Ooouff! Det dÀr kan kosta mig pengar.![]()
SBGY003 pÄ lÀnk frÄn SBGT241.
Bild frÄn @rac63l
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ooouff! Det dÀr kan kosta mig pengar.![]()
Bild frÄn @rac63l
Den hÀr var ju inte jÀtteful, precis!PÄfÄgel sbgj227
![]()
Ooooh, vad Àr vÀrst? OWG eller dj36?Sugen pÄ bli OWG men undrar om man klarar det? SÀlja av allt och typ gÄ för en datejust 36.
UrsÀkta att jag svÀr i kyrkan.. osunda tankar..
Sugen pÄ bli OWG men undrar om man klarar det? SÀlja av allt och typ gÄ för en datejust 36.
UrsÀkta att jag svÀr i kyrkan.. osunda tankar..
Ohemult fina ur i denna trÄden. Lurar pÄ att under nÀsta resa till Tyskland införskaffa en SBGV225. Prisdiffen mellan Sverige och Tyskland finansierar nÀstan en week end i Berlin efter det lilla jag har sett. Men, sitter nÄgon pÄ en SBGV225 hÀr och vill att den skall ha nytt hem sÄ Àr jag aspirant![]()
Jag letar mest först pÄ chrono24. Ser vilka som sÀljer nya. Sedan kontaktar jag butikerna direkt och ber om prisuppgift. I Sverige verkar de ligga pÄ ca 25k. Ny i tyskland ca 22-23k. Beror nog troligen till stor del pÄ att de har 19 procent moms och inte 25 som vi. Hamburg Àr ju ett annat alternativ ocksÄ.Vart i Berlin gÄr du?Funderar lite du gör pÄ weekend dÀr köp av klocka kan vara en del av resan.
Jag letar mest först pÄ chrono24. Ser vilka som sÀljer nya. Sedan kontaktar jag butikerna direkt och ber om prisuppgift. I Sverige verkar de ligga pÄ ca 25k. Ny i tyskland ca 22-23k. Beror nog troligen till stor del pÄ att de har 19 procent moms och inte 25 som vi. Hamburg Àr ju ett annat alternativ ocksÄ.
En av de absolut snyggaste dressare i mitt tycke![]()
Fortfarande favoriten![]()
Den dÀr modellen har jag helt missat, den var jÀttesnygg!Spring time
SBGA413
Faktiskt bÀttre Àn vad jag hade hoppats pÄ.
![]()
![]()
![]()
Bild frÄn @rac63l
Ăr man dum pĂ„ riktigt om man funderar pĂ„ att sĂ€lja speedyn till förmĂ„n för en sbgn003?![]()
KÀnns fel men ÀndÄ rÀtt. Speedy magin har försvunnit typ, hade jag vart gjord av pengar hade jag sjÀlvklart behÄllit den. Vi fÄr se.Nej. SÄlde precis Speedyn dÄ Japanerna fÄr all handledstid.
SlÀnger in lite dÄliga bilder frÄn Bangkok
GS Boutique i Bangkok
![]()
![]()
![]()
Grymt !! Kommer till Bangkok till helgen . DÄ fÄr det bli lite klocktittandeGS frÄn Central Chitlom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt !! Kommer till Bangkok till helgen . DÄ fÄr det bli lite klocktittande![]()
Ja kronan Ă€r sjukt svag mot bahten. Blir nog bara att titta för min del ocksĂ„.grymt! Ăr vĂ€l lite sĂ„, just tittande för min del iallafall.
Svenska kronan mot thai bath stÀller till det rejÀlt just nu.
Fel trÄd men som exempel en BB58 pÄ lÀnk landade pÄ 41k sek.
Ăr man dum pĂ„ riktigt om man funderar pĂ„ att sĂ€lja speedyn till förmĂ„n för en sbgn003?![]()
Hade vÀl inte förvÀntat mig nÄtt annat svar i gs trÄdenNej, man visar bara att man har lite klass.![]()