Og med lyset i riktig vinkel blir det slik:Ăr det samma klocka!?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Og med lyset i riktig vinkel blir det slik:Ăr det samma klocka!?![]()
![]()
SBGE003 Àr bara sÄ bra!Og med lyset i riktig vinkel blir det slik:
![]()
Hvilken lenke er det du bruker?SBGE003 Àr bara sÄ bra!
![]()
Det Àr samma case som SBGE011 eller SBGE211, sÄ lÀnken till dem passar.Hvilken lenke er det du bruker?
Speglar den sig o undersidan av glaset? Ser jÀkligt hÀftigt ut!Og med lyset i riktig vinkel blir det slik:
![]()
Ja, det er ikke AR-coating pÄ innsiden av glasset, og overflaten av skiven er en blank flate.Speglar den sig o undersidan av glaset? Ser jÀkligt hÀftigt ut!
Det gör du helt klart rÀtt i. SÄ kan du sÀlja den till mig istÀllet.Sbgv009. SÄ sjukt fin, kÀnner mig dum som lÀngtar efter fet dykare istÀllet...
![]()
Sbgv009. SÄ sjukt fin, kÀnner mig dum som lÀngtar efter fet dykare istÀllet...
![]()
MÄste det ena utesluta det andra?Sbgv009. SÄ sjukt fin, kÀnner mig dum som lÀngtar efter fet dykare istÀllet...
![]()
Den dÀr modellen Ängrar jag att jag sÄlde. BehÄll!!Sbgv009. SÄ sjukt fin, kÀnner mig dum som lÀngtar efter fet dykare istÀllet...
![]()
Andra veckan med den hÀr klockan och Àr sÄ vÀldigt nöjd. Den enda "nackdelen" Àr att visare och index Àr sÄ bra att andra klockor som varit intressanta ser lite bleka ut nu.
DÀrför lutar det mer Ät att nÀsta klocka ocksÄ blir en GS. Förnuftet sÀger att det Àr trevligt med lite variation, men hjÀrtat viskar GS.
SBGA283
![]()
PÄ den blÄ plastlappen som sitter pÄ baksidan nÀr klockan Àr ny stÄr datum dÄ batteri stoppades i. StÄr det inte december 2018 blir det ju knepigt att hÀvda att det gÄtt Ät för fort. KrÀva Àr nog fel vÀg att gÄ, men du kan ju kanske fÄ lite rabatt pÄ byte och trycktest kan jag tyckaHur lÀnge bör ett GS batteri rÀcka nÀr man köper nytt frÄn AD?
Jag köpte en SBGX259 i mitten av december och den har redan börjat hoppa tvÄ sekunder Ät gÄngen, kÀnns som lite vÀl kort batterilivslÀngd.
Bör jag krÀva nytt batteri + trycktest utan kostnad?
Grymt fin klocka.
Bara sÄ du vet - det gÄr att variera inom GS ocksÄ
blÄ, svart tavla och du Àr hemma - en dykare eller tooligare klocka kanske - bam!...
GS look nu further
![]()
PÄ den blÄ plastlappen som sitter pÄ baksidan nÀr klockan Àr ny stÄr datum dÄ batteri stoppades i. StÄr det inte december 2018 blir det ju knepigt att hÀvda att det gÄtt Ät för fort. KrÀva Àr nog fel vÀg att gÄ, men du kan ju kanske fÄ lite rabatt pÄ byte och trycktest kan jag tycka
Det blir nog inga problem, men kvittot sÀger nÀr klockan Àr köpt, inte nÀr batteriet sattes i klockan.Det batteriet ska hÄlla i ca tre Är, sÄ det gÄr pÄ garantin.. Bara för AD att kolla pÄ kvittot nÀr klockan köptes..
259 kom ju 2017...Det batteriet ska hÄlla i ca tre Är, sÄ det gÄr pÄ garantin.. Bara för AD att kolla pÄ kvittot nÀr klockan köptes..
DÄ sÀger jag till min AD (det var de som sa direkt att det ska hÄlla lÀngre Àn 8 mÄnader efter man köpt klockan) att de inte behöver byta batteriet gratis Ät mig för att du har sagt det. Nöjd?259 kom ju 2017...
Om de nu vill byta det Ät dig gratis förstÄr jag inte vad problemet Àr. Barba försöker ju bara förklara att du inte ska förvÀnta dig att de gör det.DÄ sÀger jag till min AD (det var de som sa direkt att det ska hÄlla lÀngre Àn 8 mÄnader efter man köpt klockan) att de inte behöver byta batteriet gratis Ät mig för att du har sagt det. Nöjd?
Vaknat pÄ fel sida? Jag berÀttade vart det stÄr nÀr batteriet sattes i klockan (den blÄ plastlappen pÄ baksidan av boetten), tÀnkte det var en kunskap som kunde vara anvÀndbarDÄ sÀger jag till min AD (det var de som sa direkt att det ska hÄlla lÀngre Àn 8 mÄnader efter man köpt klockan) att de inte behöver byta batteriet gratis Ät mig för att du har sagt det. Nöjd?
Lite pÄ fel sida..Vaknat pÄ fel sida? Jag berÀttade vart det stÄr nÀr batteriet sattes i klockan (den blÄ plastlappen pÄ baksidan av boetten), tÀnkte det var en kunskap som kunde vara anvÀndbarDet Àr ju inte ofta klockan lÀmnar butiken i Sverige i direkt anslutning till att batteriet Àr insatt pÄ fabriken, sÄ kvittot ger inga ledtrÄdar om batteriet. Men givetvis har du garanti och jag kan inte tÀnka mig nÄgot annat Àn att du fÄr det bytt utan större krÄngel.
![]()