Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var Àr du nÄgonstans?
Glömde citera âŠHĂ„ller pĂ„ att jobba med igenom den hĂ€r trĂ„den, sĂ„ ber om ursĂ€kt om det redan stĂ€llts.
Finns det en GS med spring drive, snowflake tavla och GMT komplikation?
SBGE249 ligger nÀra dina önskemÄl...HÄller pÄ att jobba med igenom den hÀr trÄden, sÄ ber om ursÀkt om det redan stÀllts.
Urverket som Àr Spring drive och har GMT heter 9R66. Du kan testa att googla eller som @seikodiverr sa, kolla deras hemsida. Den jag nÀmnde tidigare Àr limiterad...HÄller pÄ att jobba med igenom den hÀr trÄden, sÄ ber om ursÀkt om det redan stÀllts.
Ja den ligger nÀra, i och för sig rÀtt skönt att det inte finns en GS som uppfyller alla de krav jag har. DÄ innebÀr det att det finns en chans att en sÄdan slÀpps i framtiden. Bevakning pÄbörjad!SBGE249 ligger nÀra dina önskemÄl...
Tack! Ska lÀsa allt som finns om det urverketUrverket som Àr Spring drive och har GMT heter 9R66. Du kan testa att googla eller som @seikodiverr sa, kolla deras hemsida. Den jag nÀmnde tidigare Àr limiterad...
Tack för tipset. DĂ„ finns inte min drömklocka Ă€n!Glömde citera âŠ
Jag tror inte det tyvÀrr. NÄgon annan kanske vet bÀttre, men tills vidare kan du kolla i den befintliga kollektionen hÀr:
https://www.grand-seiko.com/global-en/collections/all
2018 va? Ska kolla, annars kanske Globen har om du frÄgar snÀllt.SlÀnger ut en krok hÀr med:
NÄgon som sitter med kataloger, reklamblad eller kanske nÄgot frÄn Basel som rör
GS SBGH267 jubileumsmodellen sÄ Àr jag intresserad.
Dra gÀrna ett PM.
Fridens GS folk.
japp 2018 stÀmmer.2018 va? Ska kolla, annars kanske Globen har om du frÄgar snÀllt.
SlÀnger ut en krok hÀr med:
NÄgon som sitter med kataloger, reklamblad eller kanske nÄgot frÄn Basel som rör
GS SBGH267 jubileumsmodellen sÄ Àr jag intresserad.
Dra gÀrna ett PM.
Fridens GS folk.
San FranciscoVar Àr du nÄgonstans?
Anledningen till att jag undrar Àr för att jag ser namnet pÄ min favorithamburgarrestaurang
För den finns vÀl inte i Sverige??
De finns ju inte ens i hela USA, bara "sydvÀstra".Var Àr du nÄgonstans?
Anledningen till att jag undrar Àr för att jag ser namnet pÄ min favorithamburgarrestaurang
För den finns vÀl inte i Sverige??
Enjoy!San Francisco![]()
Jag ska ha katalogen frÄn 2018 hÀr hemma. Skriv PM om du vill ha den.
Riktigt fin!Första posten i GS-trÄden! KÀnns mycket bra mÄste jag sÀga
Min SBGR309 sÀger hej!
![]()
Riktigt fin!
Hela 42 mm.
Kan du ge oss ett wrist shot!!
Och en till!
schysst klassiskt wristshot pÄ muggen!!
Riktigt trevlig GS det dÀr.
Jag vill minnas 19 mm.Hej, har slagit till pÄ en SBGN003,
sitter nu och funderar pÄ bandalternativ men lyckas inte hitta "lug width" utskrivet nÄgonstans,
men jag antar att den infon finns hÀr?
Mvh
Gillar den skarpt!Tack! Ja det Ă€r en âredigâ pjĂ€s i detta segment. Dock passar storleken bra för mig dĂ„ jag har ca:19,5cm handled och stora hĂ€nder
HĂ€r kommer en wristshot!
![]()
Hej, har slagit till pÄ en SBGN003,
sitter nu och funderar pÄ bandalternativ men lyckas inte hitta "lug width" utskrivet nÄgonstans,
men jag antar att den infon finns hÀr?
Mvh
Det Àr 19mm.Jag vill minnas 19 mm.
Jag kan mÀta senare ikvÀll pÄ 005-brodern om ingen svarat.
Ja SBGN005 fÄr jag till 19 mm.Jag vill minnas 19 mm.
Jag kan mÀta senare ikvÀll pÄ 005-brodern om ingen svarat.