Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har givit upp och kör lÀnken, tycker inte att den funkar pÄ nÄt annat! Man fÄr lÀra sig leva med lite hÀng helt enkelt.Det Àr inte lÀtt att byta ut lÀnken pÄ denna!
FÄr förhoppningsvis ett svart lÀder med orange söm nÀsta vecka, funkar inte det ger jag upp![]()
Bör man absolut kunna göra. Maila KM globen sÄ löser det sÀkert de dÀrApropÄ 003...
NÄgon som vet om man kan köpa ytterligare en halvlÀnk till dessa?
Min blir precis lite för tajt med tvÄ halvlÀnkar, och alldeles för lös med en halvlÀnk och en extra bit.
Eller om nÄgon Àgare mot förmodan skulle fÄ för sig att sÀlja en sÄ hojta till.
Snacka med @Ninen79 han sÀger att det inte Àr nÄgra problem att fÄ minst 20%Hur fungerar det med listpris och faktiskt pris pÄ GS?
à terkoppla om det blir nÄgot köpTack ska ni ha för snabba svar!
Absolut, hoppas kunna planera in ett besök hos klockmÀster inom kort.à terkoppla om det blir nÄgot köp![]()
Vad tycker du?Lovade att ge 003an en sista chans pÄ lÀder. Fick ett paket frÄn watchstrapheaven...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LÀdret Àr riktigt mjukt o skönt och visuellt bÀsta alternativet till lÀnken jag provat hittills iaf.Vad tycker du?
Cordovan Àr riktigt skönt och slitstarktLovade att ge 003an en sista chans pÄ lÀder. Fick ett paket frÄn watchstrapheaven...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag lÀser det som att du tvivlar sjÀlvLÀdret Àr riktigt mjukt o skönt och visuellt bÀsta alternativet till lÀnken jag provat hittills iaf.
Ha ha ja det Àr dessvÀrre helt rÀtt tolkatJag lÀser det som att du tvivlar sjÀlv
Jag tror design likt detta kunna kunna lira hyfsat. Men aldrig hittat nÄgot i 19mm
![]()
Men Ànnu bÀttre vore det om @Feskarn började sÀlja dessa i 19mm ocksÄ. Har varit sugen pÄ att klicka hem ett 20mm och testa men sÀllan de blir bra med för breda band.
https://klocksnack.se/threads/gummi-i-20mm-med-âcurved-endsâ-Ă€ven-21mm-i-svart.116097/
Jag tycker det blev bÀttre Àn jag hade vÀntat! SjÀlv tycker jag det blir lite vÀl matchat med orange söm, sÄ jag hade föredragit svart. Men inte dumt alls!LÀdret Àr riktigt mjukt o skönt och visuellt bÀsta alternativet till lÀnken jag provat hittills iaf.
Min enda GS. Men den har fler kompisar i lĂ„danCordovan Ă€r riktigt skönt och slitstarktĂr det din enda klocka?
NÀ, vem har förstÄtt tjusningen med OWG, och det blir inte bÀttre med Ären?Min enda GS. Men den har fler kompisar i lÄdanJag Àr har inte förstÄtt det dÀr med OWG - Ànnu
![]()
FörstÄr att du Àr nöjd! Grymt snygg!SBGN009 - Mycket nöjd
![]()
+ @skyseeker Om man tÀnker sig att en hel lÀnk Àr 5 och en halv Àr nÄgot större Àn hÀlften (för det har jag för mig att den Àr),och sÀger 3.ApropÄ 003...
NÄgon som vet om man kan köpa ytterligare en halvlÀnk till dessa?
Min blir precis lite för tajt med tvÄ halvlÀnkar, och alldeles för lös med en halvlÀnk och en extra bit.
Eller om nÄgon Àgare mot förmodan skulle fÄ för sig att sÀlja en sÄ hojta till.
Det blir verkligen inte bÀttre med ÄrenNÀ, vem har förstÄtt tjusningen med OWG, och det blir inte bÀttre med Ären?Nej, jag bara undrade, eftersom du absolut inte vill ha den pÄ lÀnken. Det Àr ju en ruskigt knepig boett att bÀra pÄ annat Àn lÀnken, köp en extra halvlÀnk om passningen Àr ett problem
![]()
Ah, det mÄste jag kolla upp! Kan ju faktiskt lösa det hela+ @skyseeker Om man tÀnker sig att en hel lÀnk Àr 5 och en halv Àr nÄgot större Àn hÀlften (för det har jag för mig att den Àr),och sÀger 3.
DÄ fÄr du 3+3=6 Lite för tight sÀger du.
3+5=8 Lite för stor sÀger du.
-5+3+3+3+3=7 Borde vara perfektDu skrev 2 halvlÀnkar, visst kommer den med 3?