Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker storleken Àr perfektMen smaken Àr ju som baken...
SmÄ Àr dom vÀl inte?
Kan förstÄ om vissa tycker dom Àr roligare Àn flÄngny GS kvartsare.
Personligen köper jag istĂ€llet 2 st âriktigaâ 57or för samma peng.
Men jag Àr nog ingen konnÀssör och kanske annorlunda.
Precis! Det Àr dÀrför jag tror dom Àr svÄrsÄlda, det Àr mÄnga nyfrÀlsta som inte riktigt Àr dÀr ÀnFinns en hel saker som sÀrskiljer ett klassisk sbgx case mot ett sbgv011/009 case.... Lite som att köpa olika kvalitéer av kött.. Gillar man brasiliansk sÄ fine.. Vill man ha wagyu fÄr man pröjsa för det ...![]()
Finns en hel saker som sÀrskiljer ett klassisk sbgx case mot ett sbgv011/009 case.... Lite som att köpa olika kvalitéer av kött.. Gillar man brasiliansk sÄ fine.. Vill man ha wagyu fÄr man pröjsa för det ...![]()
Precis! Det Àr dÀrför jag tror dom Àr svÄrsÄlda, det Àr mÄnga nyfrÀlsta som inte riktigt Àr dÀr Àn![]()
Jag tycker egentligen inte era priser Ă€r fel, men jag tror inte köparna finns hĂ€r just nu. Jag misstĂ€nker att man jĂ€mför med andra "nya kvartsare" som @Hans B 1955 sa. Sbgv011 Ă€r ju mer allround med mörk tavla Ă€n Sbgv009 (Ă€ven om den inte Ă€r originalet trogen). Absolut en av de snyggaste re-issued tillsammans med Sbgw251,2,3Anledningen till att jag inte köpte t.ex. en sbgx261 Ă€r för att caset+lĂ€nken Ă€r sĂ„ trĂ„kig. SBGV011/009 Ă€r vĂ€l bĂ€sta GS-dressarna?. Ăven sportiga med lĂ€nken imo.
Vad gÀller priset pÄ sbgv011 sÄ provade jag buda pÄ en, lÀgg dÀrtill pÄ 9% samt fraktkostnaden och du hamnar pÄ 30k+
![]()
LÄng vÀntan men idag dök min första "finklocka" Àntligen upp. DÄlig bild, men jÀklar va nöjd jag Àr.![]()
Tack tack. Ja precis tavlan Ă€r champagnefĂ€rgad. Sbga283 heter modellen.Snygg! Ăr den champagnefĂ€rgad? Vilken modell?
FörstÄr helt Ä hÄllet att du Àr nöjd med den klockanLÄng vÀntan men idag dök min första "finklocka" Àntligen upp. DÄlig bild, men jÀklar va nöjd jag Àr.![]()
Sbga283, funkar Ă€ven med lĂ€derband om man Ă€r vĂ„gadSnygg! Ăr den champagnefĂ€rgad? Vilken modell?
Snyggt. Jag har faktiskt tÀnkt komplettera med ett lÀderband ocksÄ. Vad tror panelen om ett brunt band?Sbga283, funkar Àven med lÀderband om man Àr vÄgad
![]()
Gillar inte riktigt champagnefÀrgat med brunt lÀder personligen. Tror ett dyrare och lite blankare svart band skulle funka bra. FÄr inte vara för tunt heller dÄ klockan Àr lite tung och tjockSnyggt. Jag har faktiskt tÀnkt komplettera med ett lÀderband ocksÄ. Vad tror panelen om ett brunt band?
Snyggt. Jag har faktiskt tÀnkt komplettera med ett lÀderband ocksÄ. Vad tror panelen om ett brunt band?
Det var en kraftig rabatt pÄ en platina modell om det stÀmmerDÄrlig bilde, og modell er ikke angitt i annonsen, men er ikke dette en SBGX329?![]()
https://www.chrono24.no/seiko/pt--id13391187.htm
Mycket vass.Kvartsare idag
Sbgv225
![]()
Den dÀr tavlan Àr verkligen nÄgot utöver det vanliga !FortsÀtter rotera i GS-lÄdan
Sbgh267
![]()
- JajamÀnG L O B E N i morgon, nÄgon?
DessvÀrre inte. Sambon har tenta fram till 19:30G L O B E N i morgon, nÄgon?
Tack för en fin kvÀll igÄr Klockmaster och alla GS-freaks! Ett sÀrskilt tack till alla er som lÀt mig fotografera era handleder
Bifogar nÄgra av bilderna. Den som vill se Ànnu mer fÄ kika hÀr:
https://www.olajacobsen.com/master-watchmaker
/Ola
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()