Ljuset i lÀgenheten gör bilderna gulaktiga, men den vita tavlan Àr perfektion!
Skitkul att du hittade en! Grattis! Sjukt fin!Ăntligen lyckades jag knipa min första Grand Seiko, nĂ€rmare bestĂ€mt en Sbgx259
Har verkligen fÄtt en dille pÄ Grand Seiko och jag tror inte det kommer förÀndras efter den hÀr klockan, vilken finish!
Ăntligen kan jag bidra med eget content i den hĂ€r trĂ„den, inte bara sitta tyst och drömma mig bort
![]()
![]()
![]()
Ljuset i lÀgenheten gör bilderna gulaktiga, men den vita tavlan Àr perfektion!
RĂ€tt val. Mycket trevlig!
Tack sÄ mycket! Ja, det var pÄ tiden!Skitkul att du hittade en! Grattis! Sjukt fin!
De Àr riktigt braVar inne och provade lite GS, mÄste sÀga att finishen och kvalitetskÀnslan var mycket bra.
![]()
![]()
![]()
Otroligt vackra klockor. Saknar min gs...Hur mycket kostar en Sbgn003/sbgn005?Var inne och provade lite GS, mÄste sÀga att finishen och kvalitetskÀnslan var mycket bra.
![]()
![]()
![]()
Verkligen, superfina! Vad hade du för nÄgon? Tror de listar ~33kOtroligt vackra klockor. Saknar min gs...Hur mycket kostar en Sbgn003/sbgn005?
De listar 34k sist jag kollade. SÀllan de dyker upp nÄgra hÀr pÄ KS nu. KÀnns som de flesta hittat hem sÄ att sÀga. Men sÄldes vÀldigt lÀtt beggade för typ 26-27k.Otroligt vackra klockor. Saknar min gs...Hur mycket kostar en Sbgn003/sbgn005?
Tror det ligger en begagnad pÄ Blocket ocksÄ för runt 25':- om jag inte minns fel.Otroligt vackra klockor. Saknar min gs...Hur mycket kostar en Sbgn003/sbgn005?
Med rÀtta av bilden att döma. Finns bara att köpa i Japan?![]()
Ăr fortfarande löjligt nöjd med SBGX335
KorrektMed rÀtta av bilden att döma. Finns bara att köpa i Japan?
VÀldigt trevligt med vintageklockor i skick som dina, hade du inte sagt nÄgot finns det nog de som skulle gissa pÄ nytillverkad "Heritage"Dagens klocka kan behövas hÀr med, lite trÄkigt med bara sprillans klockor kan det bli...
1968.
![]()
NejHar sbgx263 skruvad krona?
Damnit saknar min gamla 005:a nu...Var inne och provade lite GS, mÄste sÀga att finishen och kvalitetskÀnslan var mycket bra.
![]()
![]()
![]()
Om budgeten rÀcker till tycker jag att det funkar med bÄda i samlingen. Jag har ju föregÄngaren Sbgx063 kvar och jag mÄste erkÀnna att den sitter bÀttre pÄ handleden. SÄ jag förstÄr din tanke iom att vi har lika smÄ handleder men de upplevs som vÀldigt olika klockor ocksÄ.Velar om att byta min sbgn003 mot en sbgx263. SvÄra val hÀr i livet![]()
Om budgeten rÀcker till tycker jag att det funkar med bÄda i samlingen. Jag har ju föregÄngaren Sbgx063 kvar och jag mÄste erkÀnna att den sitter bÀttre pÄ handleden. SÄ jag förstÄr din tanke iom att vi har lika smÄ handleder men de upplevs som vÀldigt olika klockor ocksÄ.
![]()
HÀr finns en intressent pÄ SBGN003.. Hör av digVelar om att byta min sbgn003 mot en sbgx263. SvÄra val hÀr i livet![]()