Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygga dinkor bÄda tvÄ.Var förbi KM Globen och kikade lite pÄ jubileumsmodellerna SBGH281 och SBGP007.![]()
Personligen föll jag mest för quartzarn, riktigt hemlig struktur/mönstertavla pÄ den + att den satt bÀst pÄ handleden iom höjden. à k dit och stödköp!
Var förbi KM Globen och kikade lite pÄ jubileumsmodellerna SBGH281 och SBGP007.![]()
Personligen föll jag mest för quartzarn, riktigt hemlig struktur/mönstertavla pÄ den + att den satt bÀst pÄ handleden iom höjden. à k dit och stödköp!
För min del tycker jag att det blev för mÄnga olika fÀrger pÄ SBGH281 men fÀrgen pÄ tavlan sÄg riktigt trevlig ut.Var förbi KM Globen och kikade lite pÄ jubileumsmodellerna SBGH281 och SBGP007.![]()
Har köpstopp under pandemier, gammal regel.vilken köpte du?![]()
Kan hÄlla med dÀr. Röda texten kunde de ha skippat faktiskt.För min del tycker jag att det blev för mÄnga olika fÀrger pÄ SBGH281 men fÀrgen pÄ tavlan sÄg riktigt trevlig ut.![]()
SBHG267
![]()
Som att svÀra i kyrkan att sÀtta pÄ ett italienskt lÀder pÄ en GS (eller?)..
Synpunkter mottages tacksamt.![]()
LÀnken kommer nog pÄ snart igen men jag gillar lÀdret ocksÄKul att du vÄgar testa lite nytt pÄ den!Jag röstar nog dock pÄ att den ska tillbaka pÄ lÀnken
![]()
Personligen tycker jag det Àr svÄrt att hitta ett band som Àr tillrÀckligt tjockt vid fÀstet utan att lÀmna en ful nivÄskillnad mot luggarna. SÄ Àven om bandet Àr snyggt sÄ passar dom inte riktigt tycker jagSom att svÀra i kyrkan att sÀtta pÄ ett italienskt lÀder pÄ en GS (eller?)..
Synpunkter mottages tacksamt.![]()
Tack för din ÄsiktPersonligen tycker jag det Àr svÄrt att hitta ett band som Àr tillrÀckligt tjockt vid fÀstet utan att lÀmna en ful nivÄskillnad mot luggarna. SÄ Àven om bandet Àr snyggt sÄ passar dom inte riktigt tycker jag
Har du hela den listan tillgÀnglig sÄ man kan ladda ner den nÄgonstans? Rena gulddokumentet!HÀr dina moderna möjligheter:
![]()
För vintage kan du kolla 6146 eller 5646 baserade modeller.
Har du hela den listan tillgÀnglig sÄ man kan ladda ner den nÄgonstans? Rena gulddokumentet!![]()
#humblebragHar aldri vÊrt sÄ glad i en klokke pÄ mange, mange Är. Ingen problemer Ä kun bÊre denne og la alle Rolex ligge.
![]()
Jösses det Àr magi, skulle vilja se den pÀrlan irlHar aldri vÊrt sÄ glad i en klokke pÄ mange, mange Är. Ingen problemer Ä kun bÊre denne og la alle Rolex ligge.
![]()
GS og 6 stk. "sport-trash". à kun bÊre SBGA407 i 27 dager har vÊrt den enkleste sak i verden.Jösses det Àr magi, skulle vilja se den pÀrlan irl
Tack för videon.Vel verdt Ä se for de som er interessert i GS. Offisiell video postet i gÄr.
Man hade ju hoppats pÄ lite teasers för kommande jubileumsmodeller...Vel verdt Ä se for de som er interessert i GS. Offisiell video postet i gÄr.